To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

Prezentacje Eclipse - GSX taki jak powinnien być

Brian - 2014-04-01, 21:56

Nice :ok: Ja tylko delikatnie przypomne :lol2: że coś miałem obiecane :jezyk:
Hołek - 2014-04-01, 21:56

sliczny ... Co do kolektora to w ceramike go :)
ronino - 2014-04-01, 22:03

Brian napisał/a:
Nice :ok: Ja tylko delikatnie przypomne :lol2: że coś miałem obiecane :jezyk:


wiem wiem - ale dziś dopiero ma letnie założone i wreszcie z indeksem Y :serduszka:

jak sprawdziłem indeks na zimówkach ... to zbladłem po tym co wyczyniałem :glaszcze:

[ Dodano: 2014-04-01, 22:05 ]
Hołek napisał/a:
sliczny ... Co do kolektora to w ceramike go :)


co do kolektora to po malowaniu będzie sesja i film :serduszka: - a potem bandaże :(

choć na razie nie grzeje się wcale jakoś mocno - 90 olej, 90 płyn - latem trochę gorzej bo płyn do 100 daje

simongs1 - 2014-04-01, 22:47

Nie wieże w te 300km/h czym to bylo mierzone? A wykres z hamowni gdzie nie laska??
ronino - 2014-04-01, 22:51

simongs1 napisał/a:
Nie wieże w te 300km/h czym to bylo mierzone? A wykres z hamowni gdzie nie laska??


WIARA - RZecz ludzka :D :D:D

o wykres sam sie nie mogę doprosić :twisted: może dlatego że mam jeszcze set do uregulowania u chłopaków :(

simongs1 - 2014-04-01, 22:55

Ja jestem z tych co jak nie zobacza to ni huuu huu nie u wieżą :protest: :protest:
ronino - 2014-04-01, 22:56

nie dam rady - proszę => WIERZĘ !!!
GOLDI - 2014-04-01, 23:20

przy skrzyni z dłuższą piątka i limiterem na 9,5k rpm jest to mozliwe bez wiekszego spinania posladów... pytanie czy jest sens tak wysoko kręcić na tych wałkach?
ronino - 2014-04-01, 23:33

GOLDI napisał/a:
przy skrzyni z dłuższą piątka i limiterem na 9,5k rpm jest to mozliwe bez wiekszego spinania posladów... pytanie czy jest sens tak wysoko kręcić na tych wałkach?


nie chodzi o to czy jest sens - chciałem mam - brzmi mega

poza tym, czasami jak chcesz się trochę pobawić, to po 2 na 8,5 rpm jak wszyscy są z tyłu, nie ma już sensu walić tak 3 - zresztą miejsca sie robi mało

3 to chyba z 2 razy na razie dociągnąłem tak na 8,5 rpm

a PS nie wiem jaka piątka jest - pomiary zrobię teraz, bo tak to trochę za bardzo byłem przerażony (a założone zimówki były) - odczyt na podstawie mocno przekręconego licznika podaje - koła mogły przekłamywać choć niewiele wg mnie - 205/50/17 - nie wiem jaka seria była chyba 215/45/17

GOLDI - 2014-04-01, 23:49

ronino napisał/a:
9500rpm limit,
to w koncu 8,5k czy 9,5k? bo to drugie brzmi troche zbyt kosmicznie jak na hydraulike...

[ Dodano: 2014-04-01, 23:53 ]
ronino napisał/a:
wiem jaka seria była chyba 215/45/17
seria dla GSXa to 215/50/17

wiec predkość rzeczywista przy (licznikowe)100km/h to około 98,4km/h

zmierz race logiciem bo licznikowe 300km/h to tak jakby czas do pierwszej setki mierzyć klepsydrą ;)

ronino - 2014-04-02, 02:04

GOLDI napisał/a:
ronino napisał/a:
9500rpm limit,
to w koncu 8,5k czy 9,5k? bo to drugie brzmi troche zbyt kosmicznie jak na hydraulike...

