To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

Nasze wyniki - mondeo2003 vs eclipse1992

Anonymous - 2008-04-17, 12:55

allias napisał/a:
z tym ze bazowy moment nie jest 170 tylko ponad 230Nm.


migteam napisał/a:
fabrycznie 130KM, 170NM




Nie wnikam jaki to silnik

Wiem jedno z bazowych 170NM nie zrobi sie 300NM samym softem

Anonymous - 2008-04-17, 13:59

2.0 TDI montowany w VW, Audi oraz Skodzie Octavi gdzie HP to 140HP a moment cos kolo 235Nm (jesli dobrze pamietam).

Sa modele RS z tym samym silnikem 2.0 TDI z moca 170 KM gdzie moment jest jeszcze wiekszy i wtedy juz nie wiele wiecej jest do osiagniecia na bazowych elementach.

Silniki TDI maja wiekszy zakres (w wiekszosci przypadkow ktore znam) zabawy z tuningiem softu niz silniki benzynowe (mowa oczywiscie o parametrach fabrycznych).

Anonymous - 2008-04-17, 14:12

Widocznie kolega sie pomylil
je?li jest tam 235 Nm to sie zgodz? ze mo?na sie zbli?y? to tych 300Nm

Tiamat - 2008-04-17, 14:35

gwoli ?cis?o?ci - silniki TDI o mocach 130 - 150 KM legitymuj? si? momentem na poziomie 310 - 340 NM. Np. silnik Toyoty 2.2 ma 177 KM i 400 Nm.
ps. Nm wi?kszy w TDI. Do 100km/h TDI wolniejsze, kr?tsza skrzynia = wi?cej zmian bieg?w. Aktualnie czas do 100km/h dla silnika 2.0 czy 1.9 TDI to w zale?no?ci od masy rzecz jasna 9.7 - 10.7 s ( dane katalogowe ). Nie wiem jak inne Gs, ale m?j takiego " dizla" bez " czipa" zjada.
Co innego elastyka, tyle ?e jak on startuje np. z III od 50 km/h to my lecimy z II i ?le nie wypada.

Anonymous - 2008-05-11, 04:23

macie moze jakie? info o kim? kto robi Chip tuning w wielkopolsce albo we wrocku do Eclipse?
cyberluk - 2008-05-11, 09:57

Eh Panowie,
Mam dwa samochody pod domem. Mojego klipera i Audi A4 1.9 TDi po chipie, 145 koni, okolo 290 Nm momentu. Wagowo jest podobnie. No i nie ma bata, zebyl kliper zostal w tyle. Co wiecej, start na kresce z BMW 2.0 'ichni diesel' 175 koni i wcale mi tak daleko nie ucieka.
Je?eli kliper ma 8 do 100, to takie mondeo musi dosta? baty, je?eli nie dostanie, to znaczy, ?e kliper jest w kiepskim stanie, albo wk?adka mi?sna jest do d... ;)

Wiele razy by?o to wa?kowane:
- diesel ma max moment +/- 20Nm powiedzmy w przedziale 1800 obr - 2600 obr/min.
- kliper ma max moment +/- 20Nm w przedziale 3000 do 5500 obr
Do tego dochodzi mo?liwo?? wy?szego pokr?cenia i kr?tsze biegi, kt?re ZWI?KSZAJ? moment na ko?ach. Efekt jest taki, ?e NA KO?ACH kliper b?dzie mia? wi?cej niutk?w. Jak wy??cze korekcj? w DET, to mam wykres momentu i mocy na ko?ach. Przy 132 konikach, kliper na 2 biegu ma oko?o 220 Nm od 2800 do 5500 NA KO?ACH. W audiku wysz?o 230 ;)

Anonymous - 2008-05-12, 22:42

wtr?ce jeszcze do tego powy?ej, to audi mia?o silnik 2,2 turbo benzyna, ma smt6 i je?dzi na 1,2 bar bodaj?e, wi?c przyrost kt?ry napisa?em nawet mo?e by? potwierdzony wykresem...... wi?c jest to mo?liwe
Timonek - 2008-08-14, 13:29

