To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

420A (2.0l) - High Flow w 420a ?? Co o tym myslicie ??

PEPCIO - 2011-03-02, 22:40

o zeyklej eclipse chocby jak ja 2.0 GS na zmienionym wydechu i mapowanym chyba z 5 koni moze 10 max
Anonymous - 2011-03-02, 22:54

hmmm u mnie seria 138hp, zmiana dolotu, kolektora ssacego, przepustnicy na wieksza, wydech wraz z kolektorem, ecu master... 8-9km przyrostu... w cenie tych zabawek juz dawno mialbym nitro na +50km

wydeszki, dolociki etc to niestety bzdrua... bez konkretnej obrobki glowicy, zwiekszeniu stopnia sprężania, remapie, ostrych wałków bądź zakupie hondy N/a to nie jest zla droga... to zadna droga...

pornus69 - 2011-03-02, 23:17

GOLDI napisał/a:
bądź zakupie hondy N/a

a czemu akurat hondy :>

Anonymous - 2011-03-02, 23:47

honda to sa silniki tego typu (oczywiscie mowimy o kultowych b seria i k seriach) ze tam czegokolwiek nie zrobisz i jak bardzo nie podrutujesz to i tak przyrosty beda :) a jak uzyjesz markowych czesci to bedzie jeszcze lepiej :) w kultowym integrowskim b18 , wydech dolot, remap i z 20km przybywa... coz... mitsubishi nigdy nie robilo tak dobrych silnikwo wolnossacych...
pornus69 - 2011-03-03, 09:02

dzięki,teraz mi nieco rozjaśniłeś sprawe... :ok: Mnie tez niedługo czeka wymiana wydechu bo ostatnio jak patrzyłem na moje podwozie to sam się dziwie jak to wszystko się jeszcze trzyma. Na rurach,złączkach i mocowaniach jest tyle rudej ze czasami jak jeżdze to zastanawiam się kiedy mi się ten wydech ukruszy :jezyk: Tylko ze nie wiem czy zakładac wydech od kolektorów do konca czy łącznie z nowymi kolektorami,myślę nad dedykowanym AEM albo GReddy. Tylko nie wiem co będzie najlepszym rozwiązaniem do Vki...
Anonymous - 2011-03-03, 12:41

pornus69 napisał/a:
Tylko ze nie wiem czy zakładac wydech od kolektorów do konca czy łącznie z nowymi kolektorami,myślę nad dedykowanym AEM albo GReddy. Tylko nie wiem co będzie najlepszym rozwiązaniem do Vki...
od kolektoró do konca obowiązkowo :)

aem i greddy to juz bez roznicy :) bardziej preferencje dzwiekowe ;)

kamil4711 - 2011-03-03, 21:05

PEPCIO , a nie lepiej wstawić RM Motors RM6 ? Ładniej brzmi , wygląda i jest tańszy , a i jak trzeba to na wyższych obrotach także potrafi ryja drzeć :lol2:
Wydech


PEPCIO - 2011-03-03, 22:46

mi nie chodzi o to zeby ryja darlo ma na wolnych obrotach ladnie bu bu bu bu a na wyzszych też taki juz bardziej rasowy dzwiek :) podkreślić dzwiek auta

np taki ?? http://allegro.pl/show_item.php?item=1475090616

simongs1 - 2011-03-04, 23:13

hhee pamietam jakies 5lat temu tez inwestowalem w gs-a wydalem jak to ja za duzo i co sie okazalo przyrost mocy byl max 15bhp co do tych wydechow co podajesz linki to bez znaczenia kazdy jest taki sam i niczym sie nie różnią!!

jak juz goldi powiedzial tuning wolno ssaka w naszych eclipsach to żadna droga

Anonymous - 2011-03-04, 23:33

PEPCIO napisał/a:
mi nie chodzi o to zeby ryja darlo ma na wolnych obrotach ladnie bu bu bu bu a na wyzszych też taki juz bardziej rasowy dzwiek :) podkreślić dzwiek auta

np taki ?? http://allegro.pl/show_item.php?item=1475090616
dobry tłumik końcowy to koszt około 500zł... wszelkie inne to tylko drzace ryja imitacje... bardzo dobrej klasy tłumik końcowy to koszt nawet 1000zl, cały układ wydechowy na średnim poziomie to koszt 1500-2000zł

kupcie catbaqcka hksa 2,5" zostawiajac cata... bedizecie zadwoloeni

PEPCIO - 2011-03-05, 15:59

no własnie ja chce być zadowolony zeby efekt wizualny i dzwiekowy byl ładny a nie darł ryja :)
Anonymous - 2011-03-05, 17:01

PEPCIO, zgłoś się do eltecta, albo blizej do mg motorsport... ten drugi rowniez robi ładnie... ale eltec moim zdaniem to firma na wyzszym poziomie jakosci
PEPCIO - 2011-03-05, 20:34

no ale te zakłady sa gdzieś w krk bo nie kojarze a oni robia jakiś wiekszy cały przelot czy maja w ofercie same koncowe jakś strona internetowa ich ??
Anonymous - 2011-03-05, 20:49

PEPCIO, a wujka google pytałeś? chcesz wydech to możemy Ci taki wykonać ze stali kwasoodpornej tylko pytanie po co do GSa?
PEPCIO - 2011-03-05, 21:02

znaczy tak bo seryjny strasznie mi sie nie podoba wygladowo
myslalem zeby zmienić koncowy jakiś bardziej rasowy wygladem

nie jest to turbo nie nic ale no nie dopasowali strasznie fabryka tego wydechu cienkiego

Anonymous - 2011-03-05, 21:07

PEPCIO napisał/a:
nie jest to turbo nie nic ale no nie dopasowali strasznie fabryka tego wydechu cienkiego
mowisz w tym momencie caly czas o koncowym tłumiku ? to co to za problem dobrac sobie same koncowki do niego?

cały wydech jest wyliczony prawidłowo... i spokojna głowa Twoja o to ... siedziały nad tym większe mózgi niż Twój ;)

PEPCIO - 2011-03-05, 21:17

tak tylko o końcowym
ale pod sportowa sylwetke auta nie dobiore samej końcówki zeby tłumik wygladał ala HKS greddy WM itp
a po za tym jak taka koncówka wtedy bedzie z boku wygladać ?? :amen: :roll:
widziałem raz efekt jak gosc probował zrobić to w mażdzie 323F klenkajcie narody burakk
już by cały końcowy wymienił i bylo by niebo

Anonymous - 2011-03-05, 21:24

no właśnie wszystko kwestia wykonania kocówki nie dospwaanie jej do seryjnej a do cąłej puszki... wtedy wygląda normalnie...

zdajesz sobie sprawę że takia mugenowa puszka będzie grzmieć (drzeć ryja) a samochód typu GS nic nie jedzie ? to jest dopiero
PEPCIO napisał/a:
klenkajcie narody burakk

PEPCIO - 2011-03-05, 21:27

własnie sie tego obawiam

i myśle nad rożnymi sposobami bo dzwiek GS łady jest !
ale wyglad jak z nim spasować jutro bede na gieldzie sam to sie rozgladne za rodzajami końcówek

Anonymous - 2011-03-06, 00:18

PEPCIO,

po co cały wydech zobacz u mnie była dospawana koncówka wiochy nie było a dźwiek zachowany miły bo GS ogólnie ładnie brzmi





Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group