[ Dodano: 2014-04-01, 23:53 ]
ronino napisał/a:
wiem jaka seria była chyba 215/45/17
seria dla GSXa to 215/50/17

wiec predkość rzeczywista przy (licznikowe)100km/h to około 98,4km/h

zmierz race logiciem bo licznikowe 300km/h to tak jakby czas do pierwszej setki mierzyć klepsydrą ;)


rev 9500 - shift na 8000-8500 co i tak nie jest łatwe do trafienia przy 2 czy 3 lepiej ale nadal niełatwo

wiem jak liczniki działają wiem też gdzie była wskazówka na 8300 rpm na piątce :)

mam wreszcie letnie więc w ogóle pomierzę o ile ten klepiący zawór bądź popychacz sie nie wyklepie do końca

racelogica nie mam będę przez tel próbował no chyba że uda mi się pożyczyć

Tofik - 2014-04-02, 19:30

simongs1 napisał/a:
Nie wieże w te 300km/h czym to bylo mierzone?


zapytaj Kafara jak się lata 1G ponad 290km/h, to Ci opowie. Oczywiście mierzone po nawigacji bo jak wiadomo blat w 1G konczy się na 240 które ja mijam na skrzyni z GS'a :)

Damian_Eclipse - 2014-04-02, 19:39

Tofiku, rozwiń myśl jeśli możesz :lol2:
Tofik - 2014-04-02, 20:41

Kafar swoim uturbionym 1G tyle uzyskał na skrzyni z galanta diesla, tyle że Kafar pompował w swojego w porywach do 1,8bara :)

[ Dodano: 2014-04-02, 20:46 ]
znaczy się ile pompował to mysle że ma mniejsze znaczenie, bo bardziej chodzi o szybkość dochodzenia do takiej prędkości i pewnie na mniejszych mocach też by się dało. Ja dochodze na skrzyni GS'a do jakiś 250-255 - nie wiem dokładnie bo mi skali brakuje. Ci co twierdzą że jest mniej to informuje że mam prędkościomierze wyskalowany z GPS,em - zrobiłem to jak zmieniałem zegary bo robiłem hybryde i to co mam na blacie to jest to co jest na GPS :)

ronino - 2014-04-03, 00:44

Tofik napisał/a:
Kafar swoim uturbionym 1G tyle uzyskał na skrzyni z galanta diesla, tyle że Kafar pompował w swojego w porywach do 1,8bara :)

[ Dodano: 2014-04-02, 20:46 ]
znaczy się ile pompował to mysle że ma mniejsze znaczenie, bo bardziej chodzi o szybkość dochodzenia do takiej prędkości i pewnie na mniejszych mocach też by się dało. Ja dochodze na skrzyni GS'a do jakiś 250-255 - nie wiem dokładnie bo mi skali brakuje. Ci co twierdzą że jest mniej to informuje że mam prędkościomierze wyskalowany z GPS,em - zrobiłem to jak zmieniałem zegary bo robiłem hybryde i to co mam na blacie to jest to co jest na GPS :)


ile masz rpm przy max prędkości?

[ Dodano: 2014-04-03, 00:50 ]
a i PS - dziś Hot miał okazję sprawdzić możliwości auta, ciekawe co powie :ok:

Hot - 2014-04-04, 00:43

Co tu dużo mówić... Eclipse robi robotę :ok: Jest moc, jest zawias, są hamulce :serduszka: Śmiało można latać po 300km/h :jezyk: Prowadzi się świetnie, bardzo fajna sprężarka, kilka pierdół do ogarniecia ale auto cieszy. Oby więcej takich projektów w PL
GOLDI - 2014-04-04, 01:51

Hot napisał/a:
kilka pierdół do ogarniecia
czyli nie jest " taki jak powinien byc " :P ?
ronino - 2014-04-04, 13:40



spyfoto - nie jest tak że nic się nie dzieje :)

Brian - 2015-11-20, 15:18

:twisted: :serduszka: :ksiadz:
ronino - 2015-11-20, 19:49

spyfoto nr 2



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group