Artykuły - Eclipse który skręca ?!
haze - 2011-12-01, 22:39
http://www.berg-trophy.cz...bnicek-sekvence
Hołek - 2011-12-02, 08:03
SASZA, zbyt wiele tego 2g na pewno tu nie ma bo sama karoseria już nic wspólnego z serią nie ma. Widać że całe autko jest ulepione z laminatu, wnętrza brak jakiegokolwiek, szyby też lżejsze, silnik z evo, skrzynia też z evo, a resztę patrząc logicznie też pewnie z eclipsa nie pochodzi
A i przecież każdy kto krytykował skręcanie eclipsa pisał nie raz że jak się wrzuci odpowiednią ilość worków z kasą to zmusi się go do skręcania i zbuduje potwora na tor, więc swoje i zachowaj dla siebie
wojtek - 2011-12-02, 08:19
580hp 820nm i 2.4s do setki...
Anonymous - 2011-12-02, 10:08
Cytat: | więc swoje i zachowaj dla siebie |
Od jakiegoś czasu nie ulegam prowokacjom i pozdrawiam serdecznie
Hołek - 2011-12-02, 10:08
wojtek, skad masz info? Daj jakis link tu lub na PW
Fifo - 2011-12-02, 11:15
To auto jest zaiste świetne, tyle, ze jest to wyjatek dobitnie potwierdzający regułę, ze Eclipse nie skreca. W innym tem,acie obrońcy Eclipse zadawali pytanie kiedy wspominana tam Corsa czy Lanos przestaje być Corsa i Lanosem - otóz tamte ata nimi sa a ten prezentowany "Eclipse" to konstrukcja ramowa na podzespołach Evo i custom z laminatem w kształcie 2g. Tak na prawde na konstreukcję ramową równie dobrze mozna było nałozyc laminat w kształcie syrenki 105 bosto, ale po prostu 2g z kształtu jest ładne, stad pewnie taki pomysł. Zatem SASZA
wojtas - 2011-12-02, 11:39
o Fifo, witamy jak zwykle w temacie kontrowersyjnym
Hołek - 2011-12-02, 11:52
Fifo jestes pewien ze to ramowka jest a nie napedy przerzucone w bude 2g a blachy zmienione na laminat? Strasznie interesuje mnie konstrukcja tego auta, czy zachowana jest podloga i czesc karoseri z 2g czy to kompletnie od nowa zbudowana konstrukcja tak jak ty piszesz i aby upodobniona do 2g
MATi - 2011-12-02, 11:56
Jak miło że nas odwiedzasz Fifo. Tęskniliśmy za Tobą.
P.s. Twoja corsa ma silnik z innego opla kaszlibry wiec to też już nie corsa. To tak na marginesie
A Ecli i tak skręca
wojtas - 2011-12-02, 11:58
post do usuniecie
Piotrekmm - 2011-12-02, 12:01
SASZA i Fifo prosze trzymać sie tematu
Fifo - 2011-12-02, 12:14
MATi może przeczytaj jeszcze raz swoją wypowiedź, skorzystaj z pomocy wujka google i dopiero cos napisz...
Tak, jestem pewien, ze to konstrukcja ramowa. Kawałek ze specyfikacji auta:
Karoserie: trubkový rám v karoserii vozu Mitsubishi Eclipse s maximálním využitím dílů z carbonu jako je střecha, kapota, dveře, blatníky, prahy...
tak jak pisałem, konstrukcja ramowa z mega lekką budą w ksztalcie Eclipse 2g, ze spora ilościa elementów z carbonu: dach, maska, blotniki etc.
Ponadto
zawieszenie: Kmvet RT na bazie ohlinsa
hamulce: 8 tłokczów na osi przedniej (360mm) i 6 tłoczków na osi tylnej (330mm) od AP, na jednych z bardziej topowych klockow Perfect Friction
moc: 620hp i 800nm na paliwie rajdowym(102 oktany) ze strokera 2,3 na bloku E8
skrzynia, sekwencja 6 stopniowa z carbonowym sprzegłem AP i 3 aktywnymi dyframi, oczywiście stały napęd 4 kół
zaawansowana elektronika: EMD ECU Klaus Schwemmin
Myślę, ze sam zawias do tego auta jest droższy niż 99% samochodów na tym forum.
