Prezentacje Eclipse - GSX taki jak powinnien być
ronino - 2013-02-26, 22:51 Temat postu: GSX taki jak powinnien być witajcie
na zachętę wrzucę fotkę z próby przed dotarciem (20psi)
opis niebawem jak będzie ostateczny wynik, bo projekt na finiszu - możemy pokusić się o wróżenie z nagrodą ile wyjdzie
postaram się rzeczowo wszystko opisać - bo doświadczenia przy budowie czegoś takiego mogę być innym pomocne i nie będą musieli spędzać godzin na dsmtuners
na początek jednak podziękowania - bardzo duże dla Goldiego i Briana!
no i jeszcze należą się całemu teamowi Promotor!!!
OPIS
rady
- jak robisz auto - załóż budżet i moc - wybór jest prosty do 350km i powyżej
- apetyt rośnie w miarę kupowania części - niestety
- nie rób na raty rób kompleksowo - warsztat nie będzie Ci chciał grzebać auta już częściowo grzebniętego
- nie spiesz się - u mnie 5 lat - tak tyle trwało gromadzenie części kupowanych po dobrych cenach - plus oszczędzanie min 500 zł co miesiąc na furę
- kupowanie używanych części z dobrych projektów nie jest złe - szczególnie z dsmtuners - np.: głowica z 1 g 720km okazała sie rewelacją a robił ją warsztat CHGW
- każdy zakup rozważ 3 razy
- wybierz warsztat - wg mnie jest w PL jeden co zna sie na 4g63 od Eclipse (jest kilka jeszcze od 4g63 z EVO ale to inne dłubanie)
- ustal z warsztatem listę części na jakich robisz projekt (dokładną) lub zakup wszystkie w warsztacie
- zamów kolejkę w warsztacie min 8 miesięcy wcześniej
- uwierz chłopakom - w końcu to ich pracą i znają się na tym lepiej niż Ty
- zaufaj im i nie bądź sknerą - jak wyjdzie dodatkowa realna praca z Twojej winy to zapłać
- na 100% będą niespodzianki np.: kto przypuszcza ze pasek który kupicie z USA i zapłacicie cło i inne opłaty, a okaże się paskiem do supry - zwrócić można, ale to czas i kasa, bo warsztat właśnie wszystko rozkręcił i chciał nowy pasek zakładać!
części:
wyboldowałem te bardzo wazne dla projektu
silnik
- Kute tłoki Wiseco Pistons 8,5:1 (0,2”) pierwsze serie produkcyjne (zdecydowanie lepsza jakość) (na pierwszy szlif 85,5)
- Kute korbowody Manley I-Beam
- Kuty wał korbowodowy Manley 88mm
- ACL Duraglide panewki główne i korbodowe
- Pompa oleju ORYGINAŁ 7bolt
- Głowica full porting, + 1mm oversize + podwójne tytanowe sprężynki i tależyki "Head Specs: Stage IV Race Head, 5 Angle Valve Job, Race Port, Polish the combustion chambers
Ferrea 6000 Series Valves (1mm Over) Coated by Calico, Ferrea Dual Spring Kit, Ferrea Copper Exhaust & Intake Valve Guides Ferrea Exhaust & Intake Valve Seals, Ferrea Valve Locks Balance shafts eliminated, 3g lifters"
- Uszczelka głowicy HKS 1,6mm
- Śruby głowicy ARP L19
- Wałki HKS 272/264 – za rok chętnie sprzedam bo chce 2x272 - mój idealny na turbo 16,18,20 - jak ktoś chce nich pyta
- Regulowane kółka rozrządu SKUNK2
- Kewlarowy pasek rozrządu GATES (bo HKS okazał sie do supry - ale mam juz wymieniony na właściwy i mam teraz zapasowy lub sprzedam jak ktoś chce)
- Szpilki podpór wału ARP2000
- Chłodnica oleju Setrab Oil Cooler - Series 1, 25 row, M22 Ports
- Komplet uszczelek na cały silnik TopLine
- Koło dwupasowe Fluidampr
Układ chłodzenia:
- Wydajniejsza aluminiowa chłodnica C&R (firma robi chłodnice dla NASCAR-a ) + slim fan + catch can
Układ dolotowy:
- dolot dedykowany strugany
- filtr w trakcie wyboru
- Kolektor ssący 1G (ten większy)
