To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

Prezentacje Eclipse - GSX taki jak powinnien być

Simeon - 2013-02-27, 18:39

"Flaki" jak najbardziej sympatyczne a z zewnątrz? czy wybebeszony będzie?
fasteclipse - 2013-02-27, 20:46

Super:D

A teraz dawaj foty jak samochód wygląda z zewnątrz :lol2:

Pozdroo

I dzięki za orurowanie Greddy :ok:

GOLDI - 2013-02-27, 22:07

fasteclipse napisał/a:
A teraz dawaj foty jak samochód wygląda z zewnątrz


:jezyk:

ronino - 2013-02-27, 22:14

GOLDI napisał/a:
fasteclipse napisał/a:
A teraz dawaj foty jak samochód wygląda z zewnątrz

Obrazek
:jezyk:


no Goldi teraz jest trochę inny - nie ma halogenów :P

swoją drogą czeka mnie trudna decyzja koloru

czy zostawić serię i odnowić - czy nowy - mam w planach liquid metal bmw zagato (i podobno jest dostępny)

ciagle pilnie potrzebuję pomocy w zakupie obudowy skrzyni 2g GSX - kto pomoże? HELP!!!

GOLDI - 2013-02-28, 13:11
Temat postu: Re: GSX taki jak powinnien być
ronino napisał/a:
wyboldowałem te bardzo wazne dla projektu

to powinienes wyboldowac, pokreslic, powiekszyć i walnąć na siuledynowo :badcrack:
ronino napisał/a:
Głowica full porting
chyba najistotniejszy element tego silnika...

[ Dodano: 2013-02-28, 13:12 ]
btw na rev piątce masz borbety Type C ? czy inne felgi? masz jakies inne zdjecia?

ronino - 2013-02-28, 14:07

na MR są jakieś seryjne 16 - chyba właśnie borbet - gdybym mógł wybierać to bym brał TRD Sports Rays SP T3 16x7 -były ostatnio na ebay 2 szt po pincet zl
GOLDI - 2013-02-28, 18:11

Borbet nigdy nie szedł seryjnie do myry :) a i nie jest zróżnicowany rozmiarowo przó/tył na szerokości jak oem...
ronino - 2013-02-28, 18:31

GOLDI napisał/a:
Borbet nigdy nie szedł seryjnie do myry :) a i nie jest zróżnicowany rozmiarowo przó/tył na szerokości jak oem...


będę za jakiś czas w domu to Ci sprawdzę co tam jest

GOLDI - 2013-02-28, 18:35

ronino napisał/a:
GOLDI napisał/a:
Borbet nigdy nie szedł seryjnie do myry :) a i nie jest zróżnicowany rozmiarowo przó/tył na szerokości jak oem...


będę za jakiś czas w domu to Ci sprawdzę co tam jest
ok sprawdz sprawdz :ok:
ronino - 2013-04-02, 16:40



efekt prawie końcowy - będzie dodatkowo dedykowany (stalowy świecący :D ) zbiorniczek wyrównawczy do chłodnicy i solenoid lepiej zmontowany

a no i niestety kolektor obandażowany :(

PS - Goldi nie mam ori felg do MR2

simongs1 - 2013-04-02, 22:03

ja wiem ze dolot powietrza do turbo nie ma za dużego znaczenia ale tak jak teraz jest zamontowany to trochę kaszana :jezyk:
ronino - 2013-04-02, 22:28

simongs1 napisał/a:
ja wiem ze dolot powietrza do turbo nie ma za dużego znaczenia ale tak jak teraz jest zamontowany to trochę kaszana :jezyk:


czyli że jak?

simongs1 - 2013-04-02, 22:35

no ta przejściówka z Forced Performance Aluminum Intake Pipe jest trochę jak dla mnie nie do za akcentowania .
chodzi mi dokładnie o tą rurę o długości ok15cm potem jakaś blaszka z alu i dopiero filtr.
zresztą kwestia gustu i podejścia do sprawy.

Fajny masz zawias :amen:

ronino - 2013-04-02, 22:44

rura jak rura - nie jest z FP tylko z re5spect :D - można by było faktycznie dedykowaną dłuższą jakąś całą z kwasówki wystrugać, ale chłopaki tak zrobili, wiec jest - to ich inwencja po prostocie :D - blacha z alu jest oki ładnie rozdziela i jest dość gruba wiec sztywna

dzięki - zawias faktycznie naprawdę fajny :)

Pablo1o - 2013-04-03, 14:38

Możesz zrobić tak jak ja. Obandażować kolektor i prysnąć go na czarno sprayem od termoteca. Ja go kupiłem w TEP. Polecam ale musze go jeszcze raz psiknąć bo bandaż u mnie sie już ułożył i rozjechał się delikatnie i widać białe prześwity :)
ronino - 2013-04-03, 16:04

Pablo1o napisał/a:
Możesz zrobić tak jak ja. Obandażować kolektor i prysnąć go na czarno sprayem od termoteca. Ja go kupiłem w TEP. Polecam ale musze go jeszcze raz psiknąć bo bandaż u mnie sie już ułożył i rozjechał się delikatnie i widać białe prześwity :)


najchętniej to bym tego nie robił ... zobaczę jak z temp będzie latem

Brian - 2013-04-03, 18:34

ronino napisał/a:
najchętniej to bym tego nie robił ...


bling bling :jezyk: :ksiadz:

IDOG - 2013-04-10, 01:03

piękny ten GSX, niemal identyczny mam na ścianie (był w jakimś numerze GT) ;)

kurde jaka ta historia na początku prawdziwa, widzę, że chyba każdy przeżywa okres kiedy graty leżą w domu, auto stoi i wszystko czeka na terminy i montaż, pomijając kwestię braków funduszy... :tuptup:

Niech Ci służy bezawaryjnie i daje wiele radości :serduszka:

ronino - 2014-04-01, 21:28



mały update na lato bo cicho sza było :) - prawie technicznie gotowy - naprawdę popierółki zostały

za chwilę auto idzie do malowania - przewidywany kolor poniżej - chętnie usłyszę opinię oraz inne propozycje malowania



+ felgi w kolorze tytan

ostatnie pomiary = około 520-540km, 9500rpm limit, czasy może uda się pomierzyć w weekend jak black załatwi racelogic :)

[ Dodano: 2014-04-01, 21:31 ]
aaa i da się Eclipse jechać 300km/h :) - oczywiście w tylko na niemieckich autobanach :)

MATi - 2014-04-01, 21:42

ronino napisał/a:
aaa i da się Eclipse jechać 300km/h :) - oczywiście w tylko na niemieckich autobanach :)

lepiej na polskich , nowsze równiejsze i na płatnych odcinkach ruch mniejszy :P



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group