To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

Prezentacje Eclipse - Eclipse 2G GST - Largo

Largo - 2012-02-21, 18:13

Dobra, zrozumiałem już nauczkę :amen:
kaleos - 2012-02-21, 18:39

matim napisał/a:
... jeśli już coś poprawiać to w tym kierunku z dokładką zderzaka no i ew. ta maska carbonowa ;)


i do kompletu jak na zdjeciu fela Rota P45 8)
TU za dobrą kasę

Pablo1o - 2012-02-22, 07:42

Zajebiście ten czerwony wygląda :)

Largo dawaj fotki :)

simongs1 - 2012-02-23, 12:41

no dawaj dawaj auto znane ale mógł bys sie pochwalić
darek181289 - 2012-02-23, 17:59

Largo, co żeś zrobił?
Largo - 2012-10-24, 14:15

Update :ok:

Wyleciał LPG ( Stag 300+ ), już mi się wydaje, że teraz jest OK z autem. Kto chcę montować gaz, nie będę przeczył, że to zło, ale niektóre auta i pomysły na nie nie powinny go mieć. Serwisanci mi powiedzieli, że nawet najlepsze wtryski i reduktor do tej mocy to praca w 80% zakresie ich mocy.

Uszczelniony został na 95% cały silnik ( zostawiam 5% na błąd :jezyk: ) i nie powinno lać olejem. Uszczelki na kolektor i turbo ( miało być ze zmianą turbo ) zostały wymienione, downpipe także. Auto jest o wielokroć cichsze i na pewno coś się zmieniło, bo już z dołu łapie dużo lepiej, a turbina w końcu działa na wysokich zakresach obrotów ( shamuję chama, bo jestem ciekawy wyniku! ).

Sama naprawa auta powoli dobiega końca - zostało chyba na ten rok jeszcze parę pierdół, od 2013 zaczynają się prace 'projektowe' :tuptup:

Szczegóły nie ustalone, więc nie zdradzę, ale pewien pomysł jest - fotki w weekend mam nadzieję :ok:

PS. Aaaa, niech będzie, wrzucę jak go myłem przed domem :badcrack:




Hot - 2012-10-24, 14:44

doprowadzony do porządku :) 2013 już niedługo więc zdradzaj szczegóły :tuptup:
Largo - 2012-11-22, 08:53

W skrócie mogę opisać co mam w głowie na 2013, ale ten projekt będzie szedł z zamysłem Goldiego - z nim prowadzę rozmowy o tym w jakim kierunku idziemy. Mały szkic mogę zdradzić :ok:

Silnik:

- Głowica z 1G 6 bolt, a do niej:

    - Uszczelka Cometic
    - Śruby ARP
    - Sprężynki i tytanowe talerzyki Brian Crower
    - Wałki rozrządu Brian Crower ( nie wiem jaki rozmiar, do ustalenia z Goldim, ale myślę o 280/280 )
    - Regulowane koła rozrządu Fidanza/HKS ( do wyboru )

- Chłodnica Kayo, w tym przewody Samco
- Chłodnica oleju
- Turbo 16G lub FP 68HTA ( z opcją na to drugie, nowsza konstrukcja, podobne pieniądze )
- Przepustnica 1G, lub 75mm ( Mustang )

Hamulce:

- Zaciski Brembo z Evo IX
- Tarcze HAWK ( do ustalenia czy nie większe, chcę się zamknąć w 300mm )
- Klocki HAWK( do ustalenia czy nie większe, chcę się zamknąć w 300mm )
- Przewody w stalowym oplocie

Elektronika:

- Walbro 255 HP
- Wtryskiwacze 550cc ( nie wiem czy z Evo czy nowe )
- Wskaźniki Boost, EGT i Oil pressure ( Defi lub coś innego, nie umiem się zdecydować ;-) )
- Przewody zapłonowe Taylor 10.4mm "409"

Układ dolotowy i wydechowy do ustalenia, nie opiszę jakie są tutaj plany.
Oprócz tego w planie jest 'odmłodzenie' komory silnika jak u Pablo1o ( :amen: ) i w podobny akcent pomalowanie możliwych elementów. Z uwagi na to, że nie lubię plagiatu szukam 'inspiracji' na kolor przewodów, pokrywy etc/

Wszelkie uwagi, mile widziane. Plan jest, ale od razu zaznaczam, że do zlotu XI się raczej nie wyrobię, chyba, że znajdę dodatkową pracę i coś mi wpadnie grosza na części.

