To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

3G OGÓLNE - Tył napęd w miśku 3g 3.0

Pawelch - 2016-09-04, 05:45
Temat postu: Tył napęd w miśku 3g 3.0
Cześć. Wiem ze pomysł troszkę szalony ale czy ktoś wie czy realne jest dorobienie 4x4 do miska 3g z przód napędem 3.0 wolnossacy. Autko jest genialne w środku silnik mega po zakuciu i uturbieniu dalby b. Dużo mocy. Jedyny mankament to przód napęd. Ile mogla by kosztowac taka modyfikacja aby dodac naped do tylniej osi i czy takie rzeczy ktos w polsce robi?
Tofik - 2016-09-05, 18:58

z tym co opisałeś to tak bez wolnych 30000-40000zl bym nie podchodzil
Yaro - 2016-09-06, 12:48

Tofik, właśnie zniszczyłeś komuś marzenia :D

:

Tofik - 2016-09-06, 20:17

życie depcze wyobraźnie, mówię to wyraźnie
:)

Tofik - 2016-09-08, 10:05

cofam to co napisalem, walnalem sie o jakies 15000-20000 :)
dzisiaj z ciekawości policzylem na szybkiego ile mnie wiecej by to wyszło i okazalo sie ze w optymistycznym wariancie to 40000 na części trzeba wydac :)

do tego jeszcze robocizna ale nie czuje zeby jakis tuner chcial sie wziąść za to za 10000, realnie trzeba sie liczyć ze startu z pułapu 15000

tak więc zachęcam kolegę do szukania żyranta na spelnienie marzenia :)

GOLDI - 2016-09-08, 14:53

Tofik napisał/a:
cofam to co napisalem, walnalem sie o jakies 15000-20000 :)
dzisiaj z ciekawości policzylem na szybkiego ile mnie wiecej by to wyszło i okazalo sie ze w optymistycznym wariancie to 40000 na części trzeba wydac :)

do tego jeszcze robocizna ale nie czuje zeby jakis tuner chcial sie wziąść za to za 10000, realnie trzeba sie liczyć ze startu z pułapu 15000

tak więc zachęcam kolegę do szukania żyranta na spelnienie marzenia :)

kupic e4 anglika i sporo rzezby :P

Tofik - 2016-09-08, 17:13

no tak, na napedach z Evo sie opieralem ale silnik ma zostac 3.0 V6 kute i turbione, a nie motor z Evo :)
Simeon - 2016-09-08, 20:38

Za taki $ to lepiej sprzedać 3G i rzeczywiście kupić evo ale nie angola. Ja osobiście wolałbym 3G v6 w spyderze, w manualu i nic nie grzebać przy napędach bo i tak robiłby robotę :ksiadz:
rosomak1983 - 2016-09-09, 04:06

no raczej bez sensu takie rzeczy robic i takie tematy zakładac, ale nawet fantazujac to chyba az tak drogo by to nie wyszło.
Tofik jesli juz policzyłes to podziel sie swoimi kalkulacjami. tak z ciekawosci bym na nie spojrzał.

Tofik - 2016-09-09, 08:55

ok, jak bede mial dostep do normalnego kompa bo z tel to mi sie kiszka pisze takie wypracowania.

Pamiętajcie wszyscy jednak ze jest to niestety V6 a nie nie R4 wiec do kucia jest 6 tlokow i korb a nie 4. Dwie glowice wiec dwa razy uszczelki, dwa razy śruby, 6 a nie 4 wtryski. Do tego wydłubac kolektor pod dwie glowice do jednego turbo, chyba ze twin turbo ale to nie wiem czy nie jeszcze drozej...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group