To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

1G OGÓLNE - Powrót do korzeni i Eagle Talon Tsi AWD

Danko - 2017-03-05, 16:50
Temat postu: Powrót do korzeni i Eagle Talon Tsi AWD
Witam po kilku latach rozlaki nadszedl czas powrot do jdm .Obecnie do zabawy mam leona 1.8T haldex wystrojone na 275KM , plus przygotowany nowy projekt drugi silnik ,zakutego motoru juz w 90% , ale pojawila sie okazja i zakupilem GSX'a jednak to chyba jest choroba zwana JDM=Leon do sprzedania :badcrack:
Kupilem tego ktorego wielu z was zhejtowalo. Powiem od razu tak, auto godne tych pieniedzy a te body na live bije z nog , mega profesjonalna robota zaden drut a wyglad godny .
Buda zdrowa , progi i podloga brzytwa , jedyne dziurki rdzy to 15x20mm w tylnym nadkolu nad progiem i z przodu 10x10mm w nadkolu niedaleko otwieranej lampy .
Silnik chodzi elegancko , swiece i kable oczywiscie do wymiany ,napedy OK dyfer suchy , przy katowej lekki wyciek ale to lajt. Auto bylo strojone na ECU Master DET2. Turbina jaka wisi to TD05H , niech ktos powie czy to seria czy cos wiekszego i ile mozna na niej ugrac.

I teraz bede prosil was Panowie o lekkie wsparcie w projekcie .Podstawy jakie chce na starcie zrobic to wydech , DP , dolot do filtra , chlodnica wody , Cooler i orurowanie ,wtryski . I chamulce tylne oczywiscie stoja i zastanawiam sie czy kupowac od razu nowe tarcze i klocki czy zmieniac na cos mocniejszego. Bo przednie napewno jakies brembo bedzie.
Troche gratow moge wziasc z leona , turbina holset miala tam wisiec , bo mam wraz z kolektorem i WG tiala. Cooler 270x600 z natryskiem wody. We wtorek juz zaczynam go ogarniac , lista rzeczy do zrobienia juz jest tak wiec dzialamy :dance:
Pomoc, rady i sugestie z mila checia wyslucham :) W grupie vag juz jestem obeznany ale w mitsu to slabiej. Zalaczam kilka zdjec .





OLO85 - 2017-03-05, 17:19

Gratuluję nowej zabawki :-)
trucky - 2017-03-05, 18:48

Plany na ratowanie budy są? Bo to że zdrowa to nie znaczy że tak powinno zostać :ksiadz:
Danko - 2017-03-05, 19:16

No oczywiscie. Rdza i dziurki ktore sa zostana wyeliminowane , podwozie obczyszczone i zakonserwowane. Auto tak czy inaczej bedzie garazowane , tak jak u poprzedniego wlasciciela :beer:
kawior1gturbo - 2017-03-06, 22:21

Zrób chociaż zdjęcie numeru seryjnego turbiny, to się dowiemy co to jest.
Danko - 2017-03-07, 20:10

Po zdjeciu oslony jest numer 78-11020 . Hmm , czy ktos wie jaki to ma potencjal?
wolf - 2017-03-08, 08:59

49178-01010 - 14b
49178-01520 - Small 16G
49178-01420 - Big 16G
49178-01470 - EVO III 16G
49179-05200 - TD06 - 16G
49178-05200 - TD05H -16g (galant)
49178-05400 - TD05H -20G
49179-05400 - TD06H -20G

Danko - 2017-03-08, 13:59

Nie widze tu tego numeru ktory jest na mojej.
GOLDI - 2017-03-08, 16:27

zmierz srednice wlotu
kawior1gturbo - 2017-03-08, 16:39

Jesteś pewien, że dobrze spisałeś mumer?
Tu masz coś, co pomoże w identyfikacji turbin, ale numeru jaki podałeś nie ma...
http://www.turbomaster.in...hi&pagina=TDO5H

kruk42 - 2017-03-08, 17:43

W internecie też tego numeru nie ma bo z ciekawości sprawdziłem. Ze zdjęć które zamiesciles wychodzi że to TD 05. Określają je jako wydajniejsze :-) tyle dobrego. Choć mam GS to sam bym chciał wiedzieć ile ona toczy :ok:
Danko - 2017-03-08, 20:28

Ogolnie nie ma innych numerow. Ja znalazlem w necie zdjecia. Prosze.
http://www.dsmtuners.com/...560-jpg.162454/

kruk42 - 2017-03-08, 21:02

W sumie ja zaufal bym Goldiemu. Faktycznie są te numery ale przecież chodziło o to żeby ustalić ile to dmucha :lol2: zmierz średnicę. Będzie wiadomo choć czego się spodziewać. Ja jeszcze tu nie byłem i czytałem jego porady. Nigdy się nie sparzylem. Wie co mówi.
kawior1gturbo - 2017-03-08, 21:39

Danko, a spisałeś numer z zimnej części turbiny? Powinien być dłuższy i zaczynać się od 49....
Jest po przeciwnej stronie napisu TD05H.
Zrob zdjecie wirnika turbiny po zdjeciu rury odlotowej od filtra.

Danko - 2017-03-08, 22:11

no jutro tam jeszcze zerkne i dam znac, znacie Panowie moze jakies polecone strony czy sprzedawcow internetowych ?? Potrzebuje troche czesci a u nas ciezko z dostepnoscia :protest:
Oleje juz sa,uszczelka pod pokrywe zaworow , swiece i kable zamowione , tarcze i klocki do tylu rowniez , dzis kilka nowych jeszcze wynalezlismy , tak wiec dzialamy :)

W aucie zainstalowany jest EM DET2 , jutro od kolegi dostane numer do kogos kto moze zerknac w to i podzialac cos..
Dzis porobilem zdjecia gratow od Leona do sprzedazy i zastanawiam sie czy to sprzedawac :lol2:

kruk42 - 2017-03-08, 22:40

Namiarów nie mam niestety. Szukałem po ogłoszeniach. Kupiłem tak silnik a potem drugiego GS na chodzie jako dawce części. Pilnuje każdej srobki. Motor z tego drugiego okazał się strzałem w 10. Co Ci trzeba do talona?
Danko - 2017-03-08, 23:04

Hmm a wiec z tego co pamietam :czesci zawieszenia, lozysko przod lewe , linki recznego , podpory walu , reperaturki hamulcow przod tyl , jutro dopisze co jeszcze

Szkoda ze to nie pasuje do Ecli ;(

Brian - 2017-03-09, 00:09

Danko napisał/a:
znacie Panowie moze jakies polecone strony czy sprzedawcow internetowych ?? Potrzebuje troche czesci a u nas ciezko z dostepnoscia :protest:

w Top End Power powinniśmy mieć wszystko czego potrzebujesz ;)

kruk42 - 2017-03-09, 06:21

Te cztery bliźniaki fak śliczne :lol2: jeśli z tego co widzę szukasz nowych części. Z drobnymi elementami jeśli nie znajdziesz nowych będę mógł Ci pomóc jeśli podejdzie z GS a. Daleko nie jest :lol2: jakieś wykończenia wnętrza czy kostki których nie możesz dostać. Drobne rzeczy masz w gratisie żeby tylko jeszcze jeden ecli ganial :serduszka:
Peanuts23 - 2017-03-09, 21:36

Do zobaczenia na trójmiejskich drogach i spotach ;)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group