To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

Prezentacje Eclipse - GSX taki jak powinnien być

ronino - 2013-02-26, 22:51
Temat postu: GSX taki jak powinnien być
witajcie

na zachętę wrzucę fotkę z próby przed dotarciem (20psi)





opis niebawem jak będzie ostateczny wynik, bo projekt na finiszu - możemy pokusić się o wróżenie z nagrodą ile wyjdzie :D

postaram się rzeczowo wszystko opisać - bo doświadczenia przy budowie czegoś takiego mogę być innym pomocne i nie będą musieli spędzać godzin na dsmtuners

na początek jednak podziękowania - bardzo duże dla Goldiego i Briana!

no i jeszcze należą się całemu teamowi Promotor!!!




OPIS

rady
- jak robisz auto - załóż budżet i moc - wybór jest prosty do 350km i powyżej
- apetyt rośnie w miarę kupowania części - niestety
- nie rób na raty rób kompleksowo - warsztat nie będzie Ci chciał grzebać auta już częściowo grzebniętego
- nie spiesz się - u mnie 5 lat - tak tyle trwało gromadzenie części kupowanych po dobrych cenach - plus oszczędzanie min 500 zł co miesiąc na furę
- kupowanie używanych części z dobrych projektów nie jest złe - szczególnie z dsmtuners - np.: głowica z 1 g 720km okazała sie rewelacją a robił ją warsztat CHGW :)
- każdy zakup rozważ 3 razy
- wybierz warsztat - wg mnie jest w PL jeden co zna sie na 4g63 od Eclipse (jest kilka jeszcze od 4g63 z EVO ale to inne dłubanie)
- ustal z warsztatem listę części na jakich robisz projekt (dokładną) lub zakup wszystkie w warsztacie
- zamów kolejkę w warsztacie min 8 miesięcy wcześniej
- uwierz chłopakom - w końcu to ich pracą i znają się na tym lepiej niż Ty
- zaufaj im i nie bądź sknerą - jak wyjdzie dodatkowa realna praca z Twojej winy to zapłać
- na 100% będą niespodzianki np.: kto przypuszcza ze pasek który kupicie z USA i zapłacicie cło i inne opłaty, a okaże się paskiem do supry - zwrócić można, ale to czas i kasa, bo warsztat właśnie wszystko rozkręcił i chciał nowy pasek zakładać!


części:
wyboldowałem te bardzo wazne dla projektu

silnik
- Kute tłoki Wiseco Pistons 8,5:1 (0,2”) pierwsze serie produkcyjne (zdecydowanie lepsza jakość) (na pierwszy szlif 85,5)
- Kute korbowody Manley I-Beam
- Kuty wał korbowodowy Manley 88mm
- ACL Duraglide panewki główne i korbodowe
- Pompa oleju ORYGINAŁ 7bolt
- Głowica full porting, + 1mm oversize + podwójne tytanowe sprężynki i tależyki "Head Specs: Stage IV Race Head, 5 Angle Valve Job, Race Port, Polish the combustion chambers
Ferrea 6000 Series Valves (1mm Over) Coated by Calico, Ferrea Dual Spring Kit, Ferrea Copper Exhaust & Intake Valve Guides Ferrea Exhaust & Intake Valve Seals, Ferrea Valve Locks Balance shafts eliminated, 3g lifters"

- Uszczelka głowicy HKS 1,6mm
- Śruby głowicy ARP L19

- Wałki HKS 272/264 – za rok chętnie sprzedam bo chce 2x272 - mój idealny na turbo 16,18,20 - jak ktoś chce nich pyta
- Regulowane kółka rozrządu SKUNK2
- Kewlarowy pasek rozrządu GATES (bo HKS okazał sie do supry - ale mam juz wymieniony na właściwy i mam teraz zapasowy lub sprzedam jak ktoś chce)
- Szpilki podpór wału ARP2000
- Chłodnica oleju Setrab Oil Cooler - Series 1, 25 row, M22 Ports
- Komplet uszczelek na cały silnik TopLine
- Koło dwupasowe Fluidampr

Układ chłodzenia:
- Wydajniejsza aluminiowa chłodnica C&R (firma robi chłodnice dla NASCAR-a :D ) + slim fan + catch can

Układ dolotowy:
- dolot dedykowany strugany :)
- filtr w trakcie wyboru
- Kolektor ssący 1G (ten większy)
- Przepustnica z EVO 8 - rozwiercona (nie wiem do ilu pewnie około 68-70mm) - śruby montażowe pasują bolt-on :)
- Orurowanie 2,75"-3” ze stali nierdzewnej i FMIC AGP Turbochargers SPEARCO oraz zawór Tial

