Prezentacje Eclipse - 1gsx wojtas
Damian_Eclipse - 2016-04-19, 14:15
Ładnie się zbiera i brzmi. Pewnie na żywo jeszcze lepiej
A jak z perspektywy czasu oceniasz heble? Sprawdzają się przy tej mocy?
wojtas - 2016-04-19, 14:18
nie ma problemu z hamowaniem
jedyny minus ze musze je przetoczyc bo sie wypaczyły
Damian_Eclipse - 2016-04-19, 14:30
hmm to dość szybko się zwichrowały te tarcze...
wojtas - 2016-04-19, 15:15
bo to były jakies z allegro szitowe jak sie okazało
trzeba było brać od razu brembo, albo ate to by nie było srania teraz
rosomak1983 - 2016-04-19, 20:04
Wojtas przypomnij mi ile mu dmuchasz ?
wojtas - 2016-04-19, 21:37
~1,5
rosomak1983 - 2016-04-20, 12:48
tłok seria ?
wojtas - 2016-04-20, 13:50
tłoki w miarę świeże, ale seryjne
wszystko masz na pierwszej stronie
rosomak1983 - 2016-04-20, 14:55
wojtas napisał/a: | wszystko masz na pierwszej stronie |
wszystko to tam nie pisze. O tłokach ani słowa. Czyli seria nominał tak ? Silnik z zielonego wiec znasz jak własna kieszen...
wojtas - 2016-04-20, 15:09
co nie napisane - znaczy nie ruszane
Brian - 2016-04-20, 17:23
wojtas z tego co widzę masz kolektor wydechowy FP ... Co o nim sądzisz jako użytkownik ? Plusy / minusy... ? Odczułeś jakąś poprawę ?
jagos - 2016-04-20, 21:11
rosomak1983 napisał/a: | znasz jak własna kieszen... |
dodam -głęboka kieszeń
Brian napisał/a: | wojtas z tego co widzę masz kolektor wydechowy FP ... |
Też zawsze przykuwa moja uwagę, ale jakiś mały się wydaje
Brian - 2016-04-20, 21:13
jagos napisał/a: |
Brian napisał/a: | wojtas z tego co widzę masz kolektor wydechowy FP ... |
Też zawsze przykuwa moja uwagę, ale jakiś mały się wydaje |
Mały w stosunku do serii czy do barana ?
jagos - 2016-04-20, 22:52
...barana
Ale Wojtas ma inny kolektor. Z wyjściem na zew. wastegate.
wojtas - 2016-04-21, 10:35
Ciezko mi jest cokolwiek stwierdzic, bo zalozylem go razem z walkami , wtryskami i wystroilem. Wiec nie mam jak go oceniac indywidualnie
Brian - 2016-04-21, 12:15
W USA ogólnie większość użytkowników go chwali za dobre przepływy ale ma też bardzo poważny minus bardzo się nagrzewa podobno mocniej niż seria. Jak jest u Ciebie ?
wojtas - 2016-04-21, 16:09
Nie wiem czy to wina kolektora, ale w czasie upalania temperatura silnika znowu mi zaczela dokuczac. Na pewno musze skubanca owinac, a jak to nie pomoze to wydajniejsza chlodnica, wentylator.
Ps
Brian a jak tam z podkladkami? Maila Wam przeslalem
rosomak1983 - 2016-04-21, 16:32
A jak baran ma sie do serii ?
Brian - 2016-04-21, 21:13
wojtas napisał/a: | Nie wiem czy to wina kolektora, ale w czasie upalania temperatura silnika znowu mi zaczela dokuczac. Na pewno musze skubanca owinac, a jak to nie pomoze to wydajniejsza chlodnica, wentylator. |
To może być niestety główny winowajca... Kolektor jest mega fajny i znacznie ładniejszy niż seria... sam o nim myślałem ale w USA praktycznie wszyscy mają problemy z temperatura przy tym kolektorze i część walczy termoizolacją a część wywala i wraca do serii Nie znam się aż tak na typach materiałów więc ciężko powiedzieć czy materiał z którego został wykonany to błąd w produkcji czy po prostu wyższa konieczność... Kolektor na pewno jest dużo odporniejszy na wysoką temperaturę tj. pękanie niż seryjny, niestety przy tym znacznie więcej temperatury oddaje niż żeliwny
wojtas napisał/a: |
Ps
Brian a jak tam z podkladkami? Maila Wam przeslalem |
Wiem Wszystkie @-maile z Eclipse'ami kasuje żeby nikt nie miał szybszego niż mój A tak serio to wkrótce do niego dojdziemy
rosomak1983 napisał/a: | A jak baran ma sie do serii ? |
tz. ? W jakim sensie ? Wielkości ? Temperatury ? czy przyrostu mocy ?
Ogólnie tak naprawde to nie ma złotego środka... W teorii najlepszy na street jest typ cust iron czyli taki jak ma wojtas ze względu na krótką drogę dla spalin i lepszy spool up. Ale jak widać materiał z jakiego jest wykonany sprawia że nie jest idealny
Barana łatwiej można owinąć i ogólnie mniej oddaje ciepła niż akurat FP. Ale ze względu na swoją konstrukcje jest raczej zalecany do dużych turbin i silników gdzie kręci się auto wysoko np. do Dragu. Barany w większości przypadków sprawiają że spaliny mają dłuższą drogę do pokonania co przekłada się na gorszy spool. Do tego mają kolejną poważną wadę lubią pękać... oj lubią
wojtas - 2016-07-12, 09:56
to uczucie kiedy myślisz, że wreszcie przestał się jebać i nagle..
Jagos wielkie dzięki za pomoc
|
|
|