2G OGÓLNE - Wszystko o: 1995-1999 (2G) Mitsubishi Eclipse/Eagle Talon
RobsonYakuza - 2009-08-04, 22:32
6,8 to mo?ne pokazywa? katalog dla GSX'a bo ja swoim mia?em 6,8 gdzie nie mia?em spr??ania dobrego w t?okach 2 i 3 wi?c mo?e bym da? rade na 6,5
Anonymous - 2009-08-06, 12:40
kiepuczi napisał/a: | daj VIN albo zr?b zdj?cie naklejki z VIN |
0406 32160
Anonymous - 2009-12-21, 20:22
A ja mam pytanko. Mianowicie czy czesto psuje sie/pada Turbo w wersji GST(2 gen oczywiscie)? Czy byly Automaty w wersji z turbo?
elinwar - 2009-12-21, 20:33
Simon oczywi?cie, ?e by?y turbo w autmacie. Z tego co mi wiadomo, to turbo r??ni?o si? te? w zale?no?ci od skrzyni.
Anonymous - 2009-12-21, 20:53
Dziekuje a jeszcze czy czesto psuja sie/pada Turbo w automatach w 2g?
Marko_ck - 2009-12-21, 21:57
a co to za roznica ? Jak nie dbasz to pada tak samo szybko.
Anonymous - 2009-12-21, 22:03
Marko_ck, w pelni sie zgadzam lecz chodzi o to czy sa wytrzymale. Wystrzymale w sensie, normalnej jazdy i dobrego uzytkowania?
Anonymous - 2009-12-22, 00:15
Automat chyba jest duzo mocniejszy niz manual.
elinwar - 2010-01-05, 22:41
A ja mam pytanie odno?nie talonowskich prog?w. W jakiej wersji (przed czy polifcie) wyst?powa?y progi skr?cane? Takie jak te:
tylko w wersjach turbo?
Black - 2010-01-05, 23:00
elinwar napisał/a: | A ja mam pytanie odno?nie talonowskich prog?w. W jakiej wersji (przed czy polifcie) wyst?powa?y progi skr?cane? Takie jak te:
Obrazek
tylko w wersjach turbo? |
Przedlift turbo
simongs1 - 2010-01-06, 00:37
finger napisał/a: | Automat chyba jest duzo mocniejszy niz manual. |
chyba nie turbiny sa takie same
czy wytrzymale hmm ja mysle ze jak dbasz tak masz i nie sa one w cale zle
elinwar - 2010-01-06, 17:36
Black dzi?ki za info
Anonymous - 2010-01-07, 08:29
simongs1, Czepiaczu chyba wiadomo, ze chodzilo o wytrzymalosc to o wytrzymalosci niech sie goldi wypowie.
Black - 2010-01-07, 09:13
elinwar napisał/a: | Black dzi?ki za info |
Anonymous - 2010-04-19, 10:52 Temat postu: Nr OEM cz??ci 2G Szuka?em do swojej mo?e i Wam si? przyda:
Nr OEM cz??ci 2G
IDOG - 2011-01-04, 03:45
gdzie? widzia?em ale nie wiem gdzie (albo mo?e co? mi si? ubzdura?o) ale przed chwil? kolega poruszy? temat nap?du w RX8 i tak zacz??a si? dyskusja jeszcze o Eclipsie...
I takie jedno pytanko - Jak jest roz?o?ony nap?d w GSXie ? jest sta?y na 4 ko?a czy w zale?no?ci od zapotrzebowania ? i jakie s? proporcje je?li s? ?
Anonymous - 2011-01-04, 09:40
60%ty? 40%przod naped staly
dani.boss - 2011-01-04, 09:57
takie rzeczy jak roz?o?enie nap?du nie wychodz? na hamowni?
djmil - 2011-01-05, 00:28
GOLDI napisał/a: | 60%ty? 40%przod naped staly |
GOLDI, masz mo?e jakie? materia?y potwierdzaj?ce to, ?e w GSX/TSi AWD tak w?a?nie jest?
Z tego co czyta?em nap?d AWD to taki w kt?rym prawie ca?y moment przekazywany jest na o? przedni? i w razie u?lizgu k??(r??nicy pr?dko?ci) do??czany ty?. Je?li si? myl? niech kto? mnie poprawi.
Anonymous - 2011-01-05, 00:48
djmil napisał/a: | Z tego co czyta?em nap?d AWD to taki w kt?rym prawie ca?y moment przekazywany jest na o? przedni? i w razie u?lizgu k??(r??nicy pr?dko?ci) do??czany ty?. Je?li si? myl? niech kto? mnie poprawi. | eclipse nie mial napedu typu haldex a typ torsen
Oba systemy sa do siebie podobne je?li chodzi o zasade dzia?ania jednak r?zni? ich zasadniczo g??wne elementy przeniesienia napedu czyli tzw sprz?g?a. W Torsenie zastosowane zosta?o sprz?g?o wiskotyczne i naped na ty? jest spi?ty nieomal na sta?e. Si?y oporu toczenia i si?y napedowe przyjmuje na siebie wiskoza. W haldexie zastosowane zosta?o sprz?g?o elektrohydrauliczne kt?re jest w pe?ni sterowalne. Oczywi?cie kieruj?cy pojazdem w kt?rym zastosowany zosta? jeden z system?w nie ma bezpo?redniej mo?liwo?ci sterowania uk?adami. W haldexie do odpowiedniego wysterowania elektrohydraulicznego sprz?g?a zaprz?gni?ta zostala elektronika.....
nie ma co przynudzac o haldexie... i tak chetnego na taki naped w eclipsie nie bedzie... chociaz znam jednego ecli do ktorego moze cos takiego niebawem zalozymy... ale poczekamy, zobaczymy....
sprz?g?o wiskotyczne
(Najcz??ciej w Audi) zabudowane jest ono na wa?ku zdawczym w skrzyni bieg?w i s?u?y do
niwelowania r??nic obrot?w k?? mi?dzy osiami pojazdu a nie mi?dzy ko?ami na osiach.
Gdybynie by?o tego sprz?gie?ka tylko nap?d spi?ty by?by na sztywno...mia?by? niez?? zabaw? na zakretach.
mozna o tym ksiazki pisac... i tutaj podobnie jak z olejami silnikowymi i kobietami... kazdy bedzie mial swoja teorie...
|
|
|