To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

4G63/4G63T (2.0l) - Nie pali na 2 gary ;/

Coodo - 2008-03-09, 12:31

tanaka napisał/a:
GOLDI napisał/a:
dokladnie czujniki polozenia walu i walkow, to bym sprawdzil w pierwszej kolejnsoci,.... figara masz mozliwosci wiec przegrec z drugiego 1g :>


goldi tylko w g1 byly 3 wersje tego czujnika :) zalezy jaki rocznik auta


dwie wersje to wiem
ale podobno obie dzia?aj?

figara co tam adasa misiek jeszcze nie na chodzie?

SAMAEL - 2008-03-09, 12:38

ale wszystkie zagadaj?. tylko z wcze?niejszych wersji prze?o?one do rocznika 94 gdzie jest ten czujnik z czarn? plastikow? pokrywk? mo?e by? problem ale nie zawsze. generalnie trzyma si? na dw?ch ?rubkach 12 wi?c prze?o?enie nie jest problemem...
Coodo - 2008-03-09, 12:51

u mnie w roczniku 94 jest ten z czarn? pokrywk?
jak mi pad? to chcia?em w?a?nie podpasowa? tego drugiego bo by? ta?szy o 200z? od tego z czarna pokrywk? ale kiepuczi mi odradzi?
m?wi? ?e oba b?d? chodzi? ale ten czarny jest bardziej rozwiniety technicznie

tanaka - 2008-03-09, 13:45

89-90
part number : MD121786


91-92
part number : MD148855


93-94
part number : MD184529

Anonymous - 2008-03-09, 17:33

Heja ludziska... Jak na moje to wszystkie te czujniki polozenia, aparaty zaplonowe czy modu?y bo r?znie to ludzie nazywaja... to wszystko to jest to samo... jednak to nie jest przyczyna. sprawdzilem zamieniajac na dzialajacy i bez zmian. sprawdzilem cisnienie - nie ma cisnienia w srodkowych garach. doszlismy do wniosku po debatach :) ze to uszczelka pod glowica sie wysrala. Najprawdopodobniej podczas skrecania silnika ziom musial zarysowac uszczelke albo zostawic na niej albo pod nia jakiegos malego smiecia... wiemy jakie cisnienie w tym srodowisku panuje i jakie przemiany tam zachodza. uszczelka miedzy srodkowymi garkami gdzie jest najw??sza poprostu sie wypalila albo cos w tym stylu. Wniosek: Jest iskra, mieszanka sie spala ale cisnienie ktore powinno tu pracowac przeplywa z jednego gara do drugiego i zupelnie traco swoja moc. Mechanik mial na karku robote z ktora mial sie wyrobic do konca tygodnia. od poniedzialku bierze sie za smoka. jak sie cos okaze napisze... pozdriowerro. :o :o

[ Dodano: 2008-03-09, 18:52 ]
jeszcze jedno bym zapomnial... Miju? moj kochany dziekuje ci jeszcze raz za spacerek. baaaaardzo cie kocham. na priv i na forum :P :P:P. :*
No... to by bylo na tyle :)

Anonymous - 2008-03-09, 18:17

adas_adas napisał/a:
jeszcze jedno bym zapomnial... Miju? moj kochany dziekuje ci jeszcze raz za spacerek. baaaaardzo cie kocham. na priv i na forum :P :P. :*
No... to by bylo na tyle


Ojojoj mojego m??usia ponios?o :serduszka: :serduszka: :serduszka: kC ;*
No ale ma takie prawo, w ko?cu dzieki tej stronie pozna? swoj? ?on? :lol2: no i ma dzi?ki temu dwa Eclipsy :jezyk: :jezyk: :jezyk:

Anonymous - 2008-03-09, 18:18

adas_adas napisał/a:
sprawdzilem cisnienie - nie ma cisnienia w srodkowych garach. doszlismy do wniosku po debatach :) ze to uszczelka pod glowica sie wysrala.


Jakby nie patrzec to byloby odpowiedzia. Czy jest niskie cisnienie czy go wogole nie ma? Bo jesli nie ma calkowicie to przy momencie sprezenia wszystko ucieka z tego cylindra i potem juz nie ma co spalac.

Coodo - 2008-03-10, 21:26

jasne ze przy wywalonej uszczelce nie bedzie chodzi?
tylko pytanie z jakiej przyczyny posz?a
jako? nie chce mi sie wierzy? ?e kto? m?g? ja zarysowa? podczas sk?adania
pewnie jest krzywa a mechanior nie da? jej do zplanowania i dlatego posz?a uszczelka


ps adas u kogo naprawiasz silnik(w jakim zak?adzie)
od sprawdzania i planowania g?owic jest dobry kempinski na mazowieckiej

Anonymous - 2008-03-11, 09:36

Coodo napisał/a:
tylko pytanie z jakiej przyczyny posz?a


No w?a?nie...tu si? zaczyna problem, bo mechanik zaczyna m?wi?, ?e tak poprostu si? zdarza, ?e to stary samoch?d...bla bla bla...jasne :? g?wno prawda i dobrze o tym wie :|
Spie......to i tyle, w?o?yli?my ju? 3500 ko?a w auto i dalej co? nie tak, bo kto? tu jest poprostu niekom?petent?ny :evil: :evil: :evil: W tym tygodniu ( mam nadziej? :wtf: ) bedziemy odbierac auto no i si? rozlicza?....ku?wa nigdy wi?cej naprawy u "znajomych" mechanik?w a raczej pseudo-mechanik?w :?

