1G OGÓLNE - Gaśnie na zimnym..
kawior1gturbo - 2017-01-24, 23:07
misza116 napisał/a: | Wiem, że truję, ale mam jeszcze jedno pytanie, po nitce do kłębka
Od czego jest ta odłączona wtyczka? Jedna idzie do przepływomierza, druga lata wolno
|
Tak wygląda właśnie wtyczka od przepływki...
misza116 - 2017-01-25, 01:11
To nie czaje...ta druga, wpieta w przeplywke jest troche wezsza. Siedza na jednej wiazce, jedna idzie w przeplywke, druga wisi
Merlin616PL - 2017-01-25, 07:52
Ma wisieć
Temat był juz tu na forum podejmowany, z tego co pamietam to była wiązka i wtyczka przygotowana pod tempomat. Jesli sie mylę to niech mnie ktoś poprawi
kawior1gturbo - 2017-01-25, 16:47
Pod tempomat jest 4 pinowa.
a sprawdź z ciekawości ilu pinowa wtyczka siedzi w przepływomierzu teraz?
misza116 - 2017-01-29, 17:08
W przepływomierzu siedzi 6 pinów.
Wyciągam silniczek, przepływomierz, TPS, będę mierzył po kolei, ale...
czy po przekładce silnika (robił poprzednik) - może być jakiś problem z ECU?
Może ECU jest jakiś inny, nie pasuje do tego silnika...check się pali cały czas, wymrugam to może tez dziś...
kawior1gturbo - 2017-01-30, 12:49
Wtyczka do MAF w wolnossaku ma 6 pinów, turbo 8 pinów... Zastanawiające, ze masz obydwie. Możliwe, ze masz inna wiązkę, sprawdź sobie błędy jakie pokazuje komputer. Jak to zrobic znajdziesz na forum. Zobaczysz co wymiga ECU. Będzie jakiś trop.
jan - 2017-01-30, 14:16
Wtyczka od turbo 1G też ma 6, przynajmniej moja ma tyle...
8 to ma chyba ta z 2G MAFa.
misza116 - 2017-01-30, 15:40
Sprawdziłem krokowca wg tej instrukcji:
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?t=14604
Chyba nie ma opcji, żebym pomierzył coś źle, ale wyszło mi prawdiłowo tylko między 1 a 2 pinem, reszta dead. Z tego co wiem, nie reanimuje się tego, tylko wymienia.
kawior1gturbo - 2017-01-30, 17:10
jan napisał/a: | Wtyczka od turbo 1G też ma 6, przynajmniej moja ma tyle...
8 to ma chyba ta z 2G MAFa. |
Na pewno z 1g ma 8 pinów. Przynajmniej moja ma tyle:) no i na DSM Tuners też potwierdzają. 8 pin turbo - 6 pin N/A misza116 napisał/a: | Sprawdziłem krokowca wg tej instrukcji:
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?t=14604
Chyba nie ma opcji, żebym pomierzył coś źle, ale wyszło mi prawdiłowo tylko między 1 a 2 pinem, reszta dead. Z tego co wiem, nie reanimuje się tego, tylko wymienia. |
sprawdź te błędy ECU. Samego ECU też by się przydało sprawdzić. Nawet wizualnie po zdjęciu obudowy, czy nie jest wylany kondensator jakiś, czy coś.
jan - 2017-01-31, 00:47
kawior1gturbo napisał/a: | Na pewno z 1g ma 8 pinów. |
Rzeczywiście, poszedłem sprawdzić jeszcze raz i moja też faktycznie ma 8, nie wiem czemu wbiłem sobie do głowy, że ma 6.
kawior1gturbo - 2017-01-31, 18:09
jan napisał/a: | Rzeczywiście, poszedłem sprawdzić jeszcze raz i moja też faktycznie ma 8, nie wiem czemu wbiłem sobie do głowy, że ma 6. |
Rzadko kiedy się zwraca na taki drobiazgi uwagę.
misza116, Masz zepsuty krokowy, tak stwierdziłeś po pomiarach - musisz wymienić.
Wiązka też jest podejrzana. zobacz co się kryje pod izolacją w miejscu dolutowania drugiej wtyczki od MAF'a. (zakładam, że to właśnie druga wtyczka), może jest coś źle polutowane, albo w ogóle odłączone.
Sprawdź te błędy ECU.
misza116 - 2017-02-07, 13:34
Krokowiec wymieniony, auto jak nowe...nie chciało mi się wysiadac wczoraj, jeździłem wokół osiedla
Przy okazji wyczyszczona przepustnica, choć była dośc czysta, ale teraz z kolei ma za wysokie obroty. Nie wiem, czy cos jeszcze muszę ustawić? TPS ustawiony dokładnie jak był, może to kwestia nauki obrotów i po czasie będzie ok?
Dzięki wszystkim za pomoc!
jan - 2017-02-07, 15:17
Poluzowałeś linkę przed ustawieniem TPSa?
kawior1gturbo - 2017-02-07, 15:28
, TPS ustaw według instrukcji na 0,48-0,52v
Dodatkowo wolne obroty można regulować śrubą w przepustnicy BISS.
I tak jak pisze jan na zluzowanej lince od gazu.
misza116 - 2017-02-07, 21:36
Przyznaję, że po prostu ustawiłem dokładnie tak, jak był wcześniej. Ale chyba po czyszczeniu i z nowym krokowym już mu nie pasi
|
|
|