Ogólne - Swap, a wydech
Płaski - 2016-01-11, 11:29 Temat postu: Swap, a wydech Witam.
Pytanie do znawców tematu:
W związku z planowanym w niedługim czasie swapem jednostki wolnossącej (2,4l 4g64), na jednostkę turbodoładowaną (2,0l 4g63T) w moim Spyderze 2g, pytanie - Jak wygląda sprawa z układem wydechowym? (Rozumiem, że trzeba byłoby go trochę "odetkać"). Jak duże różnice są w wydechach GS'a / GST? Co najlep[iej byłoby przeszczepić?
Za wszelkie merytoryczne informacje będę wdzięczny.
Pozdrawiam
wojtas - 2016-01-11, 13:25
najprosciej było by go wymienić w całości - o ile znajdziesz wydech od 2g gst
ja bym sie na Twoim miejscu nie babrał z używkami i wyspawał sobie z nierdzewki 2,5" jak nie planujesz docelowo jakichś wielkich mocy
i bys miał praktycznie dożywotni wydech, zrobiony raz, a porządnie
GOLDI - 2016-01-11, 14:16
az tak bardzo seria nie zdławi GS do GST moze zostać na poczatek tłumik końcowy jest mniej restrykcyjny w GST w porownaniu do tego z GS. wywal kata na poczatek i mozesz jezdzic.
MATi - 2016-01-11, 21:16
Cytat: | tłumik końcowy jest mniej restrykcyjny w GST w porownaniu do tego z GST. |
Hm?
GOLDI - 2016-01-11, 22:00
poprawilem
Płaski - 2016-01-12, 09:07
GOLDI napisał/a: | poprawilem |
Nie trudno było się domyslić jak wygląda prawidłowo.
GOLDI - 2016-01-12, 10:06
Płaski napisał/a: | GOLDI napisał/a: | poprawilem |
Nie trudno było się domyslić jak wygląda prawidłowo. | przeczytałem swój czeski błąd i również doszedłem do wniosku że średnio zaawansowana małpa powinna sobie dać radę
składaj na swoim wydechu, bedziesz potrzebował praktycznie tylko downpipe z GST (pamietaj GSX miał ciut inny)
|
|
|