2G OGÓLNE - problemy Eibach Pro-Kit
Malutki010 - 2016-01-07, 16:26 Temat postu: problemy Eibach Pro-Kit Czesc. Mam problem z tylnym zawieszeniem, mianowicie założyłem sprężyny obniżające. Przód pięknie ładnie się położył, ale tył sprawia problemy i nie chce się położyć jest jak seria.
Na początku pierwsze co mi przyszło do głowy ze to chyba, od GSX ale sprawdzałem po numerach seryjnych i to jest do GS/GST. kupiłem drugie praktycznie nowe sztuki i okazało sie ze tak samo jest. ktoś miał takie problemy??
Panowie jakieś pomysły po za wylaniem bagażnika betonem :P
Brian - 2016-01-07, 16:53
Kiedys spotkaliśmy się z takim problemem... Okazało się że mechanik się pomylił i założył przednie sprężyny na tył a tylne na przód... Efekt był właśnie taki sam Sprawdź to
Trzcina - 2016-01-07, 16:56
A dobrze ułożyłeś sprężynę?
Malutki010 - 2016-01-07, 17:01
Cytat: | Kiedys spotkaliśmy się z takim problemem... Okazało się że mechanik się pomylił i założył przednie sprężyny na tył a tylne na przód... Efekt był właśnie taki sam Sprawdź to
| jest ok. na przód grube a na tył cienkie
nie tylko ja tak mam
MATi - 2016-01-08, 07:47
To nie tylko w eclipse tak jest , ogólnie eibach tak dziwnie siada u kumpla w rx8 jest ten sam zonk
Misfit - 2016-01-08, 11:09
jak założyłem u siebie sprężyny H&R -35 to przód siadł znakomicie natomiast tył był wysoko w górze dopiero ppo jakimś czasie tył się ułożył i opadł tak że było porownywalnie przód do tyłu więc może to kwestia czasu aż się tył ułoży
jagos - 2016-01-08, 11:13
Malutki010, a z jakimi amortyzatorami masz ten zestaw?
Malutki010 - 2016-01-08, 13:16
jagos napisał/a: | Malutki010, a z jakimi amortyzatorami masz ten zestaw? |
Mam Tokico Illumina, dałem na probe seryjne KYB i tez nic
jezyk147 - 2016-01-08, 13:30
Ja mam wszystkie amortyzatory jeszcze oryginalne mitsubishi i efekt taki sam.
Malutki010 - 2016-01-24, 14:16
a próbował już ktoś coś takiego ?? http://www.streettunedmot..._camber_kit.jpg bo nie wiem czy to pomoże coś
lub tego http://www.jscspeed.com/i..._thumb_full.jpg
jagos - 2016-01-24, 21:54
a co to to w ogole? Honda mi to cos zalatuje :-/
GOLDI - 2016-01-24, 22:40
tak czytam i cytam i czytam nigdy nie mialem problemu zakladajac sprezyny Prokit do GS/GST... wrecz przeciwnie... ty? siada? za nisko w moim odczuciu
co do cambr kitu, tylne zawieszenie w 2g skonstruowane jest tak ze wraz z obnizeniem zwiesza sie negatyw... zeby wyelinwa? go w celu powrocenia do nastawow serii potrzebny wlasnie camber kit...
Malutki010 - 2016-01-25, 18:17
GOLDI napisał/a: | tak czytam i cytam i czytam nigdy nie mialem problemu zakladajac sprezyny Prokit do GS/GST... wrecz przeciwnie... ty? siada? za nisko w moim odczuciu |
inni tez maja eibachy i nie maja problemu tylko ja i jezyk147
A niby ma by? tak zmieni? spr??yny i b?dzie 30 mm a . a tu nic prz?d jest fajnie nisko a ty? mo?e jakie? 8 mm. i ju? sam nie wiem co mam zrobi? ?eby dupa posz?a w d??.
chyba ze dupa za ma?o wazy
jezyk147 - 2016-01-25, 22:05
GOLDI napisał/a: | tak czytam i cytam i czytam nigdy nie mialem problemu zakladajac sprezyny Prokit do GS/GST... wrecz przeciwnie... ty? siada? za nisko w moim odczuciu
co do cambr kitu, tylne zawieszenie w 2g skonstruowane jest tak ze wraz z obnizeniem zwiesza sie negatyw... zeby wyelinwa? go w celu powrocenia do nastawow serii potrzebny wlasnie camber kit... |
Czyli bez camber kitu tyl nie pojdzie w dol? Mi poszedl tylko po 8mm na kazdej stronie.
Pehdesign - 2016-01-25, 22:14
jezyk147, nawet z camber kitem nie pojdzie, bo on reguluje pchylenie kola a nie wysokosc. Jak jezdzisz po torze to lepiej zeby kolo bylo w negatywie. Jak obnizasz auto to dzieki nim mozesz wrocic do ustawienia neutralnego pochylenia kola czyli zamiast // kolo jest ||
jagos - 2016-01-25, 22:57
Cytat: | chyba ze dupa za ma?o wazy |
mo?e na rezerwie ci?gle je?dzisz
Zalej gada do pe?na to p?jdzie w d??
jezyk147 - 2016-01-25, 23:35
Pehdesign napisał/a: | jezyk147, nawet z camber kitem nie pojdzie, bo on reguluje pchylenie kola a nie wysokosc. Jak jezdzisz po torze to lepiej zeby kolo bylo w negatywie. Jak obnizasz auto to dzieki nim mozesz wrocic do ustawienia neutralnego pochylenia kola czyli zamiast // kolo jest || |
Dzi?ki Pehu, ?e mi to w prosty spos?b wyt?umaczy?e?
Natomiast nadal nie wiem co jest nie tak, ?e gleby nima
GOLDI - 2016-01-26, 00:01
nie oczekujcie te? od prokitow zbyt wiele. to nie jest sprezyna do stance shitu
probowale znale?? jakies swoje stare zdjecie na prokitach.. tylko takie mam
pamietajcie ?e czym nizej tym samochod gorzej bedize sie prowadzi?...
jezyk147 - 2016-01-26, 08:53
To wygl?da bardzo podobnie jak u mnie po w?o?eniu pro-kit?w. Za?o?y?em spr??ynki, poodkr?ca?em wszystkie ?ruby z zawieszenia (z tulei wahaczy), podokr?ca?em a powrotem na opuszczonym samochodzie i efekt by? niemal identyczny co w Twojej.
To pytanie inne: jakie jest g??wne zadanie pro-kit?w je?li nie obni?enie? Chodzi tylko o usztywnienie zawieszenia?
Malutki010 - 2016-01-27, 20:45
jagos napisał/a: | Cytat:
chyba ze dupa za ma?o wazy
mo?e na rezerwie ci?gle je?dzisz
Zalej gada do pe?na to p?jdzie w d??
_________________ |
dziad jest na pe?nym baku ..:P
[ Dodano: 2016-03-29, 20:57 ]
zagadka rozwiązana dzisiaj robiłem przegląd samochodu i się okazało ze dupa wazy niecałe 550 kg i dlatego tak jest
|
|
|