Coodo - 2008-03-11, 18:02

niema ?e stary samoch?d i dlatego mo?e wywali? ...
ciekawy jestem kt?ry raz s? za?o?one te same szpilki
b?d? za d?ugie i za h.j nie dokrecisz

Anonymous - 2008-03-15, 12:07

no to sluchajcie ... Codo... i reszta... ostatnia diagnoza mechanika: termostat sie spierdolil i utrzymuje za duza temperature silnika w czasie pracy na gazie. to bylo przyczyna wysrania sie uszczelki. ludzie powiedzcie mi czy ja jestem nienormalny czy co... wg mnie to jast szukanie jakiejkolwiek wymowki byle nie brac odpowiedzialnosci za poprzedni remont silnika. czy termostat (a wg mnie jest dzialajacy poprawnie, wymienialem go ok roku temu) moze byc przyczyna takich komplikacji? temperature silnika pokazywal mi zawsze ponizej polowy wiec wg mnie nie mogl sie przegrzac. dajcie mi kilka slow ktorymi moglbym obalic teorie mechanika... Pozdrowerro.
tanaka - 2008-03-15, 12:16

a skad mechanik wie jaka silnik ma (mial temperature) temperature ? z fusow po herbacie to wrozyl ?
Anonymous - 2008-03-26, 17:38

Najprawdopodobniej posz?a ci uszczelka od zasilania gazowego. Poprostu za uboga mieszanka, a clperki tego nie lubi?!! Ja mam ju? inst gazow? 2 lata i nic z?ego si? nie dzieje. Na bie??co sprawdzam sk?ad mieszanki na LPG. Niestety musi spalic te 12l, zeby z silnikem bylo wszystko OK.
Coodo - 2008-03-28, 18:04

termostat mozna sprawdzic w prosty spos?b
bie?esz jakis ma?y garnek z wod? wk?adasz do niego termostat i termometr
podgrzewasz go na gaz?wce i patrzysz kiedy zaczyna sie otwiera?
na termostacie jest napisane przy jakiej temperaturze sie otwiera
przy ?le dzia?aj?cym termostacie ewidentnie temperatura przechodzi za po?owe
to s? normalne wym?wki mechanika ?eby nie brac odpowiedzialno?ci

ps jak b?dziesz w razie na spocie mm w bydzi to obgadamy tw?j problem

Anonymous - 2008-04-01, 17:04

Co do straty mocy mia?em problem z (now?) g?owic? z "profesjonalnej" firmy. Urwa?o mi d?wigienki te spod pokrywy zawor?w i auto pali?o na 2 gary. Ale kompresja by?a. Iskry by?y. Sprawdz kompresje.
Wcze?niej kiedy wypali?o mi t?ok na gazie to pali? tylko na trzy cylindry i tez z pocz?tku my?la?em ?e ?wieca albo przew?d. Objaw by? taki ?e po zdj?ciu korka wlewu paliwa robi?o sie podci?nienie tak ?e jak przyk?ada?em korek to go zasysa?o.
Powodzenia z klipsem.

Anonymous - 2008-04-03, 08:53

Eclipse do odbioru w sobot?...b?agam wszytko co mo?liwe ?eby wszytko by?o cacy :amen: :amen: :amen:
Coodo - 2008-04-04, 19:28

spoko bad? dobrej mysli :ok:
Anonymous - 2008-04-05, 21:58

Eclipse odebrany :jezyk: Wszystko chodzi cacay, zapitala bosko :serduszka: ufffff....w ko?cu 2 znowu stoj? pod domkiem :ok: :twisted: :twisted: :twisted:
Miejmy nadziej?, ?e teraz to ju? tylko la? i jezdzi?, jezdzi?, jezdzi? :serduszka:
Dzi?ki wszytkim za pomoc :lol2:

Anonymous - 2008-04-05, 23:04

figara napisał/a:

Dzi?ki wszytkim za pomoc :lol2:
moze sie czepaim ale dodaj gdzie potrzeba :P

To co Ci wlasciwie zrobili? I ile skasowali jesli mozna wiedziec?

Anonymous - 2008-04-06, 19:44

allias napisał/a:
moze sie czepaim ale dodaj gdzie potrzeba


jak rzep psiego ogona :jezyk: ...a tak na powa?nie to nie wiem gdzie, co , jak :oops: :lol2:

allias napisał/a:
To co Ci wlasciwie zrobili? I ile skasowali jesli mozna wiedziec?


Uszczelka pod g?owic? - koszt - p?acili?my tylko za uszczelk? bo w ramach gwarancji :? :roll:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group