TURBO i Układ wydechowy:
- FP3052 + Tial 44mm + O2 housing + przewody
- Kolektor wydechowy DNP
- Downpipe 3" i CatBack 3" – APEXI N1


Elektronika i Paliwo
- Szyna paliwowa AEM
- Wtryskiwacze RC Engineering 1000cc
- Regulator ciśnienia paliwa Aeromotive,
- Pompa Aeromotive 340 Stealth
- AEM EMS series 1
- AEM UEGO WIDEBAND z 5bar map
- Wzmacniacz iskry MSD Ignition
- wskaźniki STRI DSD

Układ napędowy:
- koło zamachowe - seria - przy dużych mocach podobno lepsze niż lekkie
- sprzęgło ACT MB1-XTSS
- skrzynia - wzmocniona CHGW z sheepa ze zespawanym centralnym dyfrem


Zawieszenie:
- TEIN FLEX + EDFC
- Rozpórki Stillen

Hamulce:
- Brembo EVO 8 przód
- 3000GT VR4 tył

GOLDI - 2013-02-26, 23:14

Moje zdanie znasz :) Gratulacje samochodu i wytrwałości w komponowaniu podzespołów :) skromnie cieszę się, że mogłem posłużyć drobną radą w kilku kwestiach :ok:
Brian - 2013-02-27, 00:08

Gratki :ok: cieszę się z tego wykresu jak ze swojego :jezyk: :amen:
ronino - 2013-02-27, 00:09

Brian napisał/a:
Gratki :ok: cieszę się z tego wykresu jak ze swojego :jezyk: :amen:


a to nawet nie jest podstawowa 2 mapa :lol2:

cliper2g-gsx - 2013-02-27, 01:39

a to twoj ronino cliper a my z wrooblem ogladalismy i sie smialismy ze wrooblowy clon z wygladu a to twoja zabawka no spoko spoko :ok: :ok: :ok: :ok: fajne autko standardowo 400hp czy cos wyzej celujesz
wojtas - 2013-02-27, 09:11

ronino, gratuluje auta :ok:
oby docelowo wypluł tyle ile planowałeś, albo i więcej :ok:

kolo - 2013-02-27, 09:14

:ok:
Anonymous - 2013-02-27, 09:15

ronino napisał/a:
innym pomocne i nie będą musieli spędzać godzin na dsmtuners


Jestem za :ok:

Gratuluje projektu, twój filmik oglądałem z 10 razy :) pięknie czerwienieje :serduszka:

Tiamat - 2013-02-27, 09:28

rewelacja :ok:
mysza - 2013-02-27, 09:57

kur.... gruba impreza :amen: :amen: ciekawi mnie jak to lata :-) MX3 jaki filmik? daj linka
kolo - 2013-02-27, 09:59

mysza napisał/a:
kur.... gruba impreza :amen: :amen: ciekawi mnie jak to lata :-) MX3 jaki filmik? daj linka


mysza https://www.youtube.com/w...d&v=RMmUYIOTKtQ

mysza - 2013-02-27, 10:02

aż mi się monitor topi od temperatury :-)
Black - 2013-02-27, 10:04

Gratuluje! Trzymam kciuki za 5 z przodu :ok:
Bartez - 2013-02-27, 10:21

Ja pierdacze.. ogień! :ksiadz:

Czekam na opis :D

Largo - 2013-02-27, 10:27

A to jest normalne, że turbina i kolektor łapią taką temperaturę? Co by się stało, jakby się dostała tam kropla wody?

Mimo to, ukłony w Twoim kierunku :amen:

Tiamat - 2013-02-27, 10:37

Largo napisał/a:
Co by się stało, jakby się dostała tam kropla wody?


pewnie by wyparowała w try miga :jezyk:

sliwur - 2013-02-27, 11:35

Auto jest mega :amen: W jaką moc celujesz? I czy w tym sezonie będzie można zobaczyć gdzieś na 1/4 jak to jedzie?
ronino - 2013-02-27, 13:05

zrobiłem update i zrobię kolejne jak mnie najdzie w pierwszym wpisie zawsze będą

cliper2g-gsx - no w jakieś 50-100 więcej ... ale na kołach :P - ps masz jeszcze te felgi od EVO plus stabilizatory na sprzedaż? chętnie przygarnę też Stoptech lub AP zaciski na przód :) fotele ciekawe też wstępnie poszukiwane

auto uliczne (czasami torowe) - 1/4 no nie wiem ... nie myślałem, czy miałbym szanse z innymi :) [/b]

MATi - 2013-02-27, 14:24

Fajnie się zapowiada , teraz wypadałoby wpaść na jakiś spot lub na zlot pojechać :jezyk:
DedE - 2013-02-27, 17:18

ronino, mega auto :serduszka: tytuł tematu idealnie je opisuje :ok: :twisted:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group