Prezentacje Eclipse - GSX taki jak powinnien być
Brian - 2014-04-01, 21:56
Nice Ja tylko delikatnie przypomne że coś miałem obiecane
Hołek - 2014-04-01, 21:56
sliczny ... Co do kolektora to w ceramike go
ronino - 2014-04-01, 22:03
Brian napisał/a: | Nice Ja tylko delikatnie przypomne że coś miałem obiecane |
wiem wiem - ale dziś dopiero ma letnie założone i wreszcie z indeksem Y
jak sprawdziłem indeks na zimówkach ... to zbladłem po tym co wyczyniałem
[ Dodano: 2014-04-01, 22:05 ]
Hołek napisał/a: | sliczny ... Co do kolektora to w ceramike go |
co do kolektora to po malowaniu będzie sesja i film - a potem bandaże
choć na razie nie grzeje się wcale jakoś mocno - 90 olej, 90 płyn - latem trochę gorzej bo płyn do 100 daje
simongs1 - 2014-04-01, 22:47
Nie wieże w te 300km/h czym to bylo mierzone? A wykres z hamowni gdzie nie laska??
ronino - 2014-04-01, 22:51
simongs1 napisał/a: | Nie wieże w te 300km/h czym to bylo mierzone? A wykres z hamowni gdzie nie laska?? |
WIARA - RZecz ludzka :D:D
o wykres sam sie nie mogę doprosić może dlatego że mam jeszcze set do uregulowania u chłopaków
simongs1 - 2014-04-01, 22:55
Ja jestem z tych co jak nie zobacza to ni huuu huu nie u wieżą
ronino - 2014-04-01, 22:56
nie dam rady - proszę => WIERZĘ !!!
GOLDI - 2014-04-01, 23:20
przy skrzyni z dłuższą piątka i limiterem na 9,5k rpm jest to mozliwe bez wiekszego spinania posladów... pytanie czy jest sens tak wysoko kręcić na tych wałkach?
ronino - 2014-04-01, 23:33
GOLDI napisał/a: | przy skrzyni z dłuższą piątka i limiterem na 9,5k rpm jest to mozliwe bez wiekszego spinania posladów... pytanie czy jest sens tak wysoko kręcić na tych wałkach? |
nie chodzi o to czy jest sens - chciałem mam - brzmi mega
poza tym, czasami jak chcesz się trochę pobawić, to po 2 na 8,5 rpm jak wszyscy są z tyłu, nie ma już sensu walić tak 3 - zresztą miejsca sie robi mało
3 to chyba z 2 razy na razie dociągnąłem tak na 8,5 rpm
a PS nie wiem jaka piątka jest - pomiary zrobię teraz, bo tak to trochę za bardzo byłem przerażony (a założone zimówki były) - odczyt na podstawie mocno przekręconego licznika podaje - koła mogły przekłamywać choć niewiele wg mnie - 205/50/17 - nie wiem jaka seria była chyba 215/45/17
GOLDI - 2014-04-01, 23:49
ronino napisał/a: | 9500rpm limit, | to w koncu 8,5k czy 9,5k? bo to drugie brzmi troche zbyt kosmicznie jak na hydraulike...
[ Dodano: 2014-04-01, 23:53 ]
ronino napisał/a: | wiem jaka seria była chyba 215/45/17 | seria dla GSXa to 215/50/17
wiec predkość rzeczywista przy (licznikowe)100km/h to około 98,4km/h
zmierz race logiciem bo licznikowe 300km/h to tak jakby czas do pierwszej setki mierzyć klepsydrą
ronino - 2014-04-02, 02:04
GOLDI napisał/a: | ronino napisał/a: | 9500rpm limit, | to w koncu 8,5k czy 9,5k? bo to drugie brzmi troche zbyt kosmicznie jak na hydraulike...
[ Dodano: 2014-04-01, 23:53 ]
ronino napisał/a: | wiem jaka seria była chyba 215/45/17 | seria dla GSXa to 215/50/17
wiec predkość rzeczywista przy (licznikowe)100km/h to około 98,4km/h
zmierz race logiciem bo licznikowe 300km/h to tak jakby czas do pierwszej setki mierzyć klepsydrą |
rev 9500 - shift na 8000-8500 co i tak nie jest łatwe do trafienia przy 2 czy 3 lepiej ale nadal niełatwo
wiem jak liczniki działają wiem też gdzie była wskazówka na 8300 rpm na piątce
mam wreszcie letnie więc w ogóle pomierzę o ile ten klepiący zawór bądź popychacz sie nie wyklepie do końca
racelogica nie mam będę przez tel próbował no chyba że uda mi się pożyczyć
Tofik - 2014-04-02, 19:30
simongs1 napisał/a: | Nie wieże w te 300km/h czym to bylo mierzone? |
zapytaj Kafara jak się lata 1G ponad 290km/h, to Ci opowie. Oczywiście mierzone po nawigacji bo jak wiadomo blat w 1G konczy się na 240 które ja mijam na skrzyni z GS'a
Damian_Eclipse - 2014-04-02, 19:39
Tofiku, rozwiń myśl jeśli możesz
Tofik - 2014-04-02, 20:41
Kafar swoim uturbionym 1G tyle uzyskał na skrzyni z galanta diesla, tyle że Kafar pompował w swojego w porywach do 1,8bara
[ Dodano: 2014-04-02, 20:46 ]
znaczy się ile pompował to mysle że ma mniejsze znaczenie, bo bardziej chodzi o szybkość dochodzenia do takiej prędkości i pewnie na mniejszych mocach też by się dało. Ja dochodze na skrzyni GS'a do jakiś 250-255 - nie wiem dokładnie bo mi skali brakuje. Ci co twierdzą że jest mniej to informuje że mam prędkościomierze wyskalowany z GPS,em - zrobiłem to jak zmieniałem zegary bo robiłem hybryde i to co mam na blacie to jest to co jest na GPS
ronino - 2014-04-03, 00:44
Tofik napisał/a: | Kafar swoim uturbionym 1G tyle uzyskał na skrzyni z galanta diesla, tyle że Kafar pompował w swojego w porywach do 1,8bara
[ Dodano: 2014-04-02, 20:46 ]
znaczy się ile pompował to mysle że ma mniejsze znaczenie, bo bardziej chodzi o szybkość dochodzenia do takiej prędkości i pewnie na mniejszych mocach też by się dało. Ja dochodze na skrzyni GS'a do jakiś 250-255 - nie wiem dokładnie bo mi skali brakuje. Ci co twierdzą że jest mniej to informuje że mam prędkościomierze wyskalowany z GPS,em - zrobiłem to jak zmieniałem zegary bo robiłem hybryde i to co mam na blacie to jest to co jest na GPS |
ile masz rpm przy max prędkości?
[ Dodano: 2014-04-03, 00:50 ]
a i PS - dziś Hot miał okazję sprawdzić możliwości auta, ciekawe co powie
Hot - 2014-04-04, 00:43
Co tu dużo mówić... Eclipse robi robotę Jest moc, jest zawias, są hamulce Śmiało można latać po 300km/h Prowadzi się świetnie, bardzo fajna sprężarka, kilka pierdół do ogarniecia ale auto cieszy. Oby więcej takich projektów w PL
GOLDI - 2014-04-04, 01:51
Hot napisał/a: | kilka pierdół do ogarniecia | czyli nie jest " taki jak powinien byc " ?
ronino - 2014-04-04, 13:40
spyfoto - nie jest tak że nic się nie dzieje
Brian - 2015-11-20, 15:18
ronino - 2015-11-20, 19:49
spyfoto nr 2
|
|
|