PS. Jak ustalę z Goldim pełny zakres części to wrzucę do pierwszego posta, to jest minimalny zarys. Plan nie przewiduje dmuchania 'sryliona' barów, raczej idziemy w moc bez zbędnego przeładowania silnika i zwiększania jego temperatury.

ErG - 2012-11-22, 09:35

Ładny diabełek :jezyk:

powodzenia w modach ! :ok:

andrzejp - 2012-11-22, 09:36

Largo, gratki, że coś dłubiesz :ok:
Largo - 2012-11-22, 11:01

andrzejp napisał/a:
Largo, gratki, że coś dłubiesz :ok:


Najpierw na cel idą hamulce, a następny krok to zawieszenie - padł wybór na KONI Sport + EiBach Pro-Kit.

Niech chociaż to auto hamuje jak być winno i niech trochę siądzie na glebę, bo ten tyłek wysoko ustawiony już mnie dobija...

cliper2g-gsx - 2012-11-23, 13:50

Largo, ja jezdzilem na koni sport+ h&r wogoole nie polecam, takiego zestawu sztywny jest nisko jest ustawienie twardosci jako takie pseudo jest ale amory sie tak szybko na polskich drogach zuzywaja ze masakra fakt ze wyjmiesz amory i mozesz zawiezc do regeneracji ale ja bym na twoim miejscu postawil na uzywany w bdb stanie gwincior
Largo - 2012-12-11, 13:57

OEM reflektory doszły, czekają tylko na montaż.



Stan oceniam na idealny, żadnych większych rys, a tych minimalnych jest może 2/3. Naprawdę, opłacało się, jeszcze dużo szmat do mycia auta dostałem :jezyk:

dani.boss - 2012-12-13, 21:41

cliper2g-gsx h&r jakiego koloru miałeś? czerwone czy niebieskie? jeszcze nie widziałem osoby zeby narzekała ze jest za twardo wkładajkąc własnie twardszy zawias do samochodu :jezyk:
maciek - 2012-12-13, 23:33

dani.boss napisał/a:
cliper2g-gsx h&r jakiego koloru miałeś? czerwone czy niebieskie? jeszcze nie widziałem osoby zeby narzekała ze jest za twardo wkładajkąc własnie twardszy zawias do samochodu :jezyk:


dani.boss a gdzie tam wyczytałeś, żeby cliper2g-gsx narzekał, że jest za twardo? Fakt, za pierwszym razem może ciężko to odczytać, bo jednak interpunkcja do czegoś została stworzona :roll:

Tofik - 2012-12-14, 01:10

jak można narzekać wkładająć nieseryjny, "sportowy" zawias, że jest " za twardo"
po to jest żeby było twardo i nisko !!!

dani.boss - 2012-12-14, 08:45

maciek ja nie wiem co tam pisze w takim razie, a chcialbym znac opinie o H&r bo sam chyba bede kupowal i chce wiedziec czy jest twardo nisko i sztywno :twisted:
maciek - 2012-12-14, 10:31

dani.boss napisał/a:
maciek ja nie wiem co tam pisze w takim razie, a chcialbym znac opinie o H&r bo sam chyba bede kupowal i chce wiedziec czy jest twardo nisko i sztywno :twisted:


Ja mam czerwone h&r, amorki sachsa i na feldze 18" i oponce 225/35 jest bardzo nisko, większość progów zwalniających to obcierka. Co do sztywności, jak dla mnie auto jest wystarczająco sztywne jak na drogę (ale ja się nie znam :roll: ). Porównując do h&r, jamexy i seria to ponton :ksiadz: Tyle, że ja mam jeszcze tuleje poliuretanowe, które też coś dają do sztywności.

dani.boss - 2012-12-14, 11:04

czyli niebieskie beda mniej twarde niz byc powinny, czyli nad zakupem trzeba sie zastanowic :jezyk:
cebem - 2012-12-14, 11:23

Niebieskie h&r w 1g są takie same jak Jamexy a Jamexy wcale miękkie nie są. Miałem h&r dopóki 2 nie pękły, do czego, jak doczytałem na różnych forach, mają dużą skłonność. Poszedłem w Jamexy ze względu na cenę i nie żałuję, a jakbym miał brać coś w cenie h&r to wziąłbym Eibachy albo Vogtlandy :ok:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group