To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

1G OGÓLNE - Swap z 2.0 na 3.0

Rico94 - 2017-02-13, 19:13
Temat postu: Swap z 2.0 na 3.0
Witam jestem nowy na forum więc jeśli nie tu to wybaczcie ;)
A więc co sądzicie o swój z 4G36 na silnik od peugeot 406 3.0 200 KM

jagos - 2017-02-14, 11:39

Z tyłka pomysł. Juz lepiej zrobić swap 6G72 z 3000GT
kruk42 - 2017-03-07, 06:15

Z tego co mi wiadomo to nawet wstawienie turbo wymaga wiele nakładu pracy, pieniędzy i cierpliwości. Wydaje mi się że lepie konkretne auto doprowadzać do ideału. Jedynka dziś to klasyk :-) swoje potrafi a ludzie i tak mnie potrafią rozbawić pytając czy to nissan 200 sx? Wyprzedzić chce mnie każdy a ja się cieszę że mam coś wyjątkowego :-) chcesz to próbuj tylko nie kończ życia auta workiem części w garażu na który zabrakło Ci cierpliwości ;-) pozdrawiam :-)
bizonv8 - 2017-03-19, 23:04

jeśli chcesz zastąpić 4G63 lepszym silnikiem 3.0 to dlaczego proponujesz jakiś słabszy gówniany
silniczek francuski który chowa się ze strachu przed możliwościami seryjnego?

[ Dodano: 2017-03-19, 23:35 ]
Napisałeś 4G36 a nie 4G63 a to nie jest słynny 2.0 tylko jakieś gówniane 1.2, czyli masz rację,
więcej frajdy z jazdy da nawet 1.5 z poloneza.

kawior1gturbo - 2017-03-20, 09:53

3.0 z peugeota gorsze niż 4g63 N/A?
bizonv8 - 2017-03-21, 19:55

podejrzewam, że 4g63 ma większe możliwości rozwojowe od 3.0 peugeota.
kawior1gturbo - 2017-03-21, 20:52

Wszystko można zakuć, uturbić i wystroić. Zależy od kasy. Temat rzeka, wszyscy wiemy. Ale porównując silniki bez modów
to ponad 200hp i prawie 300Nm peugeota nie jest wcale gorsze niż 4g63N/A. Aczkolwiek tak jak napisał jagos,
jagos napisał/a:
Z tyłka pomysł. Juz lepiej zrobić swap 6G72 z 3000GT

bizonv8 - 2017-03-21, 21:38

ten silnik trzeba jeszcze kupić oraz dodać koszty rzeźby, nie wiem czy za te pieniążki nie zaturbiło
by się 4g63. Wiem, że każdy silnik można zaturbić itd. ale wytrzymałość bebechów też się
liczy. Po prostu nie widziałem na żadnych zlotach "bolidu" z silnikiem peugeota natomiast
520hp 4g63 owszem. 4g63 jest myślę troszkę częściej wybierany do projektowania mocnego
autka niż ten 3L francuz. :lol2:
Dlatego myślę, że eclipsowy silniczek jest lepszy - pod względem rozwojowym.
Między 4g63 na a turbo nie ma prawie różnicy mechanicznie a wytrzymałościowo wogule.
Tak na prawdę to się mogę mylić itp :lol2:
Dziwny temat. Gościu tak zarzucił żeby pobrechtać :hahaha:
pzdr.

kawior1gturbo - 2017-03-21, 22:08

Tutaj się nie zgodzę.
bizonv8 napisał/a:
Między 4g63 na a turbo nie ma prawie różnicy mechanicznie a wytrzymałościowo wogule.


pewnie jest jak piszesz:
bizonv8 napisał/a:
Dziwny temat. Gościu tak zarzucił żeby pobrechtać


:ok:

kruk42 - 2017-03-21, 22:23

Też się z wami zgodzę. Nawet nie pytał o nic więcej :wtf: chciałbym zobaczyć go przy montowaniu tego,, cuda" w 1g :hahaha:
GOLDI - 2017-03-22, 00:31

bizonv8 napisał/a:
Po prostu nie widziałem na żadnych zlotach "bolidu" z silnikiem peugeota

w temacie mowa o bardzooooooo dobrej jednostce PRV ;) to wręcz kawał historii :)
na pewno wiekszy niz silniki 4gXX... nie ma sensu porywnywac vki do r4 nawet uturbionej ;) zupelnie inna charakterystyka ;)

apporpos zlotów i bolidów z PRV :)

bizonv8 - 2017-03-22, 21:06

jednak nie trafiłem :jezyk:
czyli większe znaczy się lepsze :mrgreen:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group