To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

2G OGÓLNE - problemy Eibach Pro-Kit

Malutki010 - 2016-01-07, 16:26
Temat postu: problemy Eibach Pro-Kit
Czesc. Mam problem z tylnym zawieszeniem, mianowicie założyłem sprężyny obniżające. Przód pięknie ładnie się położył, ale tył sprawia problemy i nie chce się położyć jest jak seria.
Na początku pierwsze co mi przyszło do głowy ze to chyba, od GSX ale sprawdzałem po numerach seryjnych i to jest do GS/GST. kupiłem drugie praktycznie nowe sztuki i okazało sie ze tak samo jest. ktoś miał takie problemy??
Panowie jakieś pomysły po za wylaniem bagażnika betonem :jezyk: :P :P :lol2:

Brian - 2016-01-07, 16:53

Kiedys spotkaliśmy się z takim problemem... :) Okazało się że mechanik się pomylił i założył przednie sprężyny na tył a tylne na przód... Efekt był właśnie taki sam :ok: Sprawdź to :ksiadz:
Trzcina - 2016-01-07, 16:56

A dobrze ułożyłeś sprężynę?
Malutki010 - 2016-01-07, 17:01

Cytat:
Kiedys spotkaliśmy się z takim problemem... Okazało się że mechanik się pomylił i założył przednie sprężyny na tył a tylne na przód... Efekt był właśnie taki sam Sprawdź to
jest ok. na przód grube a na tył cienkie
nie tylko ja tak mam

MATi - 2016-01-08, 07:47

To nie tylko w eclipse tak jest , ogólnie eibach tak dziwnie siada u kumpla w rx8 jest ten sam zonk
Misfit - 2016-01-08, 11:09

jak założyłem u siebie sprężyny H&R -35 to przód siadł znakomicie natomiast tył był wysoko w górze dopiero ppo jakimś czasie tył się ułożył i opadł tak że było porownywalnie przód do tyłu więc może to kwestia czasu aż się tył ułoży :ok:
jagos - 2016-01-08, 11:13

Malutki010, a z jakimi amortyzatorami masz ten zestaw?
Malutki010 - 2016-01-08, 13:16

jagos napisał/a:
Malutki010, a z jakimi amortyzatorami masz ten zestaw?

Mam Tokico Illumina, dałem na probe seryjne KYB i tez nic

jezyk147 - 2016-01-08, 13:30

Ja mam wszystkie amortyzatory jeszcze oryginalne mitsubishi i efekt taki sam.
Malutki010 - 2016-01-24, 14:16

a próbował już ktoś coś takiego ?? http://www.streettunedmot..._camber_kit.jpg bo nie wiem czy to pomoże coś
lub tego http://www.jscspeed.com/i..._thumb_full.jpg

jagos - 2016-01-24, 21:54

a co to to w ogole? Honda mi to cos zalatuje :-/
GOLDI - 2016-01-24, 22:40

tak czytam i cytam i czytam :) nigdy nie mialem problemu zakladajac sprezyny Prokit do GS/GST... wrecz przeciwnie... ty? siada? za nisko w moim odczuciu ;)

co do cambr kitu, tylne zawieszenie w 2g skonstruowane jest tak ze wraz z obnizeniem zwiesza sie negatyw... zeby wyelinwa? go w celu powrocenia do nastawow serii potrzebny wlasnie camber kit...

Malutki010 - 2016-01-25, 18:17

GOLDI napisał/a:
tak czytam i cytam i czytam nigdy nie mialem problemu zakladajac sprezyny Prokit do GS/GST... wrecz przeciwnie... ty? siada? za nisko w moim odczuciu

inni tez maja eibachy i nie maja problemu tylko ja i jezyk147 :wtf:
A niby ma by? tak zmieni? spr??yny i b?dzie 30 mm a . a tu nic prz?d jest fajnie nisko a ty? mo?e jakie? 8 mm. i ju? sam nie wiem co mam zrobi? ?eby dupa posz?a w d??. :wtf:
chyba ze dupa za ma?o wazy

jezyk147 - 2016-01-25, 22:05

GOLDI napisał/a:
tak czytam i cytam i czytam :) nigdy nie mialem problemu zakladajac sprezyny Prokit do GS/GST... wrecz przeciwnie... ty? siada? za nisko w moim odczuciu ;)

co do cambr kitu, tylne zawieszenie w 2g skonstruowane jest tak ze wraz z obnizeniem zwiesza sie negatyw... zeby wyelinwa? go w celu powrocenia do nastawow serii potrzebny wlasnie camber kit...


Czyli bez camber kitu tyl nie pojdzie w dol? Mi poszedl tylko po 8mm na kazdej stronie.

Pehdesign - 2016-01-25, 22:14

jezyk147, nawet z camber kitem nie pojdzie, bo on reguluje pchylenie kola a nie wysokosc. Jak jezdzisz po torze to lepiej zeby kolo bylo w negatywie. Jak obnizasz auto to dzieki nim mozesz wrocic do ustawienia neutralnego pochylenia kola czyli zamiast // kolo jest ||
jagos - 2016-01-25, 22:57

Cytat:
chyba ze dupa za ma?o wazy

mo?e na rezerwie ci?gle je?dzisz :jezyk:
Zalej gada do pe?na to p?jdzie w d?? :P

jezyk147 - 2016-01-25, 23:35

Pehdesign napisał/a:
jezyk147, nawet z camber kitem nie pojdzie, bo on reguluje pchylenie kola a nie wysokosc. Jak jezdzisz po torze to lepiej zeby kolo bylo w negatywie. Jak obnizasz auto to dzieki nim mozesz wrocic do ustawienia neutralnego pochylenia kola czyli zamiast // kolo jest ||


Dzi?ki Pehu, ?e mi to w prosty spos?b wyt?umaczy?e? :ok:
Natomiast nadal nie wiem co jest nie tak, ?e gleby nima :roll:

GOLDI - 2016-01-26, 00:01

nie oczekujcie te? od prokitow zbyt wiele. to nie jest sprezyna do stance shitu ;)

probowale znale?? jakies swoje stare zdjecie na prokitach.. tylko takie mam



pamietajcie ?e czym nizej tym samochod gorzej bedize sie prowadzi?...

jezyk147 - 2016-01-26, 08:53

To wygl?da bardzo podobnie jak u mnie po w?o?eniu pro-kit?w. Za?o?y?em spr??ynki, poodkr?ca?em wszystkie ?ruby z zawieszenia (z tulei wahaczy), podokr?ca?em a powrotem na opuszczonym samochodzie i efekt by? niemal identyczny co w Twojej.
To pytanie inne: jakie jest g??wne zadanie pro-kit?w je?li nie obni?enie? Chodzi tylko o usztywnienie zawieszenia?

Malutki010 - 2016-01-27, 20:45

jagos napisał/a:
Cytat:
chyba ze dupa za ma?o wazy

mo?e na rezerwie ci?gle je?dzisz
Zalej gada do pe?na to p?jdzie w d??
_________________

dziad jest na pe?nym baku ..:P

[ Dodano: 2016-03-29, 20:57 ]
zagadka rozwiązana dzisiaj robiłem przegląd samochodu i się okazało ze dupa wazy niecałe 550 kg i dlatego tak jest :wtf: :jezyk:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group