To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

4G OGÓLNE - Modyfikacje 2.4

Simon - 2011-07-07, 20:30
Temat postu: Modyfikacje 2.4
Witam wszystkich,
Chciałbym poruszyć temat modyfikacji mechanicznych Eclipsa 4G 2.4l. Czy ktoś z Was podnosił moc w swoim samochodzie, jakie to były modyfikacje i ich koszt? :> Dzieki za odpowiedzi :ok:

Anonymous - 2011-07-07, 20:36

Ripp okolo 20 tysiecy

Turbo nie taniej :)
Reszta nie ma sensu :)

Grzegorz - 2011-07-08, 11:10

Nie lepiej od razu kupic 3,8 :lol2:
Simon - 2011-07-08, 11:57

No to Goldi chyba zrezygnuje z tych przeróbelk :D naprawde nic nie da się zrobic? Zdałem sobie sprawe z tego że 3.8 było by lepsze po miesiącu jazdy 2.4 :P
Anonymous - 2011-07-08, 12:09

Simon napisał/a:
naprawde nic nie da się zrobic?
ale przecież się da :) przecież napisałem :P
Anonymous - 2011-07-08, 12:57

Simon, nie ty pierwszy i nie ostatni żałujesz że nie masz więcej mocy. Sam się na własnej skórze przekonałem jeżdżąc zwykłym GSem 2g i do teraz sobie pluję w brodę że nie poczekałem z kupnem GSXa :roll:
Wtedy sobie nie zdawałem aż tak sprawy, a nie chciałem całej kasy wydawać na benzynę kupując mocniejszą wersję...

Simon - 2011-07-08, 13:18

To już chyba taniej wyszedłby przeszczep 3.8l :P No trudno to do pracy i robić na drugi samochód :D
Anonymous - 2011-07-08, 13:19

Simon napisał/a:
przeszczep 3.8l
nie do końca ;) znajdz kogos kto podejmie sie elektryki takiego swapa :) ja bym sie nie podjal
Simon - 2011-07-08, 13:25

No wiem :jezyk: żartuje, ciężka sprawa.
Anonymous - 2011-07-08, 13:31

trzeba sprzedac i kupic szybsza wersje :) np e46 m3 :)
Simon - 2011-07-08, 13:36

Jeszcze się pokulam troche bo podoba mi się wizualnie :jezyk: a potem postawie jednak na osiągi i kupie jakąś rakiete z napędem na tył albo quattro :lol2: ale i tak dzięki za odpowiedzi :)
Grzegorz - 2011-07-08, 14:51

Nie przejmuj sie,masz przynajmniej Exotic cars a nie Mistyczna Bmke ktora jezdzi co drugi Gebels! :ok:
tedi509 - 2011-07-08, 20:03

GOLDI napisał/a:
trzeba sprzedac i kupic szybsza wersje :) np e46 m3 :)
oooo tak święta racja :lol2: mam e36 M3 i wiem jak to jezdzi :lol2:
Krueger - 2011-07-08, 21:54

Sam RIPP nie jest aż tak drogi, ale dochodzi masa innych rzeczy... Trudno np. zwiększać realnie moc bez modów w układzie hamulcowym, kupna zawieszenia itp. .... poza tym np. wymiana lub modyfikacja wtrysków, IC, orurowanie, pewnie wymiana kolektora. Nie wiem dokładnie jak to wygląda w 4g ale każdy element przecież kosztuje i wymusza kolejne zmiany. Bez modów np. padnie sprzęgło itp. etc. etc.
Tofik - 2011-07-09, 12:05

No własnie Krueger, mozesz powiedzieć jaki jest koszt samego pakietu RIPP'a i co w jego skład wchodzi?
Anonymous - 2011-07-09, 14:27

Ripp przewiduje różne pakiety .... ale szkoda przepłacać za najbardziej rozbudowany pakiet :/ bo on zawiera archaiczny Black Box by Vtech :/ dla tych co kojarzą historię świń na świecie...
lepeij zamówić samą przekładnie Rippa z odpowiednim kompresorem (jest kilka rodzajów) jak w przypadku Kruegera, odpowiednio duży Vortech ;) Ripp do przekladnie dodaje jeszcze króćce do przewodów smarowania, przewody smarowania i powrotu, filtr stożkowy i nowy łącznik chłodnicy z rozdzielaczem wody.

Krueger - 2011-07-10, 12:33

Sam RIPP kosztuje ok. 6 tys. Bez montażu i przesyłki. Dochodzą jeszcze koszty części i modów układu dolotowego, wydechowego, paliwowego, elektronika. Niestety w 10 tys. się nie zamknie. Szczegóły mogę podać na PW (ceny dla 3g, dla 4g pewnie są podobne).

Co prawda, można robić to partiami np. oddzielnie układ zawieszenia i hamulcowy, a oddzielnie RIPP (najlepiej właśnie w takiej kolejności...). Teoretycznie można zrobić RIPP bez ingerencji w zawiasy i hamulce, pewnie wtedy sporo zejdzie się z ceny, ale po krótkim czasie sam stwierdzisz że jazda takim autem to ryzyko. Zresztą to nie byłby poważny projekt.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group