To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

4G63/4G63T (2.0l) - immobiliser???

Anonymous - 2008-02-26, 16:19
Temat postu: immobiliser???
;( pewnego pieknego dnia autko przestalo palic. rozrusznik kreci, pompka podaje paliwo... niestety swiece nie maja iskry... sprawdzalismy cewke i okazalo sie ze cewka nie dostaje napiecia. takze od tamtej pory nie dziala mi centralny zamek. wstepnie wydaje mi sie ze to wina immobilisera. czy ktos sie orientuje jak mozna ominac immobiliser??? oraz gdzie znajduje sie przekaznik odpowiedzialny za wlaczenie cewki wysokiego napiecia??? prosze pom??cie!!! ;(
Anonymous - 2008-02-26, 16:22

Immobilizaera nie ominiesz bo jest sprzezony z ECU a co za tym idzie ECU nie odpali jesli nie ma odpowiedniego kodu z immo.
Kluczyk ----> Immo -----> ECU -----> Iskra itp.....

Co do centralnego z tego co wiem to nie jest polaczony z immo. Wszystko wskazuje ze masz problem z elektryka. Czy bylo cos robione przy samochodzie przed i po tym jak to sie wydarzylo?

Brian - 2008-02-26, 16:49

oczywiscie ze da sie ominac immobilajzer w niektorych alarmach sa ukryte kostki ktore jak cos sie psuje mostkuje sie ze soba i wylacza immo. Jesli nie ma takich kostek kazdy kto troche sie zna potrafi usunac immo . :)
Anonymous - 2008-02-26, 16:53

byl podlaczony niefabryczny alarm. prawdopodobnie impuls otwierania centralnego mogl cos uszkodzic. jezdzilam autem okolo 6 miesiecy i bylo wszystko okej. pewnego dnia poprostu zgasl i od tamtej pory nie zapalil... takze central przestal dzialac. alarm zostal wyrzucony!!! ale niestety juz chyba za pozno. gdzie szukac???
Brian - 2008-02-26, 16:57

a skad wiesz ze to alarm ? Ja mialem identyczna akcje calkiem niedawno z moim GSXem :D pasek przeskoczyl na wale podczas jazdy i poprostu podczas jazdy zgasl i nie chcial juz jechac ... :? Mowisz ze nie ma iskry alarm wywalony czyli obstawial bym rozrzad :) na 99% :ksiadz: :ok:
Anonymous - 2008-02-26, 17:10

a to ze centralny przestal dzialac w tym samym czasie nic nie znaczy??? rozrzad chyba napewno nie przeskoczyl, bo mam malutki przebieg (100tys). i nigdy nie bylo grzebane przy aucie. chyba ze czujnik polorzenia wa?u... ale nie wiem jak sie go sprawdza...
a jak pasek przeskoczy to nie bedzie "kaszla?"???

Brian - 2008-02-26, 17:17

hehe :D moj przeskoczyl a caly rozrzad mial niecale 2 tys km :) mysle ze centralny to przypadek ;) Mowie Ci zacznij od rozrzadu ;)
Anonymous - 2008-02-26, 17:24

duzo roboty z tym rozrzadem... hmmm... bede musiala kogos zawolac zeby mi to sprawdzil... a czy nie znasz kogos kto zna sie na tym i jest z okolicy wroc?awia??? i jak sprawdzic czujnik polozenia wa?u??
Brian - 2008-02-26, 17:31

kazdy mechanik CI to zrobi nie ma duzo roboty z tym :) trzeba sciagnac glowice nastawic walki rozrzadu zamknac glowice i nalozyc nowy pasek rozrzadu itd :) robota na 1h-1,5h max :)
Anonymous - 2008-02-26, 17:41

biore cie za slowo... i lece z tym do mechanika. troche lipa bedzie jak to nie pomoze...
dzieki i pozdrawiam

Brian - 2008-02-26, 17:53

powodzenia :) :ok:
Sebter - 2008-03-06, 00:38

ONA2fast4u2 napisał/a:
a jak pasek przeskoczy to nie bedzie "kaszla?"???



jak u mnie przeskoczyl to pozniej samochod tez nie odpalal ... i nie kaszlal nic tylko chodzil jak suszareczka na rozruszniku ;P 8 zaworow do wymiany + rozrzad i smiga ;P



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group