To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

Prezentacje Eclipse - Mitsubishi Eclipse Diamond GS 1g

Anonymous - 2015-06-29, 00:24

sorry, mój błąd... wydech jest w tej chwili trochę inny niż na zdjęciach, ale też lekko wystaje, co rzeczywiście szpeci auto... więc w pierwszej kolejności będą robione falujące obroty... i wydech... później przyjdzie czas na wgniotki parkingowe... i antenę... no i to w sumie będzie wszystko co w tym aucie znalazłem jak na razie :)

zwieśniaczyć go nie mam zamiaru... jeśli już to będę dążył do oryginału.. bądź jakiegoś gustownego tunningu... chociaż tunning wizualny chyba nie jest tutaj potrzebny :)

aaa i ponawiam pytanie: czy zmiana wydechu może wpłynąć na wyciszenie auta? Strasznie denerwuje mnie to wycie... zwłaszcza na trasie.

cichydawid - 2015-06-29, 02:09

tak ma wpływ i to duży. Jeśli nie masz pokombinowane zadnych tuningow, przelotów, rur, czy wycietego kata i masz tylko ta końcówkę to masz dwie opcje. Albo sobie ten wydech dasz do ogarnietego tlumikarza który wstawi jakas wkładkę do środka i będzie bucyc przy wysokich obrotach a na.niskich bedzie ładnie cicho albo w ogóle bucec nie bedzie lub po prostu wstawić jakiś inny.
Bo wątpię coby Ci dzwiek z.silnika lub hmm toczenia opon przeszkadzał :-P

MATi - 2015-06-29, 06:51

Fajny kolor nawet ale białe tarcze zegarów fuuu. :jezyk:
viader - 2015-06-29, 10:39

Kup sobie SAPHIR Renovating Cream i kierownica będzie jak nowa w 15 min, oczywiście jeśli nie masz jakiś wżerów itp.
rosomak1983 - 2015-06-29, 13:11

viader napisał/a:
Kup sobie SAPHIR Renovating Cream i kierownica będzie jak nowa w 15 min

na jak długo ???

trucky - 2015-06-29, 14:39

W zależności jak bardzo komuś pocą się dłonie, ale pół roku, rok powinien wytrzymać :jezyk:

Może będzie okazja ją obejrzeć, bo teraz praktycznie codziennie będę w Poznaniu :>

viader - 2015-06-29, 14:52

Pół roku wytrzymuje bez problemu. Tubka wystarczy pewnie na kilka-kilkanascie operacji "odnawiania", więc na baaardzo długo.
trucky - 2015-06-29, 20:11

Widziany dzisiaj niedaleko ronda Rataje w Poznaniu, w ruchu wygląda ładnie :ok: Ja jechałem małym niebieskim Citroenem więc raczej nie zwrócił uwagi :jezyk:
Anonymous - 2015-06-29, 22:40

cichydawid napisał/a:
tak ma wpływ i to duży. Jeśli nie masz pokombinowane zadnych tuningow, przelotów, rur, czy wycietego kata i masz tylko ta końcówkę to masz dwie opcje. Albo sobie ten wydech dasz do ogarnietego tlumikarza który wstawi jakas wkładkę do środka i będzie bucyc przy wysokich obrotach a na.niskich bedzie ładnie cicho albo w ogóle bucec nie bedzie lub po prostu wstawić jakiś inny.
Bo wątpię coby Ci dzwiek z.silnika lub hmm toczenia opon przeszkadzał


nie no, wiem, że to sprawa tłumika, zastanawiam się tylko czy eclipse jest tak słabo wygłuszony i czy zmiana coś da, zobaczymy, dzwoniłem już do Hampel Motorsport, ale terminy mają dopiero w połowie sierpnia... więc sobie poczekam ;)

trucky napisał/a:
Widziany dzisiaj niedaleko ronda Rataje w Poznaniu, w ruchu wygląda ładnie Ja jechałem małym niebieskim Citroenem więc raczej nie zwrócił uwagi


mieszkam niedaleko rataj, więc pewnie mnie widziałeś jak wyjeżdżałem, albo dojeżdżałem do domu ;)
ale poczekaj, aż zrobię mu te wszystkie wgniotki... będzie jak nówka ;)

trucky - 2015-06-30, 06:32

Leciałeś od remontowanego wiaduktu w kierunku ronda, ja w drugą stronę :ok:

Mogę Ci go wypolerować potem bo się bawię w detailing :lol2:

