To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

ProjectXs - Daewoo Espero Turbo AWD

Pat - 2011-08-29, 22:08

GOLDI napisał/a:
Kisiel zawsze marzył o JetCar'ze :P


ale to już było :P

Anonymous - 2011-08-29, 22:15

patALLAH napisał/a:
GOLDI napisał/a:
Kisiel zawsze marzył o JetCar'ze :P


ale to już było :P
zależy na bazie czego :P
PiotrekKRK - 2011-08-29, 22:27

GOLDI napisał/a:
zależy na bazie czego :P


Piotrek mówi: Wsadźcie silnik odrzutowy do lanosa :protest:

Anonymous - 2011-08-29, 22:30

PiotrekKRK napisał/a:
GOLDI napisał/a:
zależy na bazie czego :P


Piotrek mówi: Wsadźcie silnik odrzutowy do lanosa :protest:
Swoją drogą Lanos tez już odpalony :P ale on zbudowany zupełnie w innym celu :) do leczenia na Poznaniu :P
rosomak1983 - 2011-08-29, 23:40

bardzo mi sie podoba wielkie brawo. megasliper a ten rozłaczany naped marzenie. :amen:
tylko czy po paru przełaczeniach przy ostrej scigance nie powie papa :ksiadz: ???

Anonymous - 2011-08-30, 00:05

podobnie jak z haldexami, spinają się rozpinają i nie mówią papa :ksiadz:
rosomak1983 - 2011-08-30, 01:04

GOLDI napisał/a:
podobnie jak z haldexami, spinają się rozpinają i nie mówią papa :ksiadz:

nie mówie nie ani nie mowie tak ale chce zobaczyc jak przykładowo takie autko sciga sie na maxa przykładowo na 1.4 mili i przełacza szybko napedy w ferworze walki...
W holdexie chyba przy dowolnej predksoci nie mozna przestawiac napedów...
Ale to moje przypuszczenia nie znam sie na tym ale ponoc takie napedy nie sa zbyt trwałe.
A zmiana napedow przy jezdzie na maxa na pewno im nie służy.

Anonymous - 2011-08-30, 01:23

rosomak1983 napisał/a:
W holdexie
przykładowo Haldex (np. taki starszej generacji) :) przy starcie zawsze spięty, powyżej pewnej prędkości sam się rozłącza, jeśli uślizg to się spina i to przy max obciążeniu etc

W światku tuningowym powszechne rozwiązanie dla posiadaczy napędów typu Haldex są tzw kontrolery Haldex'a, które pozwalają wybrać manualnie opcję spięcia procentowego napędu, bądź spięcie stałe i rozpięcie jego w każdym żądanym momencie :) żyją, jeżdżą :)

Wracając do napędu Opla. Osobiście znam dwie calibry, które jeździły na 1/4 z takim samym napędem jak w/w Espero przerobionym by rozłączać napęd na żądanie i napędy nigdy nie zawiodły :dance: później w obu calibrach zainstalowano Haldex'a, z racji większej trwałości napędów, oraz precyzji sterowania. Obie Calibry obecnie reprezentują powyżej 400hp (jedna 480hp, niedawno opisany project biTubo na RF) :dance:

Tak więc nie musisz się obawiać bardziej niż właściciel pojazdu :dance:
Nawet jeśli napęd klęknie to i tak z przyszłym sezonem wraz z wzmocnieniem silnika zapewne wleci Haldex :jezyk:

[ Dodano: 2011-08-30, 01:26 ]
rosomak1983 napisał/a:
ale ponoc takie napedy nie sa zbyt trwałe.
jest pewna osoba w tym kraju, która Vag'i zna jak własną kieszeń ;) Patryk z CompSportu :) Po jego projektach, wyczynach, zbudowanych potworach na tych "nie trwałych" (jak to ponoć mówią) napędach... śmiem twierdzić, że to jedne z pancerniejszych napędów.

[ Dodano: 2011-08-30, 01:32 ]
rosomak1983 napisał/a:
i przełacza szybko napedy w ferworze walki...
obecnie jest to realizowane po prostu switch'em :) , ale z racji iż w Espero siedzi StandAlone Vems to można śmiało ustawić by napęd rozpinał się przy zadanej prędkości po VSS'ie. Jednak właściciel woli by odbywało się to z jego tylko i wyłącznie pełną kontrolą :)
rosomak1983 - 2011-08-30, 15:34

ciekawe rzeczy, dla mnie taki naped to rewelacja. Duze koszty załozenia czegos takiego i jakie auta osobowe maja takie cudeńko seryjnie ???
Anonymous - 2011-08-30, 19:15

rosomak1983 napisał/a:
ciekawe rzeczy, dla mnie taki naped to rewelacja. Duze koszty załozenia czegos takiego i jakie auta osobowe maja takie cudeńko seryjnie ???
zależy od samochodu do ktorego naped mialby byc adaptowany...

wracajac do tematu espero
wiecej na jego temat (opis i fotorelacja) tutaj:
http://www.racingforum.pl...nly-t91340.html

rosomak1983 - 2011-08-31, 00:07

GOLDI napisał/a:
zależy od samochodu do ktorego naped mialby byc adaptowany...

eclipse AWD 1G mam podwójny naped wiec mozna ekspertymentowac :jezyk:

cliper2g-gsx - 2012-01-04, 17:24

rosomak1983, sleeper to raczej n ie jest z tym festynem na zewnatrz a gdyby nie to moze by to jakos podszywalo sie pod espero no ale teraz to watpie ale ogoolnie wolalbym slabsze evo niz to cos kazdy ma wlasny gust i to jest spoko bo jak by kazdy mial taki sam to bysmy wszyscy jezdzili jednym modelem
jagos - 2012-01-05, 17:22

cliper2g-gsx napisał/a:
bo jak by kazdy mial taki sam to bysmy wszyscy jezdzili jednym modelem
i świat był by nudny. A tak to ktoś musi przegrać by wygrać ktoś mógł :) Dlatego mój leciutki COLCIK z 300KM bedzie śmigał jak ta lala :D :D
Masa pojazdu czyni cuda :D :D

wojtas - 2012-01-05, 17:42

jagos napisał/a:
Dlatego mój leciutki COLCIK
a z ciekawosci ile on wazy?
albo ile ma wazyc docelowo?

Piotrekmm - 2012-01-05, 18:08

wojtas napisał/a:
a z ciekawosci ile on wazy?

~950-1050kg

Pehdesign - 2012-08-05, 21:53

odgrzeję kotleta :jezyk:
tak z czystej ciekawości zastanawiam się czy da się taki haldex przystosować w eclipse.
Czy trzeba by było zmieniać skrzynię biegów czy z gsx'a podeszła by.
I ile takie ustrojstwo może kosztować.
A i czy haldex może być cały czas spięty??

[ Dodano: 2012-08-06, 02:25 ]
jeszcze jedno pytanie. Czy na haldexie straty mocy związane z napędem są takie same jak w seryjnym gsx? Bo wał i tak cały czas się kręci o ile się nie mylę

Hołek - 2012-08-06, 15:29

w skrzyni gsxa masz mechanizm roznicowy przy transferze. W haldexie mechanizm znajduje sie w tylnym dyferencjale. Staly naped jest fajniejszy od haldexa do zabawy.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group