To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

1G OGÓLNE - Jaka charakterystyka termistora w przep?ywomierzu 4G63?

Anonymous - 2008-03-17, 17:29

gaz spala sie plynniej , rzadziej wystepuja stuki, zatankuj szaki v powe racing i zrob odczyt palma :> zaloze sie ze zblizy sie odczyt do tego z gazidla:>
Szakal - 2008-03-17, 17:37

Kurde szkoda bo kiedys mia?em v-power racing ale odczyt?w nie pamietam...Ale w?tpie ?eby samo paliwo cos da?o ,chyba trzeba b?dzie zap?on ustawi? ,nie? Czy co? si? poniszczy?o odpowiedzialnego za zap?on?
Coodo - 2008-03-17, 19:22

mitutoyo napisał/a:
Coodo napisał/a:
nawet po od??czeniu czujnika temp lub sondy musisz robi? reset bo ecu b?dzie odczytywa? jego brak i poka?e b??d

Ale bedzie tylko pokazywal blad. Informacje bedzie zbieral i przetwarzal na bie??co czyli jak znowu podepniesz czujnik czy lambde to salnik bedzie zn?w chodzil prawidlowo a ECU bedzie wiedzial tylko ze cos zniknelo na chwile ale juz sie znalazlo i jest OK.
Przyk?ad: Wraca?em od Szakala po tym myku podmiany przeplywek,troche mi sie obroty zaraz po odpaleniu poki?kaly ale ruszylem do domu,po paru kiloskach cos mnie wolne obroty wkurwialy na gazie wiec postanowilem stan?? i pokrecic,podnios?em maske a tu wtyczka od przeplywomierza wisi sobie lu?na jak guma w gaciach, podpio?em i wszystko wr?cilo do normy,pozosta?o tylko diody mryganie 12,13,25.
Wniosek: Jesli przeplywka byla podmieniona na dobra to samochod powinien zaczac chodzic dobrze i tylko pomrugiwa? sobie z cicha.....


dobrze m?wisz ?e pozostaje tylko b?ad
ale chodzi mi o to ?e jak nie ich skasujesz a silnik nadal nie b?dzie dobrze chodzi? to nie b?dziesz wiedzia? czy ten nowy wsadzony czujnik jest ok

m?wi? te? ?e po kazdym od??czeniu aka trzeba pozostawic silnik na ja?owym biegu a? do w??czenia wentylator?w aby na uczy? ecu
ja nigdy nie czekam a silnik chodzi ok


ps allias o co ci biega z ta emotka

Anonymous - 2008-03-17, 20:05

Jaka emotka??? Szaki mozesz wyslac mi odczyty z palma???? Chetnie rzuce okiem.
Szakal - 2008-03-17, 20:11

Niestety zawiesza sie przy przesy?aniu danych :/ Musze kupi? drugiego palma ,wtedy co? zrzuce. Ew. powiedz co by? chcia? wiedzie? to powiem ,albo wypisze Ci co mam na nim i podam interesuj?ce Ci? warto?ci :) Cho? mo?e zrobie nowego loga ,kr?tszego i sie uda. Cho? reszte odczyt?w mam dobrze ,poza temperatur? :P
Anonymous - 2008-03-17, 20:25

chetnie bym przeanalizowal calosc.... szczegolnie momenty przeskoku.
Szakal - 2008-03-17, 20:58

No nic ,w takim razie jutro spr?buje zrobi? jakie? ma?ego loga z kr?tkiej pracy silnika ,mo?e uda si? go zgra? jako?...
Tymczasem za rad? Goldiego wietrze 95 z Bliskiej ,na kt?rej tankuje od pocz?tku (tak wiem...g?upota) i przerzucam si? na v-power racing...

