To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

4G63/4G63T (2.0l) - D?awienie przy dodawaniu gazu

Szakal - 2008-05-04, 12:33
Temat postu: D?awienie przy dodawaniu gazu
Przy?pieszaj?c (czy to na benzynie czy na gazie) auto nie reaguje jak powinno. Czyli wcisne peda? ,czu? jakie? minimalne przy?pieszenie (jakby si? dusi?) ,dopiero po chwili "za?apuje" i przy?piesza normalnie. Ostatnio nawet mia?y miejsce 2 strza?y gazu w dolocie co jest dla mnie dziwne bo kable i ?wiece niedawno wymieni?em. Wykr?ci?em nawet ?wiece wczoraj ,ale wydaja si? by? ok. Wog?le kto? poda? kiedy? tak? fajn? stron? ze ?wiecami i opisami jak wygl?da normalna ?wieca a jak np. przy za bogatej mieszance i co jest tego przyczyn?.


PS. Ju? powoli wymi?kam ,chyba sobie kupie Colta a tego sprzedam... :roll:

Anonymous - 2008-05-04, 12:51

paliwo.... jak? benzyne tankujesz?
Ja mia?em prawie taki sam przypadek,z tym,ze nie mam w swoim gazu,na kazdym biegu do 4 w okolicy 1500-3200 kiedy cisno?em gaz prawie ?e do ko?ca auto d?awi?o si? a potem zaskakiwa?o....a wla?em na statoilu t? lepsz? 95 a potem dola?em 98 na orlenie,i juz inaczej auto chodzi,aczkolwiek to tylko m?j przypadek. Mo?e filtr opwietrza masz zar?bany??

Anonymous - 2008-05-04, 12:55

Zacznijmy od tego ze wyciagnales swiecie - a czy sprawdziles szczeline? Druga sprawa to dolot... jesli sie krztusi przy dodaniu gazu to mozliwe ze zasysa cos lewego i mieszanka jest nie jak trzeba i strzela.

Wiemy ze masz nie mal wszystko powymieniane, uklad paliwowy sprawdzales... to jest wlasnie powod dla ktorego gazu nie lubie (nie to zeby tu bylo to powodem) ale ciezko sie sprawdza jak masz oba i mozesz sie doszukiwac albo cos z gazem albo z paliwem...

Jak dla mnie jesli cos sie dzieje w dolocie to obstawialbym nieszczelnosc w dolocie co jest resultatem zlej mieszanki. Proponuje sciegnac wszystko do przepustnicy i upewnic sie ze nie ma zadnych zlaman albo pekniec. Nie wiele potrzeba zeby powietrza sie przedostalo pod cisnieniem.

MATi - 2008-05-04, 12:59

Mo?e od tych wybuch?w w dolocie zrobi?a sie w nim dziura odkreca?e? t? rure i sprawdza?e?... nawet najmniejsza dziurka bedzie powodowa? z?? prace silnika a dziura bedzie sie powieksza? ...mia?em podobnie kombinowa?em z paliwem filtrem paliwa itp a to by?a tylko dziura w dolocie :ok:
Szakal - 2008-05-04, 15:08

M?j b??d ,rzecz dzieje si? tylko na benzynie (ale nie na 100% ,jutro pojezdze to zobacze jeszcze). Obecnie leje vpower racing only ,ale obawiam si? ,?e niestety zosta? syf od poprzedniego paliwa. Chyba sprawdze znowu wtryski czy si? nast?pne nie zapychaj? i wymienie znowu filtr paliwa (nienawidze tego :roll: )
Anonymous - 2008-05-04, 15:44

Jesli bedziesz sprawdzal wtryski sprawdz tez przewody. Nie wiem czy nie warte byloby kupic jakiegos dobrego srodka do przeczyszczenia ukladu. V-Power juz powinno byc dobra odpowiedzia ale mam wrazenie iz jezdziles wiekszosc na gazie to moze teraz cos siedzi w ukladzie paliwowym.

Opisz dokladniej jako to bylo z tymi wtryskami...

Szakal - 2008-05-04, 16:15

allias napisał/a:
V-Power juz powinno byc dobra odpowiedzia ale mam wrazenie iz jezdziles wiekszosc na gazie to moze teraz cos siedzi w ukladzie paliwowym.

Opisz dokladniej jako to bylo z tymi wtryskami...

