WARSZTAT OGÓLNY - Zbieżność a nie seryjne zawieszenie
jagos - 2016-02-18, 14:20 Temat postu: Zbieżność a nie seryjne zawieszenie Siemano.
Czy ktoś ma doświadczenie z ustawianiem zbieżności w swoich 2G po przeróbkach zawieszenia i po wymianie wahaczy na zamienniki?
Przed wczoraj wymieniłem z przodu wszystko co można było wymienić. Wszystkie wahacze, końcówki drążków, łączniki stabilizatora, gumy stabilizatora. Części jakie zamontowałem są firmy SRL (ponieważ jest możliwość kupienia i wymiany samych sworzni)
Po tym zabiegu koła w poziomie zjechały się do środka. Przy pomocy łaty (chwilowo)ustawiłem zbieżność przednich kół z tylnymi, ale pozostał delikatny negatyw (takie mam wrażenie)
Niestety nie do usunięcia gdyż seryjne wahacze jak dostrzegłem mają opcję regulacji konta pochylenia koła a zamienniki są sztywne.
Chcę jeszcze na tyle wszystko powymieniać i jechać na zbieżność, ale chcę zasięgnąć wiedzy czy mogę coś zasugerować ustawiającemu, może coś polepszyć dzięki ustawieniom.
runo - 2016-02-18, 15:33
A na amortyzatorze nie masz możliwości ruchu zwrotnicą?
jagos - 2016-02-18, 19:07
runo, chodzi Ci o górne mocowanie amorka czy o dolne? U dołu amor jest skręcony z wahaczem prostym. Wiem o czym myslisz, ale To nie mcpherson
runo - 2016-02-18, 21:45
Nawyki z 1G
andrzejp - 2016-02-20, 12:53
jagos, ja mam calutkie zawieszenie wymienione i u mnie nie było problemu żadnego ze zbieżnością
jagos - 2016-02-24, 09:10
andrzejp, A napisz mi jakie wahacze na przód załozyłeś- głównie chodzi o gorne.
[ Dodano: 2016-03-03, 22:13 ]
Niestety po zamontowaniu zestawy firmy SRL mam negatyw. Ni uja nie można tego zmienić. Czy jest jakaś inna opcja regulacji poza tą jaka jest w seryjnych wahaczach górnych?
[ Dodano: 2016-03-05, 22:23 ]
Camber kit ogarnął sprawe. Mozna zamykac.
|
|
|