Anonymous - 2008-03-17, 21:17

nie koniecznie racing:P ale przy gazie to takie optimum :>
Szakal - 2008-03-17, 21:21

Teraz jak ju? la? to porz?dnie. Od tej pory szitowi m?wie stanowcze NIE! :ksiadz: Jaki ja g?upi by?em lej?c to "paliwo"...A s?dzi?em ,?e musi by? niez?e bo i starszy na nim je?dzi? (do niedawna) i Sej te? by? tankowany i zaknaca? a? mi?o (co by?o wida? na zlocie :twisted: ) M?dlmy si? teraz ,?eby stuki nie narobi?y kuku...
Coodo - 2008-03-17, 21:28

gaz i 95 o benz ca?kiem dobrze id? w parze chocia? tez co jakis czas wciska?em verve do zbiornika w ramach oczyszczania wtrysk?w ( a i tak zdech?y musia?em wymieni?)


ps szaki do samaela masz jakie? 100kilos?w nie my?la?e? go odwiedzi

Anonymous - 2008-03-17, 21:39

gaz o duzej oktanowosci i beznzyna 95 :> czy ida dobrze w parze :> jak piernik z wiatrakiem :P cos sie zwiatraczy lub spierniczy :> jesli juz sie jezdzi na paliwie o danej oktanowisci to powinno sie tego trzymac ... zbyt czeste zmiany liczby oktanow wiaza ze soba ciagle zmuszanie kompa do zmiany wyprzedzenia zaplonow porpzez stuki.... ksiazki mozna pisac ;) verva to G....
Anonymous - 2008-03-17, 21:43

Zdecydowanie V-power (moze byc racing). Szaki jesli potrzebujesz poczytaj moj post o MON vs RON.
Coodo - 2008-03-17, 21:55

gdyby nie uszkodzi?y mi sie wtryski to bym nie powiedzia? ?e by cos z silnikiem by?o nie tak
zadnych dziwnych objaw?w nie robi? a w og?le nie mia? tendencji do stukowego
nie mam juz gazu wiec ci nie powiem czy faktycznie tak bardzo zmienia zap?on
je?dzi?em na gazie cos oko?o dw?ch lat robi?em na nim predko?ci licznikowe ponad 200
a potem zmienia?em na benzyne i robi?em swoje czas?wki na setke i ?wiartk? krec?c silnik pod odcink?(na gazie nie by?o kreci? sie do oko?o 9000)
i uwierz ?e silnik w og?le nie prycha?

Szakal - 2008-03-17, 22:00

Widocznie trafia?e? na dobre paliwo.allias, czytam czytam ;)
Coodo napisał/a:
(na gazie nie by?o kreci? sie do oko?o 9000)

Podziwiam Cie stary ,ale sam nie wiem za co :roll:

Coodo - 2008-03-17, 22:07

nie musisz po prostu pisze jak jest tzn by?o bo odmontowa?em gaz
Szakal - 2008-03-17, 22:14

cz?owieku ,odcinka seryjnie jest ustawiona na poziomie ~7500rpm. Jak s?dzisz dlaczego? Ja je?d??c na gazie dochodze do 7000max...
Coodo - 2008-03-17, 22:22

tego dok?adnie nie wiem cz?owieku (my?l? ?e masz ?le ustawiony zap?on albo cos z ecu bo przep?ywka nie wchodzi w gre na gazie-chyba ?e masz za?o?on? krok?wk?) ja u mnie na gazie kr?ci?em o wiele wy?ej niz na benzynie
Anonymous - 2008-03-17, 22:25

na gazie nie ma odcinki... wiec mozna przekrecic :> od 3 gen jest ale to nie odcinka a ogranicznik kompa od gazu :D a ja dzis ogladalem takie fajny komputerek do mnie co przenosi odcinke na 8100 :D mniam :D
Coodo - 2008-03-17, 22:28

wiem ?e mozna - co dzie? nie krecisz go do ko?ca...
ale 8100 na benzynce by si? przyda?o

Anonymous - 2008-03-17, 22:30

Coodo napisał/a:
ale 8100 na benzynce by si? przyda?o
to zalezy :P u mnie od okolo 6 tys wykres nie przysta juz logarytnicznie , ani parabolicznie, powiedzialbym ze liniowo :| musz poprawic gore :P i wtedy bedziem myslec dalej :) wiec najlepiej przeanalizowac wykres czy to wogole ma sens :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group