To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

Prezentacje Eclipse - 1gsx wojtas

Damian_Eclipse - 2016-04-19, 14:15

Ładnie się zbiera i brzmi. Pewnie na żywo jeszcze lepiej :twisted:
A jak z perspektywy czasu oceniasz heble? Sprawdzają się przy tej mocy?

wojtas - 2016-04-19, 14:18

nie ma problemu z hamowaniem
jedyny minus ze musze je przetoczyc bo sie wypaczyły

Damian_Eclipse - 2016-04-19, 14:30

hmm to dość szybko się zwichrowały te tarcze...
wojtas - 2016-04-19, 15:15

bo to były jakies z allegro szitowe jak sie okazało
trzeba było brać od razu brembo, albo ate to by nie było srania teraz

rosomak1983 - 2016-04-19, 20:04

Wojtas przypomnij mi ile mu dmuchasz ?
wojtas - 2016-04-19, 21:37

~1,5
rosomak1983 - 2016-04-20, 12:48

tłok seria ?
wojtas - 2016-04-20, 13:50

tłoki w miarę świeże, ale seryjne
wszystko masz na pierwszej stronie :ok:

rosomak1983 - 2016-04-20, 14:55

wojtas napisał/a:
wszystko masz na pierwszej stronie :ok:

wszystko to tam nie pisze. O tłokach ani słowa. :jezyk: Czyli seria nominał tak ? Silnik z zielonego wiec znasz jak własna kieszen... :jezyk:

wojtas - 2016-04-20, 15:09

co nie napisane - znaczy nie ruszane
Brian - 2016-04-20, 17:23

wojtas z tego co widzę masz kolektor wydechowy FP ... :) Co o nim sądzisz jako użytkownik ? :) Plusy / minusy... ? Odczułeś jakąś poprawę :jezyk: ?
jagos - 2016-04-20, 21:11

rosomak1983 napisał/a:
znasz jak własna kieszen... :jezyk:

dodam -głęboka kieszeń :P

Brian napisał/a:
wojtas z tego co widzę masz kolektor wydechowy FP ... :)

Też zawsze przykuwa moja uwagę, ale jakiś mały się wydaje

Brian - 2016-04-20, 21:13

jagos napisał/a:

Brian napisał/a:
wojtas z tego co widzę masz kolektor wydechowy FP ... :)

Też zawsze przykuwa moja uwagę, ale jakiś mały się wydaje


Mały w stosunku do serii czy do barana :P ?


jagos - 2016-04-20, 22:52

...barana :P

Ale Wojtas ma inny kolektor. Z wyjściem na zew. wastegate.

wojtas - 2016-04-21, 10:35

Ciezko mi jest cokolwiek stwierdzic, bo zalozylem go razem z walkami , wtryskami i wystroilem. Wiec nie mam jak go oceniac indywidualnie
Brian - 2016-04-21, 12:15

W USA ogólnie większość użytkowników go chwali za dobre przepływy :P ale ma też bardzo poważny minus bardzo się nagrzewa podobno mocniej niż seria. Jak jest u Ciebie :) ?
wojtas - 2016-04-21, 16:09

Nie wiem czy to wina kolektora, ale w czasie upalania temperatura silnika znowu mi zaczela dokuczac. Na pewno musze skubanca owinac, a jak to nie pomoze to wydajniejsza chlodnica, wentylator.
Ps
Brian a jak tam z podkladkami? Maila Wam przeslalem :-)

rosomak1983 - 2016-04-21, 16:32

A jak baran ma sie do serii ?
Brian - 2016-04-21, 21:13

wojtas napisał/a:
Nie wiem czy to wina kolektora, ale w czasie upalania temperatura silnika znowu mi zaczela dokuczac. Na pewno musze skubanca owinac, a jak to nie pomoze to wydajniejsza chlodnica, wentylator.


To może być niestety główny winowajca... :( Kolektor jest mega fajny i znacznie ładniejszy niż seria... sam o nim myślałem ale w USA praktycznie wszyscy mają problemy z temperatura przy tym kolektorze i część walczy termoizolacją a część wywala i wraca do serii :? Nie znam się aż tak na typach materiałów więc ciężko powiedzieć czy materiał z którego został wykonany to błąd w produkcji czy po prostu wyższa konieczność... Kolektor na pewno jest dużo odporniejszy na wysoką temperaturę tj. pękanie niż seryjny, niestety przy tym znacznie więcej temperatury oddaje niż żeliwny :roll:

wojtas napisał/a:

Ps
Brian a jak tam z podkladkami? Maila Wam przeslalem :-)


Wiem :jezyk: Wszystkie @-maile z Eclipse'ami kasuje żeby nikt nie miał szybszego niż mój :glupawka: :glupawka: :hahaha: A tak serio to wkrótce do niego dojdziemy :ok:

rosomak1983 napisał/a:
A jak baran ma sie do serii ?


tz. ? W jakim sensie :jezyk: ? Wielkości ? Temperatury ? czy przyrostu mocy :P ?

Ogólnie tak naprawde to nie ma złotego środka... W teorii najlepszy na street jest typ cust iron czyli taki jak ma wojtas ze względu na krótką drogę dla spalin i lepszy spool up. Ale jak widać materiał z jakiego jest wykonany sprawia że nie jest idealny :jezyk:

Barana łatwiej można owinąć i ogólnie mniej oddaje ciepła niż akurat FP. Ale ze względu na swoją konstrukcje jest raczej zalecany do dużych turbin i silników gdzie kręci się auto wysoko np. do Dragu. Barany w większości przypadków sprawiają że spaliny mają dłuższą drogę do pokonania co przekłada się na gorszy spool. Do tego mają kolejną poważną wadę lubią pękać... oj lubią :ksiadz:

wojtas - 2016-07-12, 09:56

to uczucie kiedy myślisz, że wreszcie przestał się jebać i nagle.. :jezyk:
Jagos wielkie dzięki za pomoc :beer:




Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group