To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

Prezentacje, projekty i zdjęcia. - Eclipse 2g GS 97r by witek

Witek - 2016-05-14, 07:17

Ale jak nie dziala? Bo teraz juz trochę nie rozumiem. Wiadomo, że taka wkładka zdusi silnik i zmieni charakterystykę wydechu. Lecz jednak go wyciszy. Eclipse mam do zabawy, nie dojeżdżam nim co dzien do pracy czy do szkoly, w zime bedzie stało sobie w garażu to eydech nie musi byc "seria". Ale nie chce tez zeby darlo na 120dB jak mazda :D

A plqny są troche inne niz n/a w tym aucie

andrzejp - 2016-05-14, 08:43

witmat16, mam ten koncowy u siebie :) fakt drze się ale umiarkowanie. Ja mam pełny wydech razem z katalizatorem oraz tłumikiem środkowym - te elementy dokładałem sam. bez silencera przepraszałem ludzi na parkingu, bo zgubiłem go po drodze. Ale tak jak mówie, u mnie wycisza kat i środkowy. przy pełnym przelocie silencer coś tam da, ale cudów nie ma.
Ten końcowy kosztuje grosze, więc jak już masz to zakładaj i sprawdź, najwyżej wyrzucisz. Te wydechy mają bardzo małe puszki i to są takie szczeniaki w porównaniu z prawdziwymi wydechami. Spójrz na prezentacje Trzciny, tam już konkretna pucha idzie. Mi osobiście podobają się takie wielkie krowy z przypalaną końcówką, ale znaleźć w miare cichy i ładny to nie taka łatwa sprawa. byle do przodu, powodzenia :ok:

Conqeror - 2016-05-14, 22:00

Ją mam tłumik końcowy Remusa reszta wygląda na serię. Takto jest cichy do 3 tys sobie lekko mruczy a wyżej już pokazuje rogi :)

Dziś od regulacji parownika znowu zaświeciło się "check engine" znikł po 5 km ciągłej jazdy i też niby miałbym jechać do mechanika na zczytanie błędu albo wymieniać odrazu coś w aucie ? Zdjecie klemy to nie wyciąganie kontrolki, głupi nie jestem.

Trzcina - 2016-05-15, 13:29

Conqeror napisał/a:
Dziś od regulacji parownika znowu zaświeciło się "check engine" znikł po 5 km ciągłej jazdy i też niby miałbym jechać do mechanika na zczytanie błędu albo wymieniać odrazu coś w aucie ? Zdjecie klemy to nie wyciąganie kontrolki, głupi nie jestem.


Oj widzę że będziesz strzelał do mnie aluzjami na każdym kroku :)
Dla mnie możesz robić co chcesz z samochodem i nigdzie nie napisałem że po każdym zaświeceniu się check engine masz jechać do mechanika (swoją drogą są urządzenia do odczytywania błędów na allegro) ale nie o tym. Kolega wyżej zapytał czy można odczytać a Ty mu zalecasz odłączenie klemy i po problemie, nie tędy droga przecież :) Są awarie i awarie....

witmat16, ja Eclipse też mam na weekendy i uwierz mi do dziś sobie pluje w twarz że kupiłem tego dżącego ryja kaszalota, myślałem że mi się będzie podobało, owszem, moze przez pierwsze dwa tygodnie, później każda przejażdżka kończyła się bóle głowy :D Teraz mam zamiar się wziąć za wydech i zobaczymy co wyjdzie, bo darcia ryja od 2k obrotów nie zniosę dłużej :)

Witek - 2016-05-15, 17:34

Darcie ryja to jeszcze pół biedy, gorzej z tym dudnieniem na niskich obrotach, dopiero jest nie do wytrzymania :D

Co do eclipse to na nierównościach skuka cos w zawieszeniu, a co najlepsze to slychac to przy otwartej szybie jak sie dźwięk od budynków odbija. Musze przejrzec wszystko, zrobic listę co do zmiany i od razu wymieniać.

