Prezentacje Eclipse - 2g GSX od moniasa
monias - 2016-03-04, 22:33 Temat postu: 2g GSX od moniasa Witam
Mam na imię Mateusz i chciałem wam przedstawić mojego eclipse-a. wóz kupiłem w USA na aukcji jako uszkodzony. Na zdjęciach widać że wiele mu do perełki brakuje ale po przyjeździe bez większego problemu odpalił i kilka metrów przejechał.
Plan na ten wóz to przede wszystkim podniesienie mocy oraz uzupełnienie wszystkich zewnętrznych elementów na po liftowe. Na pewno będę chciał go mocno obniżyć (jak wszystkie dotychczasowe auta). Reszta modów myślę że będzie rodziła się w praniu.
Jako że wóz od samego początku miał być projektem nawet nie reanimowałem go w takiej formie tylko od razu wziąłem się za rozbiórkę, w celu renowacji karoserii i podzespołów mechanicznych.
Przy okazji dowiedziałem się że ktoś już próbował coś modzić ale o tym później.
Jak widać panewki miały już dość, tak samo jak uszczelka pod głowicą.
Czekając za karoserią, wziąłem się za silnik. Muszę przyznać że oryginalny lakier z pokrywy jest piekielnie ciężko zdrapać, ale warto
Pozostałe elementy również trzeba było odnowić, kosztowało to sporo pracy ale po pomalowaniu złotą farbą VHT zobaczyłem że naprawdę było warto.
Na tą chwilę praktycznie wszystkie elementy z pod maski są odnowione, na dniach będę składał to do kupy.
za wszystkie uwagi będę bardzo wdzięczny
cichydawid - 2016-03-04, 23:30
ile zaplaciles za shipping z USA samochodu, generalnie ile Cie wszystkie oplaty wyniosly?
co czlowiek to opinia, ze ten slyszal od tego ze kolega znajmego sprowadzil, swietnie byloby sie dowiedziec z pierwszej reki.
zajee sty kolor!!!! konkretny
czy ta szeroka stal biala co ja widac na drugim planie laduje w ecli??
monias - 2016-03-04, 23:44
Transport odbywał się przez niemcy z uwagi na niższe opłaty celne i portowe. W sumie od Detroit do Polski ze wszystkimi podatkami wyszło ok 7tyś zł.
Felgi są założone na rowerek, raczej za małe do ecli
Kolor to podkład nałożony w stanach. Jak blacharz skończy swoją działkę, auto jedzie do lakiernika żeby przywrócił oryginalny biało kolor.
cichydawid - 2016-03-05, 00:02
czytalem wlasnie, ze taniej wychodzi przywiezc auto do niemiec i z niemiec do Polski niz prosto do Polski
super powodzenia w reanimowaniu autka!! dluga droga przed toba na pewno napisze PW
Malutki010 - 2016-03-05, 09:54
jestem ciekawy, ile czasu będzie trwać odbudowa. Powodzenia i stalowych nerwów
OLO85 - 2016-03-06, 11:11
Coraz mniej fascynatów życzę dużo powodzenia a projekt zapowiada się ciekawie.....
Mich - 2016-03-06, 13:20
Takie dwa pytanka. Jak wyczyściłeś pokrywę zaworów, bo ja już trochę z tym walczę i nadal nie jestem zadowolony z efektu i czy duzo roboty z przygotowaniem skrzyni do malowania, czy wystarczy wyczyścić i już można malować ?
monias - 2016-03-06, 16:09
Faktycznie z pokrywą było sporo pracy, używałem głównie zmywacza do lakieru. Problem w tym że oryginalna powłoka jest 3 warstwowa i bardzo odporna na to. Ostatnia srebrna warstwa po użyciu chemii robiła się tylko miękka więc czyszczenie zajęło mi ok 2 dni (wieczorów) i korzystałem z kilku różnych skalpeli i okazyjnie mała szczotka druciana na dremelu. Chciałem całość wypiaskować ale z uwagi na separator oleju w pokrywie ten zabieg nie wchodzi w rachubę.
Ze skrzynią nie było tego typu problemów, dokładnie oczyściłem, wyszczotkowałem małą i dużą szczotką drucianą i normalnie lakier na to.
dani.boss - 2016-03-06, 17:03
będe uważnie obserwował temat. mam nadzieje, że będzie zacny projekt!
S.B. - 2016-03-06, 20:56
chyba pierwszy eclipse na tym forum, co ma złoty silnik
Foxe - 2016-03-08, 10:11
S.B. napisał/a: | chyba pierwszy eclipse na tym forum, co ma złoty silnik |
Wygląda konkretnie
monias - 2016-03-28, 23:12
w święta udało się zacząć najmilszą część prac przy aucie czyli montaż silnika. Tak więc zagościły nowe nadwymiarowe tłoki (blok wcześniej rozwiercony), wał na nowych panewkach oraz szpilki ARP. wszystko spasowane dość ciasno, ale póki co jestem zadowolony. Od jutra ciąg dalszy
dani.boss - 2016-04-08, 10:05
monias, jak prace nad GSXem?! WIECEJ ZDJĘĆ!!!
monias - 2016-04-08, 19:52
Prace idą do przodu. Przez ostatni tydzień pracowałem nad głowicą. Wymiana wszystkich uszczelek i uszczelniaczy. założyliśmy mocniejsze sprężyny i talerzyki od crowera.
Na tą chwilę przykręciłem już głowicę na oryginalną uszczelkę.
Póki co pracę zatrzymał brak uszczelek pod kolektor ssący, okazało się że prawdopodobnie mam głowicę z 1G ponieważ oryginalna uszczelka jest dużo za mała.
cichydawid - 2016-04-08, 20:34
rany boskie jak to wyglada
ale widze bez pizzy przy skladaniu silnika sie nie obeszlo sadzac po pudelku na 2gim planie
miazga to wyglada. propsuje
Hot - 2016-04-08, 22:37
Magistrala wodna jest z 2g wiec głowica raczej tez, dziwne ze uszczelka była mniejsza...
Fajnie to wszystko wyglada, oby silnik długo czas został taki czysty
GOLDI - 2016-04-08, 23:20
moze to byla uszczelka z 420a
monias - 2016-04-09, 11:28
uszczelka na pewno od 4G63T. Kupiłem cały zestaw, tak żeby już nie biegać i nie szukać. Z resztą, w poniedziałek ma być właściwa u mnie
Cieszę się że wam się podoba silnik, ja liczę że osiągi będzie miał niezłe
Damian_Eclipse - 2016-04-09, 14:17
Silnik wygląda jak jakiś eksponat fajnie, oby wszystko szło zgodnie z planem, bo dobry projekt się szykuje
monias - 2016-04-16, 16:34
Doszła nowa uszczelka od 1G, pasuje idealnie
Dzięki temu udało się założyć wyremontowany kolektor ssący
Przy okazji zabrałem się za renowację kolektora wydechowego
|
|
|