Simeon - 2015-06-30, 06:54

Przedni kolorek 1g w tym kolorze to żadkość
viader - 2015-06-30, 09:00

Tłumików poszukaj seryjnych są bardzo dobrej jakości. Oczywiście pierdzacy wydech potrafi zabić w trasie i warto mieć normalny, odpowiadający serii. Ale cudów nie oczekuj, eclipse nie jest zbyt dobrze wyciszonym autem i nawet przy cichym wydechu bardzo głośny jest sam silnik. Tyle, że to wcale nie jest wada, bo brzmi on naprawdę fajnie. Taki typ auta, że ma dawać frajdę i emocje. Jest nisko, twardo i głośno ale chyba o to w tym chodzi. Chcesz auta komfortowego to musisz kupić inne. Mi jazda eclipse sprawiała ogromną frajdę ale fakt, w trasie potrafiłem być nieziemsko zmęczony pomimo rewelacyjnych foteli.
wojtas - 2015-06-30, 10:57

viader napisał/a:
Jest nisko, twardo i głośno

bez przesady , seryjny eclipse jest całkiem komfortowy i całkiem miętki
Ty u siebie miałeś glebe o ile pamiętam, a to już nie to samo

viader - 2015-06-30, 11:20

Wcześniej jeździłem przez kilka lat na serii i fakt betonu nie ma ale w porównaniu do aut "cywilnych" to jest przepaść.
wojtas - 2015-06-30, 11:59

auta cywilne - szerokie pojęcie
klasa wyzsza? srednia? z jakich lat?
mi sie przyjemnie jezdzilo i o wiele bardziej komfortowo niz te niektore auta cywilne

viader - 2015-06-30, 12:35

Dyskusja się robi conajmniej dziwna. Nie mam zamiaru niczego udowadniać, eclipse to jest fajne auto ale do jazdy po dziurach i studzienkach praktycznie każdy kompakt i wszystkie samochody wzwyż będą wygodniejsze co jest chyba normalne biorąc pod uwagę przeznacznie poszczególnych aut. Duże znaczenie ma też koło, w każdym razie przeszkody, na których eclipsem musiałem zwalniać do 20km/h w wielu innych autach były praktycznie nieodczuwalne przy 60. Ciekawostką jest natomiast to, że eclipsem na obniżonym zawieszeniu praktycznie nigdy o nic nie zaczepiłem podwoziem a swoją alfą na seryjnym zawiasie już kilkukrotnie przywaliłem miską o np. krawężnik. Podobnie octavią 2 w kombi zawisłem na nierównościach polnej drogi gdzie eclipsem mogłem pojechać pełną parą ;) , co nie oznacza komfortowo.
wojtas - 2015-06-30, 12:44

dlaczego dziwna? ja mówie jakie są moje odczucia z innych aut vs kliper i tyle
bez konkretów żadnych tak samo jak Ty :)
a Ty jak zwykle zaczynasz, ze Twoja racja są najracniejsza :ok:
:jezyk:

viader - 2015-06-30, 12:51

Absolutnie ja nigdy nie piszę, że moja racja jest najracniejsza. Wręcz przeciwnie, jak cokolwiek napiszę o eclipsie to zaraz się zaczyna atak, że eclipse jest przecież najlepszy chyba pod każdym względem. Ludzie, trochę obiektywizmu. Eclipse jest fajny ale jak ktoś mi zaczyna wciskać, że jest komfortowy to mi się chce śmiać bo pod względem komfortu zawieszenia to każde inne auto jakim jeździłem było lepsze, co nie znaczy że się lepiej prowadziło, czy dawało więcej przyjemności z jazdy. Niewątpliwą zaletą zawiechy w eclipsie jest jego prymitywna konstrukcja. Przez 6 lat zmieniłem amorki, sprężyny, łączniki staba, końcówki kierownicze i kilka tulejek za jakieś śmieszne pieniądze. Nawet nigdy nie zmieniłem któregokolwiek wahacza.
wojtas - 2015-06-30, 12:56

viader napisał/a:
jak cokolwiek napiszę o eclipsie to zaraz się zaczyna atak, że eclipse jest przecież najlepszy chyba pod każdym względem. Ludzie, trochę obiektywizmu.

szok :lol2: serio :lol2:

trucky - 2015-06-30, 13:00

Jak dzieci :lol2: Pamiętajcie Panowie, że gusta są jak dziury w d.., każdy ma swoją :>


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group