Na benzynie te? sporo je?d?e wi?c to nie jest tak ,?e ?ydze na paliwko i na gazie zapinam tylko ,nie.
Co do tych wtrysk?w to by?o tak ,?e jak go kupi?em to by?o ok. I odk?d go mia?em to ca?y czas tankowa?em go na Bliskiej ,zar?wno gaz i benzyn? (wcze?niej tankowa?em tam auta i by?o ok). No i zacz??o si?. Na benzynie zacz?? si? dusi? ,potem poszarpywa? ,a p??niej to ju? by?a taka masakra ,?e na benzynie ledwo szed? (mimo to zawsze by? na niej odpalany i je?d?ony do rozgrzania silnika). na postoju by?o wyra?nie s?ycha? ,?e chodzi nier?wno ,jak traktorek (Goldi mo?? potwierdzi? bo go s?ysza?). Na palmie wysz?o ,?e na benie zap?on szaleje ,a na gazie jest ok (swoja drog? p?jde go sprawdzi? teraz). W ko?cu wzi??em si? za wymiane filtra paliwa. Kupi?em najlepszy jaki mieli w sklepie ,za 35z? bodaj ,niby japo?ski. Lepsze to ni? zapchany filtr. Po 2 dniach walki uda?o si? odpali? bryke ,niestety bez skutku (nadmienie tylko ,?e jak wylewa?o sie paliwo to by?o takie m?tne). W ko?cu wysz?o na to ,?e wymieniam wtryski. Oczywi?cie jak zdj??em jeden z przewod?w paliwowych to polecia?o paliwo ,takie m?tne (filtr nic nie daje czy juz sie zawali??). Listwa wtryskowa jak i same wtryski by?y zawalone czym? glinopodobnym (o czym pisa?em ju? w innym temacie). Wtryski zrobi?y out ,a listwe przeczy?ci?em najpierw p?dzlem i detersilem a nast?pnie solidn? dawk? benzyny ekstrakcyjnej pod ci?nieniem ,tak ?e nic tam nie zosta?o. Posk?ada?em bryke do kupy i po odpaleniu banan na twarzy bo autko normalnie chodzi. :lol2: Dola?em mu Racinga i wg zalece? Goldiego ,przegna?em go troche. Na drugi dzie? jad?c do szko?y oczywiscie tak zrobi?em ,ahh te 2 pierwsze biegi do odcinki :serduszka: Jednak po takim "pa?owaniu" zauwa?am ,?e autko jakby s?abnie na jaki? czas no i naturalnie zaczyna mi naku*wia? jak w starym polonezie m?j przyjaciel ,popychacz :lol2: :wtf:
I do tego jeszcze jedna dziwna rzecz. Dojecha?em wtedy na parking ,auto na luz i na postoju do odcinki...no w?a?nie. 1G ma odcinke przy bodaj?e 7200rpm a wtedy zastrajkowa? ,doszed? do jaki? 6000rpm i opad?. Za drugim podej?ciem to samo.No nic, pochodzi? sobie troche na wolnych obrotach i go zgasi?em.
W sumie tak sie ma moja historia. To przyduszanie/szarpanie jest najbardziej uci??liwe po zmianie biegu ,kiedy dodaje gazu a on nie idzie wog?le ;(
Czy?bym mia? powt?rke z rozrywki i znowu mi sie wszystko zapycha? ;(

Anonymous - 2008-05-04, 18:29

:wtf: wcale bym sie nie zdziwil. Wyczysciles przy silniku a pewnie zostalo w przewodach od baku i teraz syf sie przeniosl. Wydaje mi sie ze to moze byc to samo.
Diabel - 2008-05-04, 19:39

Szakal, a jaka masz przerwe na swiecach moze jest za duza ???
Szakal - 2008-05-04, 20:40

Mam NGK BPR7ES z przerw? 0.8mm
maciejka - 2008-05-04, 21:04

Hm...i tak wiemy ze nie kupisz colta to po pierwsze bo wolisz 1G :jezyk: po drugie szkoda chyba silnika co chwile do odcinki i wykszesywanie z niego tego co jeszcze ma albo co zostalo od nowosci z tej mocy...az zle mi sie robi jak czytam
Szakal napisał/a:
ahh te 2 pierwsze biegi do odcinki :serduszka: Jednak po takim "pa?owaniu" zauwa?am ,?e autko jakby s?abnie
...po czym kiedys napiszesz ze juz zdechlo calkiem...nie wiem jaki sens wy?ywania sie na tym aucie...rozumiem "szybka jazde" ale nie pi?owanie auta przy pierwszej lepszej okazji i ruszaniu ze swiatel... :| Ja swojego doganiam najwyzej do 6 tys. i to rzadko bo szkoda silnika...a pozniej jak wiemy auto juz NIE JEDZIE a WYJE...nie ma sensu gonic go do konca...to nie ferrari :> tylko stary poczciwy misiek,ktory juz na liczniku ma swoje....to tak jak Ty bys mial 60 lat a ktos by Cie gonil i kazal biec tak jak biegales w wieku 18 lat :hahaha: chcialbym to widziec...bo chyba nie dal bys rady... :hahaha: a odcinka w wieku 60 lat doprowadzila by Cie do... :ksiadz: miska kiedys tez doprowadzi... :|
Diabel - 2008-05-04, 22:06