Te? raz si? ?ciga?em z mondeo Tdci i dosta?em, ale dlatego ?e mia?em wtedy zmulony silnik poprzez dziurawy dolot i 3 osoby na pok?adzie. Po odmuleniu wykrecam czas 8.5 0-100 a katalogowo modeo ma cos chyba kolo 10, 9.7 czy cos takiego, wiec watpie zeby ten klekot mogl sie teraz rownac..
Anonymous - 2008-08-14, 13:48

Timonek21 napisał/a:
Po odmuleniu wykrecam czas 8.5 0-100
czym mierzone?
viader - 2008-08-14, 14:33

Klepsydr? :jezyk:
Timonek - 2008-08-14, 19:41

Na poczatku nagrywalem filmik i stoperem katowa?em, p??niej G-techa po?yczy?em i wysz?o tyle samo, czyli takie amatorskie obliczenia wcale nie s? bezsensowne, jestem w szoku ze mam taki czas, bo samoch?d nie ma idealnej kompresji do tego wstawione duzo wieksze kola 17stki na grubosci 235
Anonymous - 2008-08-14, 20:04

Timonek21 napisał/a:
czyli takie amatorskie obliczenia wcale nie s? bezsensowne,
musze Cie rozczarowac.... poniewaz owy
Timonek21 napisał/a:
G-tech
jest urzadzeniem bardzo amatorskim :hahaha: ja uzyskuje na gtechu powtarzalne 7,4-7,6sec :hahaha: :hahaha: :hahaha:

wiec tak naprawde masz cos kolo 10 sec :lol2:

race logic jest o wiele bardziej precyzyjny o gtecha

Timonek - 2008-08-14, 20:12

hmm, kolega ma nissana primere egt ze sciagnietym z japonii silnikiem 190 konnym i robi 7 sekund(sprawdzone na hamowni), od 0 do 100 odchodzi mi o jedna dlugosc samochodu dlatego watpie zeby to bylo 10 sekund, pozatym nie pomylilbym sie o 1.5 sekundy nawet robiac amatorskie obliczenia ze stoperem i filmem bo specjalnie wlaczam stoper nawet troszeczke wczesniej, wtedy wychodzi mi 8.7 mozliwe ze to nie jest 8.5 ale napewno to tez nie jest 10:) Nie mam zapisanego na dysku filmiku, na ktorym ruszylem najlepiej ale mam wrzucony na youtube ze startem w miar? i napewno to nie jest 10 sekund sprawdz sam z jedynki przy 6tys zmieniony bieg.
Pozdrawiam :)
http://www.youtube.com/watch?v=zkrkFnC62xw

Anonymous - 2008-08-14, 20:23

Timonek21 napisał/a:
egt
:> ? hmmm?

Timonek21 napisał/a:
z japonii silnikiem 190 konnym i robi 7 sekund(sprawdzone na hamowni),
co sprawdzone :D ? moc czy czas :D bo zainteresowales mnie bardzo teraz :D
Timonek - 2008-08-14, 20:27

e-gt, caly silnik sprowadzony ale to nie wazne, wazne ze robi te swoje 7 sekund, ogladales filmik na youtubie? Chyba to nie jest 10 dekund jak myslisz? Czas tez ma sporawdzany przez niejakiego coopcia ponoc szacunek jezeli chodzi o japonskie auta
Anonymous - 2008-08-14, 20:36

ale czym sprawdzone te 7 sec :D ?
Timonek - 2008-08-14, 20:39

sk?amie, je?eli powiem czym, bo sam nie wiem, ale specjalnie si? dowiem i napisz?:)
Anonymous - 2008-08-14, 20:52

Timonek21 napisał/a:
ale specjalnie si? dowiem i napisz?:)
czekam z niecierpliwoscia :P
Timonek - 2008-09-06, 12:27

skillowa?em kolejne mondeo, tym razem to nowsze w TDCI. To by? wyscig ze zjazdu z ronda, czyli ju? samochody si? toczy?y z 30km/h. Na jedynce swoim zderzakiem byl na wysokosci moich drzwi, ale jak wpialem dwojke to juz znalazl sie na tylnym zderzaku ha ha cwaniak z zimnym lokciem sie zdziwil
Anonymous - 2008-09-06, 13:27

Timonek21 napisał/a:
TDCI
wow 115 koni :) powod do dumy... bezcenne :roll:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group