Malowanie autka raczej po wakacjach, musze jeszcze znaleźć zderzaki, przednie lampy już zamówione :) a co do koloru to nadal sir zastanawiam :D

Kadahir - 2016-05-15, 18:04

Zostaw czerwony. Czerwone są szybsze :lol2:
Witek - 2016-05-15, 20:51

Bardzo mi się biały podoba :D ale z czerwonego będzie ciężko przejść. Jedynie można by dać najbardziej czerwony z czerwonych i dodać metaliku.

Z kolejnych problemów to muszę wyregulować szybę kierowcy ale to widziałem temat na forum i jakos sobie poradzę, oraz ogranicznik drzwi bo strzela przy otwieraniu i zamykaniu.

Zdjęcia frontu z włączonymi halogenami :)

Trzcina - 2016-05-15, 21:08

witmat16, na biało nie maluj - białymi jeżdżą przedstawiciele handlowi, w ogóle biały się brudzi szybko i takie tam :hahaha:
Witek - 2016-05-17, 12:17

Wczoraj obejrzałem Ecli na kanale, zle nie jest ale dobrze tez nie.

Do wymiany mam wszystkie gumy w zawieszeniu, stabilizatory, końcówki drążków, drążki i mam nadzieję ze nie magiel. I z przodu amorek sir wylał.

Do spawania progi pod dokladkami i przy odplywach wody przy kole zapasowym. Tutaj akurat nir jest zle :)

[ Dodano: 2016-06-10, 15:28 ]
Cześć!

Ostatnio kupiłem lampy przednie używane sonar do zderzaka po lifcie który pewnie będę miał w przyszłym tygodniu, a wczoraj udało mi się kupić dwie nowe za niecałe 320zł z wysyłką :D Dodatkowo dostałem całą blendę tył, musze tylko przekleić ze swojej pobitej literke I oraz trójkącik lusterek do prawych drzwi.

Ostatnie zdjęcie udało mi się zrobić dzien przed moim wypadkiem, teraz auto trochę postoi i akurat kompletuje graty :)

Dobrze te lampy przyjmą xenon? Jeden komplet będzie na sprzedaż, ale muszę go wypolerować.















KosteK - 2016-06-10, 18:14

tez wlasnie kupilem za 300 pare zł i troche inne te sonary niz kiedys maja czarne obramówki i jakby wieksza soczewke na oko ?:D 2 miesiace juz w kartonie leza bo najpierw zderzak chce pomalowac:D a skonczy sie tak ze sprzedam auto a lampy zostana w kartonie :D
GOLDI - 2016-06-10, 23:51

witmat16 napisał/a:
Dobrze te lampy przyjmą xenon?
nie za duzo wymagasz od chinczykow? chlopie daj zyc innym uzytkownikom ruchu drogowego i ich nie oslepiaj ;) ktos przypadkowo sie jeszcze wku*wi i Cie zabije na drodze :ksiadz:
marcin388-1988 - 2016-06-11, 09:35

Lepiej dobrze ustawiony xenon niż jeździć na nie świecących lampach.
Trzcina - 2016-06-11, 10:02

Cytat:
Lepiej dobrze ustawiony xenon niż jeździć na nie świecących lampach.


A da się dobrze ustawić ksenon w takich lampach???? Bez spryskiwaczy na klosze i całej reszty??? Chyba że ustawi by świeciły w ziemię, ale to jedno i to samo co nieświecące lampy.

Witek - 2016-06-11, 10:48

W mx-3 ustawilem lampy dobrze i odciecie swiatla bylo idealne :) na stacji kontrola i nawet na xenonie bylo prawidłowo, tez to były sonary.

Soczewka zawsze dobrze odetne swiatlo, co innego magicy co wkladaja xenon w lampy bez soczewek.