Szakal, hmm a nie powinny byc ngk bpr6es -11 z przerwa 0,6 mm
kaleos - 2008-05-04, 22:22

ja tez mam NGK BPR7ES z przerw? 0.8mm i sa dobre
MATi - 2008-05-04, 22:40

kaleos napisał/a:
ja tez mam NGK BPR7ES z przerw? 0.8mm i sa dobre


Mam tak samo jak Kaleos i Szaki..


Szaki mozesz sobie taki ?rodek dokupi? do czyszczenia wtrysk?w wlewasz do wachy tankuje i jezdziesz ...mi np pomog?o ...je?eli masz brudne wtryski oczywiscie :>

kiepuczi - 2008-05-04, 23:08

przerwa dla N/A to 1.1 mm. przerwa 0.7-0.8mm to seria turbo. przerwa 0.6-0.7mm to przerwa dla turbo z nitro albo doladowaniem powyzej 1.5 bara.
dodatkowo swiece 7ES saza zimne nawet do turbo w seri wiec tym bardziej do N/A !!!!!!!!!

Anonymous - 2008-05-05, 00:04

Przerwa bedzie ok ze wzgledu na to ze masz gaz, wielu z nas, ??cznie ze mna na takiej jezdzi. Teraz jak Ci sie Ziomu? uda odpaic palma to odkr?? filtr paliwa, wez tago w??a z baku pu?? do jakiego? naczynia i odpal pomp? niech sobie chodzi (albo palmem klikaj po te 6 sekund albo na kr?tko spr?buj sie do niej pod??czyc) dobrze by w sumie bylo jakbys mial niewiele waszki w baku zeby juz z samego dna ci?gn??o. Potem znowu poczysc te wtryski i listwe i za??? filtr (jeden caly czas czeka u mnie na ciebie).Ewentualnie na grubiej mozemy sie ustawic na wyj?cie baku ale wiesz jak to z czasem bywa ostatnio.
Anonymous - 2008-05-05, 00:15

0,8 za malo i 7 za zimne :> 6 odpowiednie i 0,9 minimum :> jonizacja gazu z powietrzem powoduje i szczelina swiecy przy gazie powinna byc mniejsza:> i bron boze nie ustawiac szczeliny na swiecy uzywanej :P
viader - 2008-05-05, 10:21

No w?a?nie wszystkie katalogi jakie widzia?em do eclipsa 1G GS pokazuj? ?wiec? BPR7ES i przerw? 0,8, natomiast do 2G GS jest BPR6ES-11 lub BUR7EA-11 i przerwa 1,1. Silniki w 1G i 2G troch? si? jednak r??ni?, wi?c i przerwa na ?wiecy inna. A mo?e w?o?enie do 1G ?wiec z wi?ksz? przerw? by da?o lepsze efekty?
Anonymous - 2008-05-05, 12:10

GOLDI napisał/a:
bron boze nie ustawiac szczeliny na swiecy uzywanej :P


Niby w czym problem?

Szakal - 2008-05-05, 13:51

maciejka, nie pitol farmazon?w i nie siej paniki jakbym ca?y czas to auto pa?owa? :roll:
Czyli co ,og?lnie zmieni? ?wiece na "sz?stki"? Bo chcia?em kupi? 6ES ,ale japaneze m?wi? ,?e daj sie si?demki :wtf:

W ogole to chyba zrobie tak ,?e wyjme bak i go sam umyje bo takto b?de zmienia? filtry i wtryski ca?y czas ,taka walka z wiatraczkami :ksiadz: Wyjmowa? ju? kto? kiedy? bak w 1G? co poodkr?ca? ?eby wyszed?? Wyczyszcze go sam? Czym? Tylko b?agam ,nie m?wcie ,?e mam to odda? do specjalist?w :ksiadz:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group