To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

4G OGÓLNE - 2012 Eclipse 4g

Grzegorz - 2011-06-08, 18:47
Temat postu: 2012 Eclipse 4g
2012 koniec produkcji 4G ;(


Unable to view this email?
Look Inside Mitsubishi
Mitsubishi Motors The Insider.
In This Issue: The 2012 Mitsubishi Eclipse
Like this on Facebook. Share this on Twitter.



Thank you for requesting information about Mitsubishi. To show our appreciation, we're inviting you to the biggest Mitsubishi party of the year. Join us July 9 at our Southern California headquarters for Mitsubishi Owner's Day 2011. You'll enjoy great food, music, and, of course, the hottest Mitsubishi vehicles on the planet. Last year, thousands of people showed up.

If California isn’t your neighborhood, don't worry—we'll be having additional events around the country.

Keep an eye on your inbox for more breaking news, insider info and upcoming events.


Don't miss the century's last Eclipse.



All good things must come to an end. All fast things, too. Celebrate the Eclipse and Eclipse Spyder’s final year of production with a one-of-a-kind tribute: the limited edition SE model.

The SE hits the road with 650 watts of Rockford Fosgate® audio, leather seats, dark-finish 18" alloys, blackened side mirrors and special edition graphics. This is definitely one Eclipse you'll want to look at directly. And it's in showrooms soon.

Like this on Facebook.
Share this on Twitter.

Meet the most likeable car on the planet. There's a lot to like about the all-new, all-electric Mitsubishi i. It's the world's most affordable electric vehicle. It produces no emissions and has a projected 85-mile* range. Check it out on Facebook.
Get less talk and more action at your Mitsubishi dealer. Find the dealer nearest you. >
Quick Quote Build and Price View All Offers Finance
Facebook Twitter YouTube Flickr



All registered trademarks are property of their respective owners. *Targeted LA4 EPA city cycle. Actual range will vary depending on driving and charging habits, speed, conditions, weather, temperature and battery age.

Mitsubishi Motors North America, Inc. is committed to maintaining your privacy. To ensure that you continue receiving our e-mails, please add us to your address book or safe list. You are receiving this e-mail because you requested to receive information from Mitsubishi Motors North America. If you choose not to receive e-mail messages from Mitsubishi Motors North America, Inc. in the future, please click unsubscribe.

Corporate Headquarters: Mitsubishi Motors, PO Box 6400, Cypress, CA 90630

© 2011 Mitsubishi Motors North America, Inc.

PiotrekKRK - 2011-06-08, 22:59

Ale się rozpisali :)
A tak na marginesie to już jakiś czas temu był ogłoszony nie tylko koniec 4g ale ogólnie koniec produkcji Eclipse oraz koniec EVO. Mitsu idzie w zupełnie złą stronę :ksiadz:

Anonymous - 2011-06-09, 09:41

PiotrekKRK, o Ecli słyszałem że kończą produkcję ale EVO? No naprawdę idą w złą stronę ;( Chyba że planują wypścić na rynek samochód który będzie zastępował Evo lub Eclipse'a... Ciekawe czy w ogóle wypuszczą jeszcze jakieś sportowe auto jakim było EVO :ksiadz:
Grzegorz - 2011-06-09, 11:15

Beda produkowac tylko eco cars! Czas chyba przesiąśc sie na 370Z :lol2:
MATi - 2011-06-09, 13:39

teraz w modzie jest Mitsubish iMIEV eco car... świat kroczy w złym kierunku podobno Ferrari chce stworzyć jakąś hybryde, w Formule 1 bedą nowe eko silnik 1.6 turbo cztero cylindrowe... czasy Starionów 3kGT Eclipse galantów vr-4 evo hondy nsx toyoty supry itd już nie wrócą a szkoda bo lata 80' i 90' to piękne lata motoryzacji ;(
Grzegorz - 2011-06-09, 17:13

Koniec produkcji Eclipse to idiotyczna decyzja inne marki reaktywuja swoje dawne modele coupe jak chocby VW Scirocco!!
Anonymous - 2011-06-09, 17:14

ale narzekacie jak baby na jarmarku :)
honda niby z CR-Z'etem też poszła po bandzie i się zhańbiła nazywając go następcą CRXa :) ale wersja Del SLOW tez była porażką :) Natomiast wracając do CR-Z'eta spójrzcie na CR-Z'eta w wersji Racer :) wzmocnili silnik elektryczny, a benzynówka dostała turbo :D i łacznie już jest 200 kucyków :) a w tak małym wozie to już musi się odpychać :) a przy tym mniej palić :) źle ? ja tam nic złego w tym nie widzę ;) jeśli Evo ma być w pełni elektrycznie na jakiś mega mocnych silnikach to czemu nie :) ? będzie mega równo rozwijało moment i nie bedzie skrzyni biegów :)

Grzegorz - 2011-06-09, 17:17

A kto powiedzial ze Evo ma byc elektryczne :> Go nie ma wcale byc :ksiadz:
elinwar - 2011-06-09, 17:53

GOLDI ale jak Wy wtedy w businessie dacie sobie rade? :D
wojtas - 2011-06-09, 23:06

elinwar, spokojnie, jeszcze pare niedlubanych strucli jezdzi ;)
Anonymous - 2011-06-12, 20:21

elinwar napisał/a:
GOLDI ale jak Wy wtedy w businessie dacie sobie rade? :D
zatrudnia elektryka ;-)
Tofik - 2011-06-12, 22:44

elektryka wysokich napięć, co się raz myli...
... a jak sie pomyli to popiół zostaje :D

Anonymous - 2011-06-13, 22:43

Bo mnie boli. Pincet zlotych renty? Oszukali mnie banda polskich decydentow. O! Takich jak tu chodza!
Grzegorz - 2011-06-14, 09:21

Evo tez umiera :ksiadz: http://www.autoblog.com/2...nchise-is-dead/
bukiet111 - 2011-06-19, 14:41

http://www.youtube.com/wa...layer_embedded, tyle mam do powiedzenia;)Ps. jestem za tym co powiedział finger!
MARIO_ - 2011-06-19, 20:05

GOLDI napisał/a:
wersja Del SLOW tez była porażką

Bardzo fajne autko bylo ;)

BgD - 2011-06-19, 21:31

bukiet111, szkoda że obecne 4g nie wygląda jak ten concept :(


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group