1G OGÓLNE - Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów
misza116 - 2017-02-23, 18:01 Temat postu: Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów Temat prosty, ale nie znalazłem póki co jednej informacji..
Z jaką siłą powinny być dokręcone śruby pokrywy zaworów?
Są jakieś niespodzianki w trakcie wymiany w 1g?
kawior1gturbo - 2017-02-23, 18:12
3 Nm
rosomak1983 - 2017-02-24, 13:33
daj troszke dobrego silikonu. Np victor reinz
misza116 - 2017-02-24, 17:06
Uszczelki mam victor reinz, o silikonie słyszałem sprzeczne opinie, dawać, nie dawać...
Ostatecznie chyba odpuszczę silikon.
Tofik - 2017-02-24, 18:16
liznąć delikatnie Dirko Erlinga albo Reinzosilem i mieć spokój. Tylko delikatnie, to są wystarczająco dobre specyfiki że wystarczy cieniutka warstwa. Ja swoją przeleciałem Dirko bo za pierwszym razem po miesiącu zaczęła puszczać, odkręciłem zdjąłem, umyłem założyłem z dodatkiem Dirko i 3 lata był spokój, potem sprzedałem auto.
kawior1gturbo - 2017-02-24, 19:55
Silikon trzeba by dać. Ja dałem RTV. Posmarować nie całą uszczelkę tylko na rogach i załamaniach, ewentualnie blisko śrub mocujących pokrywę.
rosomak1983 - 2017-02-24, 23:01
Silikon pod pokrywe i miske w eclipse obowiazkowo
GOLDI - 2017-02-25, 01:17
eclipse jezdzi na olej, wode/plyn chlodniczy, beznyzne i sylikon to norma bo wentylacja skrzyni korbowej jest mocno kiepska...
rosomak1983 - 2017-02-25, 02:22
no ale Goldi o co Cie dziwi Silikon to podstawa podstaw w tym przypadku.
GOLDI - 2017-02-25, 11:40
nie dziwi mnie bo skladalem wiele tych silnikow i bez sylikonu to syzyfowa praca... podobna rzecz jest w silnikach serii C z opla... gdyby poprawic wetnylacje skrzyni korbowej to obeszloby sie bez syliokonu.
wiem ze to nie forum toyoty ale w toyocie czy lexusie wymienialem uszczelki pod pokrywani i zawsze bez dodatku sylikonu i nic sie nie dzieje.
4gXX ma swoje wady i zalety
kawior1gturbo - 2017-02-25, 18:01
GOLDI napisał/a: | 4gXX ma swoje wady i zalety |
Akurat to łatwo poprawic
misza116 - 2017-02-26, 12:19
Przekonaliscie mnie . Uzywal ktos czerwonego k2? Taki mam pod reka
rosomak1983 - 2017-02-27, 14:53
misza116 napisał/a: | Uzywal ktos czerwonego k2? Taki mam pod reka |
nie nadaje sie taki szit
jan - 2017-02-27, 19:49
Kurde, mam wrażenie, że kiedyś wszyscy polecali Loctite. Ja zgodnie z poleceniami używam od dłuższego czasu i jestem zadowolony. Jakby co: Loctite SI5699 - chyba dedykowany do misek olejowych ale ja na nim też skleiłem pokrywę zaworów i jest caculi.
rosomak1983 - 2017-02-28, 13:54
jest ok te sredniej kasy i ceny tez daja rade. Podstawa to dobrze zrobiona robota... Oczyszczenie, wyrównanie (np pogietej misi) odtłuszczenie ładne nałozenie warstwy i równe dorecenie, odpowiedni czas schniecia prze odpaleniem.
misza116 - 2017-03-07, 20:59
3 Nm... znalezienie takiego klucza za normalne pieniądze graniczy z cudem...
kruk42 - 2017-03-07, 21:49
Jeśli masz zaufanego mechanika i uszczelke to wszystko już wiesz to kilka śrub i klucz pewnie też znajdzie. Nie zedrze z Ciebie a będziesz wiedział że jest jak ma być i bez szukania klucza to nie remont kapitalny
misza116 - 2017-03-14, 13:03
Można dorwać taki kluczyk za 120 zł. Ale wybrałem opcję z wagą sprężynową za 9 zł
Nie mogę znaleźć w manualu kolejności dokręcania, niby na krzyż, ale jak to dokładnie ma iść po kolei?
kruk42 - 2017-03-14, 15:56
Jak odtluscisz i dasz silikon jak doradzali Ci koledzy dokrecaj po przekątnej, a potem środek. Żeby mieć pewność że pokrywa idzie równo liczyć można obroty śrub. Na każdej po kilka. Pójdzie wolniej ale bez naprężeń na pokrywie. W końcowej fazie już tylko do 3Nm. Delikatnie i nawet po pół obrotu. Ważne by na całości pokrywa przylegala z jednakowym naciskiem. Nie powinno być niespodzianek. Pozdrawiam
Anonymous - 2017-03-24, 14:50
Para tener un
แทงมวย ibcbet
|
|
|