Anonymous - 2011-12-02, 12:21
... w takim razie - kupuje Corse.
Hołek - 2011-12-02, 12:24
i caly moj misterny plan spalil wlasnie na panewce ... A juz dawce i biorce znalazlem
Fifo podziel sie pelna specyfikacja i tym co masz na temat tego auta na PW jak mozna
wojtas - 2011-12-02, 12:31
Fifo napisał/a: | Myślę, ze sam zawias do tego auta jest droższy niż 99% samochodów na tym forum. |
i znowu piach w oczy.. a juz zaczalem z powrotem lubic swoj samochod
ale tak jak Sasza pisze blad zostal popelniony na samym poczatku w momencie kupna.. trzeba bylo brac koreanskiego hatchbacka..
Anonymous - 2011-12-02, 12:38
... zaraz , zaraz, teraz już na poważnie:
Skoro jest "wpompowane" w ten projekt 99% Ecli i domniemam 100% Cors to znaczy że COŚ jest w tej budzie 2G - np. współczynnik oporu powietrza skoro inwestor zdecydował się na taką opcje . Nie sądzę żeby kierował się tylko wyglądem - choć ten jest ... zresztą sami wiecie jaki.
Hołek - 2011-12-02, 12:56
SASZA, w sporcie na pewnym poziomie zaczyna sie liczyc tak samo jak osiagi tez rozpoznawalnosc. A dzieki zastosowaniu takiej karoseri koles jest napewno mega rozpoznawalny bo zbyt wielu eclipsow do tego typu sportow uzywanych nie jest, a napewno nie osiagaja takich wynikow. Dodatkowo jak widac po body aerodynamika i tak jest poprawiona, a przy konstrukcji eclipsa napewno nie zwracana na nia wiecej uwagi niz np przy evo.
Mielismy w polsce najszybsze FWD w europie (600kg/600ps) ktore bylo zbudowane na konstrukcji ramowej civica coupe i sadzisz ze tam tez chodzilo o aerodynamike a nie o to ze koles chcial miec potwora podobnego do civica bo taka karoseria mu sie podobala?
Brian - 2011-12-02, 12:58
No ładnie Fifo Fifo widzę że info szybko się rozchodzi w takim razie wklejam całą wiadomość od właściciela jesteśmy z IDOGiem w ciągłym kontakcie z właścicielem więc jak by ktoś chciaił kupić eclipse pewnie za ponad 300tys zł to się polecamy
Karoseria/body: rama (rurowa) Mitsubishi Eclipse przy maksymalnym wykorzystaniu części karbonowych takich jak dach, maska, drzwi, błotniki, zderzaki
Silnik: Turbodoładowany czterocylindrowy silnik 2322cc, 620KM i 800NM
Elektronika EMD
Skrzynia biegów: sekwencyjna 6 stopniowa X-track, karbonowe sprzęgło AP
Napęd: stały napęd na wszystkie koła, 3 aktywne dyferencjały
Hamulce: przód: AP Racing 8 tłoczkowe z tarczami 360mm, tył AP Racing 6 tłoczkowe z zaciskami 330mm, klocki PFC
Zawieszenie: Komvet RT
Koła: Enkei 9,5x18
Opony: Dunlop 265/660 R18
Benzyna: 102 oktanowa
Wyposażenie: Sparco
0-100 km/h – mniej niż 3s
Max prędkość 250km/h
P.S: Proszę trzymać się tematu ! Temat dotyczy Eclipse EVO i mam nadzieje że taki pozostanie
IDOG - 2011-12-02, 13:11
Tutaj nasz kolega Marek
Dane wyglądały jak by były skądś skopiowane a rozmowa jeszcze się nie zakończyła więc będziemy informować
Kct - 2011-12-02, 15:28
sciagnijmy go na zlot
|
|
|