3G OGÓLNE - Tył napęd w miśku 3g 3.0
Pawelch - 2016-09-04, 05:45 Temat postu: Tył napęd w miśku 3g 3.0 Cześć. Wiem ze pomysł troszkę szalony ale czy ktoś wie czy realne jest dorobienie 4x4 do miska 3g z przód napędem 3.0 wolnossacy. Autko jest genialne w środku silnik mega po zakuciu i uturbieniu dalby b. Dużo mocy. Jedyny mankament to przód napęd. Ile mogla by kosztowac taka modyfikacja aby dodac naped do tylniej osi i czy takie rzeczy ktos w polsce robi?
Tofik - 2016-09-05, 18:58
z tym co opisałeś to tak bez wolnych 30000-40000zl bym nie podchodzil
Yaro - 2016-09-06, 12:48
Tofik, właśnie zniszczyłeś komuś marzenia
:
Tofik - 2016-09-06, 20:17
życie depcze wyobraźnie, mówię to wyraźnie
Tofik - 2016-09-08, 10:05
cofam to co napisalem, walnalem sie o jakies 15000-20000
dzisiaj z ciekawości policzylem na szybkiego ile mnie wiecej by to wyszło i okazalo sie ze w optymistycznym wariancie to 40000 na części trzeba wydac
do tego jeszcze robocizna ale nie czuje zeby jakis tuner chcial sie wziąść za to za 10000, realnie trzeba sie liczyć ze startu z pułapu 15000
tak więc zachęcam kolegę do szukania żyranta na spelnienie marzenia
GOLDI - 2016-09-08, 14:53
Tofik napisał/a: | cofam to co napisalem, walnalem sie o jakies 15000-20000
dzisiaj z ciekawości policzylem na szybkiego ile mnie wiecej by to wyszło i okazalo sie ze w optymistycznym wariancie to 40000 na części trzeba wydac
do tego jeszcze robocizna ale nie czuje zeby jakis tuner chcial sie wziąść za to za 10000, realnie trzeba sie liczyć ze startu z pułapu 15000
tak więc zachęcam kolegę do szukania żyranta na spelnienie marzenia |
kupic e4 anglika i sporo rzezby
Tofik - 2016-09-08, 17:13
no tak, na napedach z Evo sie opieralem ale silnik ma zostac 3.0 V6 kute i turbione, a nie motor z Evo
Simeon - 2016-09-08, 20:38
Za taki $ to lepiej sprzedać 3G i rzeczywiście kupić evo ale nie angola. Ja osobiście wolałbym 3G v6 w spyderze, w manualu i nic nie grzebać przy napędach bo i tak robiłby robotę
rosomak1983 - 2016-09-09, 04:06
no raczej bez sensu takie rzeczy robic i takie tematy zakładac, ale nawet fantazujac to chyba az tak drogo by to nie wyszło.
Tofik jesli juz policzyłes to podziel sie swoimi kalkulacjami. tak z ciekawosci bym na nie spojrzał.
Tofik - 2016-09-09, 08:55
ok, jak bede mial dostep do normalnego kompa bo z tel to mi sie kiszka pisze takie wypracowania.
Pamiętajcie wszyscy jednak ze jest to niestety V6 a nie nie R4 wiec do kucia jest 6 tlokow i korb a nie 4. Dwie glowice wiec dwa razy uszczelki, dwa razy śruby, 6 a nie 4 wtryski. Do tego wydłubac kolektor pod dwie glowice do jednego turbo, chyba ze twin turbo ale to nie wiem czy nie jeszcze drozej...
|
|
|