4G OGÓLNE - Modyfikacje 2.4
Simon - 2011-07-07, 20:30 Temat postu: Modyfikacje 2.4 Witam wszystkich,
Chciałbym poruszyć temat modyfikacji mechanicznych Eclipsa 4G 2.4l. Czy ktoś z Was podnosił moc w swoim samochodzie, jakie to były modyfikacje i ich koszt? Dzieki za odpowiedzi
Anonymous - 2011-07-07, 20:36
Ripp okolo 20 tysiecy
Turbo nie taniej
Reszta nie ma sensu
Grzegorz - 2011-07-08, 11:10
Nie lepiej od razu kupic 3,8
Simon - 2011-07-08, 11:57
No to Goldi chyba zrezygnuje z tych przeróbelk naprawde nic nie da się zrobic? Zdałem sobie sprawe z tego że 3.8 było by lepsze po miesiącu jazdy 2.4
Anonymous - 2011-07-08, 12:09
Simon napisał/a: | naprawde nic nie da się zrobic? | ale przecież się da przecież napisałem
Anonymous - 2011-07-08, 12:57
Simon, nie ty pierwszy i nie ostatni żałujesz że nie masz więcej mocy. Sam się na własnej skórze przekonałem jeżdżąc zwykłym GSem 2g i do teraz sobie pluję w brodę że nie poczekałem z kupnem GSXa
Wtedy sobie nie zdawałem aż tak sprawy, a nie chciałem całej kasy wydawać na benzynę kupując mocniejszą wersję...
Simon - 2011-07-08, 13:18
To już chyba taniej wyszedłby przeszczep 3.8l No trudno to do pracy i robić na drugi samochód
Anonymous - 2011-07-08, 13:19
Simon napisał/a: | przeszczep 3.8l | nie do końca znajdz kogos kto podejmie sie elektryki takiego swapa ja bym sie nie podjal
Simon - 2011-07-08, 13:25
No wiem żartuje, ciężka sprawa.
Anonymous - 2011-07-08, 13:31
trzeba sprzedac i kupic szybsza wersje np e46 m3
Simon - 2011-07-08, 13:36
Jeszcze się pokulam troche bo podoba mi się wizualnie a potem postawie jednak na osiągi i kupie jakąś rakiete z napędem na tył albo quattro ale i tak dzięki za odpowiedzi
Grzegorz - 2011-07-08, 14:51
Nie przejmuj sie,masz przynajmniej Exotic cars a nie Mistyczna Bmke ktora jezdzi co drugi Gebels!
tedi509 - 2011-07-08, 20:03
GOLDI napisał/a: | trzeba sprzedac i kupic szybsza wersje np e46 m3 | oooo tak święta racja mam e36 M3 i wiem jak to jezdzi
Krueger - 2011-07-08, 21:54
Sam RIPP nie jest aż tak drogi, ale dochodzi masa innych rzeczy... Trudno np. zwiększać realnie moc bez modów w układzie hamulcowym, kupna zawieszenia itp. .... poza tym np. wymiana lub modyfikacja wtrysków, IC, orurowanie, pewnie wymiana kolektora. Nie wiem dokładnie jak to wygląda w 4g ale każdy element przecież kosztuje i wymusza kolejne zmiany. Bez modów np. padnie sprzęgło itp. etc. etc.
Tofik - 2011-07-09, 12:05
No własnie Krueger, mozesz powiedzieć jaki jest koszt samego pakietu RIPP'a i co w jego skład wchodzi?
Anonymous - 2011-07-09, 14:27
Ripp przewiduje różne pakiety .... ale szkoda przepłacać za najbardziej rozbudowany pakiet bo on zawiera archaiczny Black Box by Vtech dla tych co kojarzą historię świń na świecie...
lepeij zamówić samą przekładnie Rippa z odpowiednim kompresorem (jest kilka rodzajów) jak w przypadku Kruegera, odpowiednio duży Vortech Ripp do przekladnie dodaje jeszcze króćce do przewodów smarowania, przewody smarowania i powrotu, filtr stożkowy i nowy łącznik chłodnicy z rozdzielaczem wody.
Krueger - 2011-07-10, 12:33
Sam RIPP kosztuje ok. 6 tys. Bez montażu i przesyłki. Dochodzą jeszcze koszty części i modów układu dolotowego, wydechowego, paliwowego, elektronika. Niestety w 10 tys. się nie zamknie. Szczegóły mogę podać na PW (ceny dla 3g, dla 4g pewnie są podobne).
Co prawda, można robić to partiami np. oddzielnie układ zawieszenia i hamulcowy, a oddzielnie RIPP (najlepiej właśnie w takiej kolejności...). Teoretycznie można zrobić RIPP bez ingerencji w zawiasy i hamulce, pewnie wtedy sporo zejdzie się z ceny, ale po krótkim czasie sam stwierdzisz że jazda takim autem to ryzyko. Zresztą to nie byłby poważny projekt.
|
|
|