To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

4G63/4G63T (2.0l) - Uszczelka głowicy

Anonymous - 2008-04-01, 00:05
Temat postu: Uszczelka głowicy
Jak w temacie. Moja historia jest nast?puj?ca:
Kupi?em Talona turbo z rozpieeer... sprz?g?em i naprawi?em i pojecha?em na przeja?d?k? i co pad?a uszczelka pod g?owic?. Przepali?o j? mi?dzy cylindrami. A przyczyna by?a taka, ?e by?a walni?ta gruszka od wastegate i nie ogranicza?o ci?nienia do?adowania.
Za?o?y?em gruszk?, kupi?em MBC, kupi?em manometr i wpi??em go tr?jniczkiem na tym w??yku co idzie od kolektora do regulatora ci?nienia paliwa (nie wiem czy to dobre miejsce??
0 , splanowa?em g?owic?, kupi?em uszczelk? TOKEI z?o?y?em i ustawi?em ci?nienie 0,8 bar i co?? Przejecha?em ok 1000km.
Chcia?em waln?? popisuw? i 1 na maksa potem 2 i zagra?o w silniku i przedmuch?o mi?dzy 2 i 3 , bo ju? zdj??em g?owic?.

Zam?wi?em u kiepucziego Cometic i ARP b?d? mia? ju? spok?j???

Anonymous - 2008-04-01, 00:09

slysad napisał/a:
Zam?wi?em u kiepucziego Cometic i ARP b?d? mia? ju? spok?j???
pod warunkiem ze glocia i blok beda na lustro... cometic dobry jesli dobrze blok i glowce przygotujesz w innym wypadku oem :>
Anonymous - 2008-04-01, 12:48

a ?ruby za?o?y?e? nowe?? ja jak remontowa?em g?owic? to mechanicy kazali mi wymieni? ?ruby i z tego co pami?tam zap?aci?em za komplet 300z? od Kiepucziego.
SAMAEL - 2008-04-01, 14:04

zam?wi? szpilki arp.... w dsm cometic i arp to gwarancja trwa?o?ci. przykr?? w 4 krokach do 118Nm. bloku nie trzeba oddawa? do szlifu, ale zatkach wszystkie kana?y olejowe i p?? dnia z papierkiem ?ciernym :d g?owica naturalnie do planowania najlepiej w granicach 0,17mm
Anonymous - 2008-04-01, 17:21

Te? mia?em problem z uszczelk? tylko moj? przykr?ca? by?y w?a?ciciel i robi? to kluczami z Auchanu i na wyczucie. Wynik laweta za 2500z?. Po kapitalnym remoncie silnika tak jak pisano wy?ej dokr?ca?em wed?ug schematu w czterech krokach, od ?rodka do zewnatrz. Jak chcesz to pode?le Ci schemat jak dokr?cac i z jakimi si?ami.
Teraz autko ?miga trasy PL-DK na wysokich obrotach i wszystko jest ok.
Powodzenia z Klipsikiem.

kiepuczi - 2008-04-01, 18:01

on ma 6 bolta wiec skreca sie chyba na raz a nie na sekwencyjnie jak w 2g. wysle ci instrukcje ze srobami :) )
SAMAEL - 2008-04-01, 21:17

a no w sumie kiepuczi masz racj?, tego nie wiedzia?em ?e to 6bolt.
Anonymous - 2008-04-01, 22:36

No dzi?ki panowie, a co my?licie o miejscu monitorowania ci?nienia do?adowania??
Jak pisa?em wcze?niej wstawi?em tr?jnik w w??yk id?cy od kol. ss?cego do regulatora ci?nienia.
Mo?e tam mia?em ni?sze wskazania i dlatego mi dmuch?o??

A i jeszcze mam jedno pytanko w sumie czy silniki turbo pracuj? tak troch? nier?wno na wolnych obrotach co? typu brum brum brum, i na analizatorze pokazuje bardzo du?o HC ponad 1500 ppm czyli tak jakby nie przepala? paliwa i wyrzuca? w t?umik (dodam ?e sonda lambda pracuje ok).
bo wcze?niej mia?em wolnoss?cego to pracowa? jak zegarek tak idealnie czystko i r?wno.

MikeR - 2008-04-01, 22:43

a jakie tam siedz? wa?ki ? ori ?
Anonymous - 2008-04-01, 22:48

Zmieniales cos z wtryskami? Zle wyskalowane wtryski beda powodowac problemy na wolnych obrotach.
Anonymous - 2008-04-01, 23:18

Nie wiem co kto? robi? wcze?niej,
Mam to autko od paru miesi?cy i jeszcze dobr nim nie poje?dzi?em bo ca?y czas szykuje do sezonu.
Porozmawiamy jak co? na zlocie.
Pozdrawiam,

Anonymous - 2008-04-01, 23:22

Sprawdz z Samaelem jakie masz wtryski. Sprawdz ich kolor. Mozliwe ze masz wieksze...

Drugie to jak mozesz to nagraj odglos albo zrob jakis krotki filmik.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group