1G OGÓLNE - Opis kontrolek licznika.
B00mba - 2011-06-20, 15:57 Temat postu: Opis kontrolek licznika. Witam jestem tu nowy bo od jakiegos miecsiaca ujeżdżam eclipse i chciałbym wiedziec wszystko na temat kontrolek przy licznikach. Najbardziej mnie interesuje po lewej stronie kontrolka co wyglada jak jakas budowla heh 2 podstawy i jakies kreski miedzy nimi. czasem sie zapala a czasem gasnie. ogolnie to jak ma ktos opis wszystkich kontrolek to byłbym wdzieczny
Anonymous - 2011-06-20, 15:59
czas sprawdzic poziom plynu w zbiorniczku wyrównawczym
B00mba - 2011-06-20, 16:00
chłodniczy tak?
Anonymous - 2011-06-20, 16:01
tak
B00mba - 2011-06-27, 21:29
Ok Dzieki za pomoc, wymieniłem płyn dolane do zbiorniczka i jest ok zgasło:)
A teraz, powiedzcie mi co to jest ten zegar w środku co pokazuje cos od oleju, ciśnienie to nie jest, wiec temperatura? Stan? bo jakos dziwnie mi chodzi ta wskazówka...
I jeszcze apropo oleju to szykuje sie do wymiany oleju i co sądzicie o valvoline 10W60? teraz jezdzi na mineralnym najprawdopodobniej i nie cieknie z nikąd i jest wsszystko jak powinno byc.
Anonymous - 2011-06-27, 21:31
tak to wskaznik cisnienia oleju..
10w60 to bardzo gesty olej ktorego właściwości i tak nie wykorzystasz w życiu codziennym... 10w40 maxlife bym zalal do GSa na Twoim miejscu
B00mba - 2011-06-27, 21:39
mhm dzieki kolejny raz ale to niemozliwe zeby to cisnienie było albo mam cos zepsute... bo to bardzo topornie sie porusza... heh
PiotrekKRK - 2011-06-27, 22:10
Wskazówka od ciśnienia utrzymuje się na jakimś poziomie na wolnych obrotach a przy wyższych powoli podnosi się do góry. U Ciebie inaczej się zachowuje?
B00mba - 2011-06-27, 22:11
hehe u mnie jak włączam zapłon to wchodzi na połowe odrazu czyli chyba cos jest nie tak nie?
PiotrekKRK - 2011-06-27, 22:16
100% pewności nie mam bo dawno się temu nie przyglądałem ale chyba po jakimś czasie od odpalenia silnika wskazówka powinna się podnieść.
A powiedz mi, miałeś zakładane na zegary tarcze indiglo?
B00mba - 2011-06-27, 22:25
Nie, nie miałem nic zakładane, moja ecli rok temu przyjechała z niemiec, po polsce pojezdzila chwile bo gosc stracil prawko i rok stała pod "daszkiem" jak ją kupiłem to wszystko jest orginalne tylko strasznie zastane było, przejechałem od własciciela do domu (jakies 2km) i musiałem klocki i tarcze wymienic bo moznabyło jajecznice zrobic na felgach, płyny jakies stare dziwne, ogolnie to widac długosc stania i nieurzytkowania na tym moim autku. Nie miałem idyglo ale wydaje mi sie ze cos przy filtrze oleju moze byc popsute skoro nie chodzi jak powinien prawda?
Anonymous - 2011-06-27, 22:38
proste i logiczne ze wskazówka na zimym silniku powinna wskoczyć na połowe skali. Na zimym silniku mamy najgęstszy olej przez co ciśnienie oleju jest wysokie przewążnie powyzej 4-5 bar. Wraz z nagrzewaniem ciśnienie oleju spada do nawet roboczych 1,5-2 bary na wolnych obrotach na gorącym juz oleju. wraz z obrotami wskazówka powinna być na poziomie własnie 5-6 bar a w górnym zakresie obrotów nawet deliakatnie opadać
darek181289 - 2011-06-27, 22:50
GOLDI,
B00mba napisał/a: | jak włączam zapłon to wchodzi na połowe odrazu |
Anonymous - 2011-06-27, 22:54
to kabel zamiast do baczka podpiety pod czujnik czujnik kontrolki cisnienia
wojtas - 2012-12-05, 13:37
o czym mówi świecąca się cały czas i nigdy nie gasnąca kontrolka ANTI LOCK na desce rozdzielczej?
1g gsx
to cos z abs'em? czyzby nie dzialał?
Largo - 2012-12-05, 13:42
wojtas napisał/a: | o czym mówi świecąca się cały czas i nigdy nie gasnąca kontrolka ANTI LOCK na desce rozdzielczej?
1g gsx
to cos z abs'em? czyzby nie dzialał? |
Yep, mam to samo.
wojtas - 2012-12-05, 13:48
Largo napisał/a: | Yep, mam to samo. |
czyli zj.ny abs... a mozna tak jezdzic z zepsutym? czy lepiej go odpiac i wogole nie miec?
ps. wiem ze mozna tez naprawic
Tofik - 2012-12-05, 18:02
wojtas, poprostu nie działa i juz, mozesz jeździć tylko nie działa, nic się nie stanie
Largo - 2012-12-13, 07:31
A gdzie w zbiorniczku wyrównawczym jest czujnik poziomu płynu chłodniczego w zbiorniczku wyrównawczym?
viader - 2012-12-13, 07:53
Wojtas, może ktoś wyciągnął przekaźnik od pompy ABS.
|
|
|