To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

420A (2.0l) - recyrkulacja spalin 95'

Kapi - 2011-12-22, 09:43
Temat postu: recyrkulacja spalin 95'
Cześć czy można jakoś ominąć tą recyrkulacje spalin ? pozdro
Tofik - 2011-12-22, 10:02

http://www.mekp.pl/viewto...0&highlight=egr

http://www.mekp.pl/viewto...5&highlight=egr

jeszcze był tutaj na forum schemat jak gdzieś jakiś przewód podciśnienia ominąć, zaślepić, żeby egr nie hulał, ale jak zwykle jak potrzebny to znaleźć nie moge a jak niepotrzebny to się przewijał co i rusz...

isker - 2011-12-22, 22:32



:ok:

Tofik - 2011-12-22, 23:12

no dobra, podałeś schemat podciśnień ale co z niego wynika w związku z pytaniem?

był taki schcemat na forum z zaznaczonymi miejscami gdzie co trzeba połączć/ominąć żeby było dobrze, no bo ten schemat no to cóż....jak to schemat

isker - 2011-12-22, 23:19

a fakt,chodzi o ominięcie...słyszałem ze wystarczy pozaślepieąc podciśnienia,ale ile w tym prawdy to nie wiem :jezyk:
Tofik - 2011-12-23, 09:11

no tak, była taka dyskusja i bodaj zenek_bb wrzucił rozpiske , gdzie co trzeba zrobić z tymi podciśnieniami.

Mati, Ty jesteś tak z tą szukajką zaprzyjaźniony, weźno znajdź toto

jagos - 2011-12-23, 09:48

Tofik napisał/a:
z tą szukajką zaprzyjaźniony
ja to nie wiem jak w niej cokolwiek znaleść.... ;PW pełni rozumiem jak sie nią posługiwać, ale pojąć nie mogę :P

Co do podciśnien. Przydał by sie właśnie ten schemacik :P JA mam tylko zaślepione blaszką :)

Tiamat - 2011-12-23, 10:28

mnie też się przyda ta informacja

Tofik napisał/a:
Mati, Ty jesteś tak z tą szukajką zaprzyjaźniony, weźno znajdź toto


:ok:

Kapi - 2011-12-23, 10:38

Tiamat napisał/a:
mnie też się przyda ta informacja

Tofik napisał/a:
Mati, Ty jesteś tak z tą szukajką zaprzyjaźniony, weźno znajdź toto


:ok:


:ok: :ok: :ok:

kiepuczi - 2011-12-24, 15:55

w 4g63 egt wystarczy zaślepić sam zawór stalową blaszką i gotowe a wszystkie podciśnienia idące do ERG Pozaślepiać. Nic prostszego odkręcić EGT wziąść wymiar i wyciąć blaszkę w kształcie uszczelki może być jakieś grubsze aluminium i przykręcić z powrotem zawór tyle ze zamiast uszczelki wkładamy zaślepkę. W 2g wywali nam bardziej niż rawdopodbne to od razu kontrolkę CE :)
Kapi - 2012-01-05, 17:22

to ktoś wie jak to ominąć ? bez włączania CE ?
MATi - 2012-01-05, 20:23

Tiamat napisał/a:
mnie też się przyda ta informacja

Tofik napisał/a:
Mati, Ty jesteś tak z tą szukajką zaprzyjaźniony, weźno znajdź toto


:ok:


o to Wam dziewczyny chodzi
http://www.mekp.pl/viewto...ghlight=#148738 :jezyk: :jezyk:

Kapi - 2012-01-05, 21:05

ale to jest 420a ...
andrzejp - 2012-01-05, 21:56

lukas321, Na dsm tuners na bank widzialem, wklep w google co tam chcesz i dodaj dsmtuners, oczywiscie po angielsku. Nawet z obrazkami jestem pewien w 100%
KASIA - 2012-01-05, 21:57

Rezystor Panie, rezystor!! A tak na serio to w 420a jeśli zostawisz wpięty solenoid we wiązce to na 99% nie wyrzuci Ci czeka... a jeśli wyrzuci to daj odpowiedni rezystor... nie pamiętam już wartości jaką potrzeba było by komp widział, że EGR działa, poszukaj na DSM tuners albo 2gnt forum, opisywane tam nie raz...
http://www.dsmtuners.com/.../2/4/5/EG2r.JPG ;)

Kapi - 2012-01-06, 00:16

znalazłem coś takiego
http://www.ebay.com/itm/4...n-/180569920785
czyli wychodzi na to że trzeba zaslepić i tyle :D



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group