To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

1G OGÓLNE - Wolne obroty

Emix - 2008-03-06, 19:27
Temat postu: Wolne obroty
Witam !!! Jestem od tygodnia nowym posiadaczem Eclipsy . I od pocz?tku walcz? z wolnymi obrotami . Dzisiaj przeczy?ci?em krokowca i przepustnic? i niewiele to da?o. Przy okazji zobaczy?em ?e mam przerwane takie ma?e przewody gumowe kt?re lec? (nie jestem pewien) z kolektora ss?cego (takie trzy ci?kie) czy to mo?e by? powodem problemu z wolnymi obrotami???? Zaznacz? ?e jak rano zapalam i silnik jest na ssaniu to jest ok. dopiero jak lekko si? zagrzeje to spadaj? obroty i ga?nie. Prosz? o podpowiedz !!!!
kiepuczi - 2008-03-06, 19:39

dokladnie masz nieszczelnosc w dolocie. wiec wymien te przewody objawy powinny ustac
Emix - 2008-03-06, 19:44

wielkie dzi?ki :ok: :beer: te przewody s? przerwane z przodu silnika i wchodz? do takiego tr?jnika i dwa z prawej s? przerwane .
Szakal - 2008-03-06, 21:17

Emix napisał/a:
przeczy?ci?em krokowca

kto mi powie jak to sie robi? :wtf:

Anonymous - 2008-03-06, 22:02

Szakal napisał/a:
Emix napisał/a:
przeczy?ci?em krokowca

kto mi powie jak to sie robi? :wtf:


Demontujesz go a potem go czyscisz :P Jak go sciagniesz to bedziesz sie smial do siebie bo jest to bardzo latwe.

A co do problemu kolegi to jak kiepuczi mowi ta nieszczelnosc powoduje twoje problemu (a na pewno ich czesc) wiec wymien je w pierwszej kolejnosci a potem sie badac dalej jesli wciaz bedzie problem.

Emix - 2008-03-07, 18:32

wymieni?em dzisiaj we?e od podci?nienia na nowe i zapali?em autko,przejecha?em si? kawa?ek a on dalej przygasa, panowie co dalej???? Ju? nie wiem co mam robi? . ;(
Anonymous - 2008-03-07, 18:33

szukaj dalej nieszczelnosci...
wyder88 - 2008-03-12, 00:19

Jak b?dziesz czy?ci? silniczek krokowy to uwa?aj by? nie pomyli? z silniczkiem od przepustnicy bo wtedy wszystko ci zacznie inaczej chodzi?;/
S?awekG - 2008-03-12, 07:38

wyder88 napisał/a:
nie pomyli? z silniczkiem od przepustnicy bo wtedy wszystko ci zacznie inaczej chodzi?;/
:o A co to za nowy wynalazek :O.O:
Sebter - 2008-03-12, 08:32

a Napiecia krokowca byly sprawdzane ? moze on jest walniety i czyszczenie nic nie da ...
S?awekG - 2008-03-12, 10:22

Sebter napisał/a:
Napiecia krokowca byly sprawdzane
Napi?? na silniczku krokowym nie zmierzysz - przynajmniej standardowym woltomierzem- gdy? sterowany on jest impulsowo. Natomiast mo?esz zmierzy? oporno?ci cewek silniczka. Mierz?c g?rn? i doln? cewk? pomi?dzy pinami: ?rodkowym i zewn?trznymi powinienie? uzyska? wynik 30-34 ohmy :ok:
Emix - 2008-03-12, 20:44

A wi?c, po wymianie w??y dolotu: Rano odpalam auto bez problemu ma jakie? 1500obr. po przejechaniu oko?o 1km lekko wzrasta temperatura i jak na przyk?ad doje?dzam do skrzy?owania i wciskam sprz?g?o to potrafi zgasn?? lub spadaj? obroty do ok.500-600 ale jak ju? z?apie dobr? temperatur? to jest spoko nie ga?nie. Jak troch? d?u?ej nim poje?dz? to na wolnych ma jakie? 1200obr - jak przygazuj? to obroty potrafi? spa?? do ok 1000.
S?awekG - 2008-03-12, 21:08

Emix napisał/a:
auto bez problemu ma jakie? 1500obr.
To jest :ok: czyli krokowy dzia?a poprawnie.
Emix napisał/a:
d?u?ej nim poje?dz? to na wolnych ma jakie? 1200obr
To zdecydowanie za du?o. Powinno by? 700-800. Objawy wskazuj? jednak na "lewe powietrze" w dolocie np. niedomkni?ta przepustnica.
Emix - 2008-03-12, 21:23

czyli co jeszcze raz przeczy?ci? przepustnic???

[ Dodano: 2008-03-26, 18:58 ]
Witam ponownie wyczy?ci?em jeszcze raz przepustnic? (jak nowa) ,wszystkie przewody podci?nieniowe wymienione na nowe, potem regulacja obrot?w , po ustawieniu IPS problem z przygasaniem odszed? w zapomnienie . Ale dokr?caj?c ?rub? od obrot?w do ko?ca mam 1100obr. Pytanie czy jak mam na TPS 0,66V a nie jak w opisie 0,48-0,52V ma to wp?yw na kr?cenie ?rub? od obrot?w ,bo przykr?ci?em do ko?ca a obroty spad?y jedynie do 1000-1100



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group