- Przepustnica z EVO 8 - rozwiercona (nie wiem do ilu pewnie około 68-70mm) - śruby montażowe pasują bolt-on
- Orurowanie 2,75"-3” ze stali nierdzewnej i FMIC AGP Turbochargers SPEARCO oraz zawór Tial
TURBO i Układ wydechowy:
- FP3052 + Tial 44mm + O2 housing + przewody
- Kolektor wydechowy DNP
- Downpipe 3" i CatBack 3" – APEXI N1
Elektronika i Paliwo
- Szyna paliwowa AEM
- Wtryskiwacze RC Engineering 1000cc
- Regulator ciśnienia paliwa Aeromotive,
- Pompa Aeromotive 340 Stealth
- AEM EMS series 1
- AEM UEGO WIDEBAND z 5bar map
- Wzmacniacz iskry MSD Ignition
- wskaźniki STRI DSD
Układ napędowy:
- koło zamachowe - seria - przy dużych mocach podobno lepsze niż lekkie
- sprzęgło ACT MB1-XTSS
- skrzynia - wzmocniona CHGW z sheepa ze zespawanym centralnym dyfrem
Zawieszenie:
- TEIN FLEX + EDFC
- Rozpórki Stillen
Hamulce:
- Brembo EVO 8 przód
- 3000GT VR4 tył
GOLDI - 2013-02-26, 23:14
Moje zdanie znasz Gratulacje samochodu i wytrwałości w komponowaniu podzespołów skromnie cieszę się, że mogłem posłużyć drobną radą w kilku kwestiach
Brian - 2013-02-27, 00:08
Gratki cieszę się z tego wykresu jak ze swojego
ronino - 2013-02-27, 00:09
Brian napisał/a: | Gratki cieszę się z tego wykresu jak ze swojego |
a to nawet nie jest podstawowa 2 mapa
cliper2g-gsx - 2013-02-27, 01:39
a to twoj ronino cliper a my z wrooblem ogladalismy i sie smialismy ze wrooblowy clon z wygladu a to twoja zabawka no spoko spoko fajne autko standardowo 400hp czy cos wyzej celujesz
wojtas - 2013-02-27, 09:11
ronino, gratuluje auta
oby docelowo wypluł tyle ile planowałeś, albo i więcej
kolo - 2013-02-27, 09:14
Anonymous - 2013-02-27, 09:15
ronino napisał/a: | innym pomocne i nie będą musieli spędzać godzin na dsmtuners |
Jestem za
Gratuluje projektu, twój filmik oglądałem z 10 razy pięknie czerwienieje
Tiamat - 2013-02-27, 09:28
rewelacja
mysza - 2013-02-27, 09:57
kur.... gruba impreza ciekawi mnie jak to lata MX3 jaki filmik? daj linka
kolo - 2013-02-27, 09:59
mysza napisał/a: | kur.... gruba impreza ciekawi mnie jak to lata MX3 jaki filmik? daj linka |
mysza https://www.youtube.com/w...d&v=RMmUYIOTKtQ
mysza - 2013-02-27, 10:02
aż mi się monitor topi od temperatury
Black - 2013-02-27, 10:04
Gratuluje! Trzymam kciuki za 5 z przodu
Bartez - 2013-02-27, 10:21
Ja pierdacze.. ogień!
Czekam na opis
Largo - 2013-02-27, 10:27
A to jest normalne, że turbina i kolektor łapią taką temperaturę? Co by się stało, jakby się dostała tam kropla wody?
Mimo to, ukłony w Twoim kierunku
Tiamat - 2013-02-27, 10:37
Largo napisał/a: | Co by się stało, jakby się dostała tam kropla wody? |
pewnie by wyparowała w try miga
sliwur - 2013-02-27, 11:35
Auto jest mega W jaką moc celujesz? I czy w tym sezonie będzie można zobaczyć gdzieś na 1/4 jak to jedzie?
ronino - 2013-02-27, 13:05
zrobiłem update i zrobię kolejne jak mnie najdzie w pierwszym wpisie zawsze będą
cliper2g-gsx - no w jakieś 50-100 więcej ... ale na kołach - ps masz jeszcze te felgi od EVO plus stabilizatory na sprzedaż? chętnie przygarnę też Stoptech lub AP zaciski na przód fotele ciekawe też wstępnie poszukiwane
auto uliczne (czasami torowe) - 1/4 no nie wiem ... nie myślałem, czy miałbym szanse z innymi [/b]
MATi - 2013-02-27, 14:24
Fajnie się zapowiada , teraz wypadałoby wpaść na jakiś spot lub na zlot pojechać
DedE - 2013-02-27, 17:18
ronino, mega auto tytuł tematu idealnie je opisuje
|
|
|