2G OGÓLNE - Zgasł podczas jazdy - brak zapłonu, nierowna praca
dymek45 - 2016-08-18, 12:02 Temat postu: Zgasł podczas jazdy - brak zapłonu, nierowna praca Witam ponownie. Panowie mam taki problem z moim miskiem. Mianowicie przez parę dni auto podczas jazdy mocno przerywalo, obstawialem cewke, ale po podmianie nic się nie zmieniło. W końcu jechałem z pracy i dojezdzajac do skrzyżowania auto zgasło i nie ma wgl zapłonu. Przekrecajac kluczyk nic się nie dzieje, jedyne co działa to podswiatelko na podsufitce i kontrolka od drzwi, ale nic innego do czego potrzebny jest przekrecony kluczyc.
Dodam, że sprawdzałem już kostkę od Stacyjki i nie dochodzi tam zasilanie.
Z góry dziękuję za pomoc
cichydawid - 2016-08-18, 12:06
duze prawdopodbienstwo ze spalil Ci sie bezpiecznik kostkowy 30Amperów od zaplonu. Sprawdz go jest pod maska.
dymek45 - 2016-08-18, 12:15
Masz u mnie dobra flaszke, faktycznie ten bezpiecznik
cichydawid - 2016-08-18, 12:19
masz 30kilometrów do mnie przyjezdzaj tylko jezeli on sie spalil to pewnie jest gdzies zwarcie. taki kostkowy kosztuje pietnascie zlotych i szkoda zeby sie spalil od razu jak zwarcie nadal jest. Kup taki zwykly za 50groszy i jego oby dwie nozki obroc na chama kombinerkami o 90 stopni. W starym-spalonym kostkowym wywal ta szybke przezroczysta z gory i ten który wydrutowales wloz na chama tak, zeby styk byl dobry i zalacz stacyjke. Jesli spali sie znowu to spali sie 50groszy a nie 15zl tylko pamietaj, ze styk musi byc dobry. Jak nie bedziesz wiedzial o co chodzi to pokaze Ci na zdjeciu potem.
dymek45 - 2016-08-18, 12:59
Zajrzę na pewno ale raczej nie dzisiaj, bo mam na warsztacie dużo pracy zrobiłem twój patent z tym bezpiecznikiem i działa wszystko jeszcze raz wielkie dzięki
[ Dodano: 2016-08-18, 14:12 ]
Teraz jeszcze mam pytanie co do przerywania. Opiszę może mój problem na tyle dokładnie ile mi się uda. Na wolnych obrotach silniczek pracuje rowniutko i wszystko jest ok, ale wystarczy, że dostanie lekkie obciążenie ruszając i zaczyna pracować na trzy cylindry (a przynajmniej takie wrażenie) po czym powyżej 4tys zaczyna znowu "lapac" a od 5 tys już idzie jak pocisk. Przy czym jak tylko zacznie przerywać, po chwili wypluwa z tłumika chmury gęstego bielutkiego dymu. Dodam jeszcze tylko, że cewki, kable i świece były podmieniane. A po takich objawach, po wykreceniu świec większość jest mokra od benzyny.
cichydawid - 2016-08-18, 23:18
sonda lambda, filtr powietrza, power transistor, EGR, duzo rzeczy mogło umrzeć, cięzko stwierdzić jedną przyczynę niestety nie jest to takie proste jak wyżej to już wyższa matematyka jest
Jakbyś chciał wpaść kiedyś to pisz mi PW jestem b czesto dostępny zgadamy sie
Damian9975 - 2016-08-20, 14:47
witam poradziłeś sobie z tym szarpaniem ? Moją dopadło to samo i zastanawiam się od dwóch dni co to może być żeby nie wymieniać na ślepo pozdr.
|
|
|