Prezentacje Eclipse - 1gsx wojtas
wojtas - 2013-07-26, 09:27
rosomak1983 napisał/a: | ale wywal te kierunki sa obrzydliwe... |
wiem... mialy byc lekko przydymione a wyszła kupa..
kiedys sie tym zajme
na razie musze poprawic:
1) wydech, bo cos rzezi
2) zdiagnoizowac dlaczego wyje dyfer - mam nadzieje ze poprzedni olej nie narobil balaganu
3) pozbyc sie wycieku oleju z silnika - prawdopodobnie spływ turbo po raz 100tny
4) poprawic zregenerowane hamulce, ktore po regeneracji dalej szoruja..
5) na sam koniec wystroic docelowo na jakies 1,5bara jak wtryski pozwolą
gaca - 2013-07-26, 20:41
Kierunki na zdj. nie wyglądają źle. Z kolei maskę można byłoby już odświeżyć.
Pod maską MIAZGA (w pozytywnym tego słowa znaczeniu). Tam coś jeszcze się zmieści?
wojtas - 2013-07-26, 21:44
gaca napisał/a: | Tam coś jeszcze się zmieści? |
pewnie, że sie zmieści jak sie co nie co wywali
pierwszy na odstrzał idzie abs
Tiamat - 2013-08-02, 20:59
1.5 bara czy jeszcze nie ?
wojtas - 2013-08-03, 18:23
Tiamat napisał/a: | czy jeszcze nie ? |
jeszcze nie
w sumie bym już mógł, ale nie lubie iść dalej jak coś jest ciągle nie tak jak powinno....
zaczerpnięte z Tofikowozu
i dziura
Hot - 2013-08-04, 16:46
wojtas, dolot wygląda b.ładnie, zresztą cały gsx prezentuje się ciekawie ale nie grzeje Ci się dolot przez to że j-pipe jest poprowadzony przed częścią gorącu turbiny? bo nie masz tam osłonki termicznej...
wojtas - 2013-08-04, 19:57
Hot, generalnie mam spory problem z temperaturą..
uniesienie maski i "dziura" niewiele daly grzeje mi sie skurczybyk
musze cos wymyslic zeby go jeszcze troche ostudzic pod maską
franko - 2013-08-04, 21:07
wojtas, grubsza chłodnicę mu daj
wojtas - 2013-08-05, 09:04
franko, no wlasnie problemem chyba nie jest sama chlodnica, a to ze ja zasłoniłem wiekszym IC
a poza otworem w zderzaku gdzie siedzi ic, innych otworów brak i sie chłodnica kitłasi..
franko - 2013-08-05, 19:35
wojtas, a większe wentylatory masz tam ?? w sensie wydajniejsze .
Tiamat - 2013-08-05, 22:05
wojtas napisał/a: | generalnie mam spory problem z temperaturą.. |
kużwa dziwne to. Spróbuj jeszcze dorwać " zimniejszy " termostat tj. z niższą temperaturą otwarcia. Jak to nie pomoże, to chyba tylko sroga chłodnica zostaje.
ps. 82 zamiast 88 stopni.
MATi - 2013-08-05, 22:08
też miałem problem z temperaturą przed zlotem i m.in. pomogło to
Tiamat napisał/a: | Spróbuj jeszcze dorwać " zimniejszy " termostat tj. z niższą temperaturą otwarcia. |
wojtas - 2013-08-06, 09:26
jeszcze jedną rzecz przeoczyłem
przed chłodnicą jest całkowicie zapchana robalami i innym syfem niewiadomego pochodzenia chłodnica klimy
czyli wyciecie otworu w zderzaku i tak nic nie dało, bo przez to diabelstwo nie ma żadnego przewiewu
dzis zaczynam wypatroszanie go z klimy
gaca - 2013-08-12, 19:10
To może przy okazji zamienić wentylator klimy na drugi do chłodzenia...
wojtas - 2013-08-13, 21:49
gaca, już o tym myślałem - tak podpiąć żeby załączały się dwa wentylatory
ale na razie nie ma potrzeby, bo po wywaleniu chłodnicy klimatyzacji temperatura jest ok, nawet w upały
gaca - 2013-08-13, 23:08
Hehe.. no tak, trzeba wybrać, albo chłodzisz się Ty... albo silnik.
wojtas - 2013-09-03, 12:00
Tiamat - 2013-09-03, 12:35
kurnać ładniejsze niż moje
MATi - 2013-09-03, 12:35
No no na bogato widzę ekstra fotele , a z tymi ori co robisz , sprzedajesz ?
wojtas - 2013-09-03, 12:40
Tiamat napisał/a: | kurnać ładniejsze niż moje |
czy ja wiem, mi sie z evo4 bardzo podobaja i tez ich szukałem
MATi napisał/a: | a z tymi ori co robisz , sprzedajesz ? |
jep, mam juz potencjalnego wstępnego kupca
|
|
|