To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

4G63/4G63T (2.0l) - Check engine

sajmon1100 - 2008-02-21, 19:49
Temat postu: Check engine
wiec tak -zapodaje sobie na auto banie i nagle poszapra?o fur? -zapali? sie czek , i auto jedzie dalej.Auto jedzie tak samo -niemuli go ,czasami zdazy sie to wlasnie szarpanie przy okolo 5000 obr,kt?re trwa okolo 2 sekundy Pojecha?em do kumpla bo ma ten obd2 skaner i pokaza? taki komunikat:
PO 170-generic fuel trim malfunction-dodam ze srednio co 200km wyskakuje mi ten czek i go kasuje odpieciem akumulatora.Co sie zesra?o?

kiepuczi - 2008-02-21, 20:02

ten blad oznacza kilka roznych rzeczy, wszystko dotyczy paliwa. najczesciej oznacza nieszczelnosc w dolocie, . PO170 to jednoczesnie odnosnik do bank 1 czyli moze oznaczac sonde lambda. najpierw sparwdzil bym nieszcelnosci a na koniec wymienil sonde. Sondy nie zaszkodzi wymienic w 10 i wiecej letnim eclipse z Turbo.
Coodo - 2008-02-21, 20:09

wydaje mi sie ?e to mo?e by? co? z brakiem paliwa filtr lub pompa
kiepuczi - 2008-02-21, 20:11

u mnie to byla sonda lambda ale u mojego znajomego np uszczelki pod wtryskami
sajmon1100 - 2008-02-21, 20:23

ok,to nie pozostaje mi nic jak obczai? padline :) ,pozdro

[ Dodano: 2008-02-21, 20:24 ]
kiepuczi napisał/a:
ten blad oznacza kilka roznych rzeczy, wszystko dotyczy paliwa. najczesciej oznacza nieszczelnosc w dolocie, . PO170 to jednoczesnie odnosnik do bank 1 czyli moze oznaczac sonde lambda. najpierw sparwdzil bym nieszcelnosci a na koniec wymienil sonde. Sondy nie zaszkodzi wymienic w 10 i wiecej letnim eclipse z Turbo.

a kt?r? sonde? tzn ,kt?ra potrafi szybciej pasc-ta blizej kolektora czy ta druga?-bo z tego co kojaze to s? chyba 2 sondy

kiepuczi - 2008-02-21, 20:33

pierwsza sonde, druga sprawdza tylko dzialanie kata.
sajmon1100 - 2008-02-21, 21:53

ok podzi?kowa? ,mo?na zaclosetowa
Anonymous - 2008-02-21, 22:22

Ale jeszcze nie rozwiazal problemu.

Tak jak kiepuczi mowi sprawdz szczelnosc dolotu. Sprawdz czy nie masz wyciekopw podcisnienia. Jesli na luzie dziala troche nie rowno oczekiwalbym nieszczelnosci na kolektorze dolotowych powietrza. Zacznij od prostych rzeczy a byc moze konieczna bedzie ingerencja mechanika ze skanerem... ale najpierw wyeliminuj proste usterki....

.... i prosze uzywaj troche poprawniejszej polszczyzny bo to wcale nie jest cool kiedy ziom trajyn uzyac slag, bo go wtedy ciezko kumac.... :protest:

sajmon1100 - 2008-02-22, 16:06

allias napisał/a:
Ale jeszcze nie rozwiazal problemu.

Tak jak kiepuczi mowi sprawdz szczelnosc dolotu. Sprawdz czy nie masz wyciekopw podcisnienia. Jesli na luzie dziala troche nie rowno oczekiwalbym nieszczelnosci na kolektorze dolotowych powietrza. Zacznij od prostych rzeczy a byc moze konieczna bedzie ingerencja mechanika ze skanerem... ale najpierw wyeliminuj proste usterki....

.... i prosze uzywaj troche poprawniejszej polszczyzny bo to wcale nie jest cool kiedy ziom trajyn uzyac slag, bo go wtedy ciezko kumac.... :protest:

Wszyscy zrozumieli a Ty nie :kwiatek:

Anonymous - 2008-02-22, 16:12

Regulamin napisał/a:

2.4 Pisa? na forum zgodnie z zasadami polskiej pisowni (ortografia i interpunkcja), podstawowej kultury (bluzga? mo?na gdzie indziej) oraz obowi?zuj?cymi w Internecie (zakaz u?ywania WIELKICH LITER i wykrzyknik?w).


Wszystko bardzo dobrze zrozumialem, dokladnie tak jak pozostali. Ale sa pewne reguly. Tylko tyle.

Dziekuje za kwiatka.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group