Tykjo wlasnie trzeba by bylo rozwiazac problem spryskiwaczy co by lampę czyscily

GOLDI - 2016-06-11, 15:14

ta soczewka nie odcina dobrze swiatla :) przydaloby sie jeszcze samopoziomowanie.. co z tego ze bedziesz mial czysta lampe jak bedziesz walic ludziom po oczach :)
Witek - 2016-06-11, 15:29

Te samopoziomowanie to trochę taki pic na wodę :) przydatne w aucie rodzinnym jak obciążasz bagaznik to nie musisz sam przestawiac lamp. A w homologowanych autach dziala to różnie i nie jeden juz mi po oczach swiecil. W sumie to temat na inny zupełnie watek :D bede testowal u siebie, jak na zwyklych h1 bedzie ok to tak zostanie

[ Dodano: 2016-07-02, 00:12 ]
Mały up :)

Powoli coś tam się dzieje w zbieraniu gratów do auta :D udało się kupić oryginalne zderzaki po lifcie z halogenami oraz lampkami cofania i wysoką lotkę. Przedni trochę oberwał od życia, ale się go ogarnie. Cena była okazyjna to nie wybrzydzałem. Przy okazji wpadł do auta schowek pod radio i brakujący włącznik przeciwmgłowych.









Po wielu przemyśleniach zakupiłem olej Valvo VR1 Racing 5W50. Przed wlaniem płukanka i silnik nie wybuchł :D nawet wzrosło trochę ciśnienie według wskaźnika na desce i uciszyły się popychacze z czego jestem zadowolony. Od razu do zmiany poleciały świece i przewody, piszczący pasek alternatora również już problemu nie sprawia.



Niestety mimo wymiany świec i przewodów, nadal co jakiś czas zdarza mu się wypadanie zapłonów na wolnych obrotach :(

Jutro, a w sumie to dzisiaj :D jadę z ecli na imprezę aut japońskich do Włocławka i jak się uda cyknąć ładne zdjęcia to coś wrzucę

KosteK - 2016-07-02, 05:53

Udalo Ci sie fajne kable dobrac? ja zawsze mam za dlugie w kazdym aucie wrr :D i zle sie ukaldaja :D
Witek - 2016-07-02, 06:29

Hmm te sa.katalogowe od 1g bo niestety w IC mialem dostepne tylko te. Po ułożeniu odpowiednio pod pokrywką wszystko ladnie sie ulozylo i nie widac zeby przy dlugie byly :)

[ Dodano: 2016-07-02, 20:57 ]
Panowie dzisiaj na imprezie mialem okazję wjechać na hamownie. Zrobiono dwa pomiary na benzybie i gazie. Niestety sie rozczarowałem i to bardzi, liczylem na parę koni mniej a okazało sie 12 mniej i az 30 niuta brakuje... Świece przewody nowe, olej zmieniony. Moze filtr paliwa, ale na wykresie gaz idzie podobnie wiec cos go chyba innego boli. Wydech jest przekombinowany, moze ma zapchanego kata. Co myślicie? Dolot powietrza? Nie wiem na co teraz patrzeć.

Planowalem go zaturbic, ale wczesniej przydalaby sie chociaz zdrowa seria :) ponizej wykres z hamowni.



Przepraszam za.jakosc, ale obiektyw aparatu w telefonie sie porysowal

Kadahir - 2016-07-03, 00:02

U mnie bardzo podobnie z tym że 134 KM ( nie wiem jak dużo ale część traci się na układzie napędowym ) przy 5944 i 174 Nm przy 3552 ( benzyna ) tyle że ja nie mam kata i to ucina niuta. Tak jak napisałeś zobacz czy kat nie jest zapchany albo może też być brudny filtr powietrza albo kompresja pada ( aż się boje u siebie sprawdzić ). Jak wydech nowy to może za luźny jak do gs?
Witek - 2016-07-03, 11:51

Wydech ktoś na chama wstawił przelot, rury oryginalne, kat wlasbie jest. Tylko on mnie zastanawia bo moze ktos byl jeszcze tak głupi ze wybił srodek i zostawił pusta puszkę która całkowicie spapra wydech.. A jak to rozkrece to raczej sie rozpadnie :D Dolot musze zajrzec bo nawet nie zdążyłem :)

Ja zaryzyuje i jutro zbadam kompresję :D trzeba uleczyc ten silnik :)

A powiedz mi jak traci na napędzie? Podeślesz mi swoj wykres dla porownania? Tu mnie zastanawia gora obrotow, czy nie powinna dalej iść rowno moc a nie taka goreczka :P musze poszukac wzorcowego wykresu gsa w internecie

[ Dodano: 2016-10-04, 13:13 ]



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group