To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

1G OGÓLNE - 1g nie odpala

schemat9 - 2017-03-31, 19:16
Temat postu: 1g nie odpala
Witam, mam problem z moim 1g, auto normalnie zgasiłem z kluczyka postało trzy dni w garażu i nie odpala, kręcę rozrusznikiem auto się odezwie i od razu gaśnie, jak kręcę rozrusznikiem i pompuje gazem to w ogóle się nie odezwie a jak przytrzymam na rozruszniku to próbuje zapalić ale się dusi i potrafi w wydech strzelić. Czasami jest tak jakby przy odpalaniu na chwilę blokował się rozrusznik jak by słaby akumulator był ale na kablach rozruchowych robi to samo. Świece i przewody są założone nowe dwa tygodnie temu, pompa paliwa sprawna, porozpinałem wtyczki jakie widziałem na silniku, wyczyściłem je ale to nic nie pomogło. Ktoś ma jakieś pomysły co to może być?
jan - 2017-03-31, 19:35

Przyczyn może być wiele. Czujnik wałka? Ogromna dziura w dolocie? Nie jest tak, że jak na chwilę zapali, to wchodzi na wysokie obroty i potem gaśnie?
schemat9 - 2017-03-31, 19:44

jan napisał/a:
Przyczyn może być wiele. Czujnik wałka? Ogromna dziura w dolocie? Nie jest tak, że jak na chwilę zapali, to wchodzi na wysokie obroty i potem gaśnie?


nie wchodzi na wysokie obroty w ogóle nawet z pedałem gazu w podłodze, zakręcę rozrusznikiem to odpala od strzała ale od razu gaśnie a jak chcę przegazować to się dusi albo w wydech strzeli. Podczas jazdy nic się nie działo, chodził aż miło

kruk42 - 2017-03-31, 20:14

Witam. Sprawdź dokładnie gumę od przeplywomierza do przepustnicy, czy nie łapie dzikiego powietrza. Kiedy kupowałem drugie 1g na przekładki miało takie same objawy. Tyle że po 15 kreceniu sama powoli wchodziła na obroty. Nie dotykalem gazu bo gasla natychmiast. Guma od przeplywki była dość sparciala, ale niby cała. Jak już sama z bólem weszła na obroty i się rozgrzala paliła i jeździła bez problemu. Po nocy wszystko od nowa. Ten sam silnik włożyłem do swojego gsa i na moim CPU i przeplywomierzu nic się nie dzieje. Odpalił bez problemu. Masz możliwość pożyczyć sprawne CPU lub przepływomierz? Zacznij od tego. Nic nie ruszaj przy silniku. Jeśli to nie pomoże są tu koledzy którzy powiedzą co dalej :ok:
schemat9 - 2017-04-01, 18:33

kruk42 napisał/a:
Witam. Sprawdź dokładnie gumę od przeplywomierza do przepustnicy, czy nie łapie dzikiego powietrza. Kiedy kupowałem drugie 1g na przekładki miało takie same objawy. Tyle że po 15 kreceniu sama powoli wchodziła na obroty. Nie dotykalem gazu bo gasla natychmiast. Guma od przeplywki była dość sparciala, ale niby cała. Jak już sama z bólem weszła na obroty i się rozgrzala paliła i jeździła bez problemu. Po nocy wszystko od nowa. Ten sam silnik włożyłem do swojego gsa i na moim CPU i przeplywomierzu nic się nie dzieje. Odpalił bez problemu. Masz możliwość pożyczyć sprawne CPU lub przepływomierz? Zacznij od tego. Nic nie ruszaj przy silniku. Jeśli to nie pomoże są tu koledzy którzy powiedzą co dalej :ok:


guma od przepływomierza była sparciała, założyłem drugą dobrą ale nadal nie odpala, wężyki od podciśnień są szczelne

kruk42 - 2017-04-01, 20:58

Przeplywke masz od kogoś pożyczyć sprawną, lub CPU? Chodzi o to żeby sprawdzić czy zaskoczy, a nie narażać Cię na koszty.
schemat9 - 2017-04-01, 21:38

kruk42 napisał/a:
Przeplywke masz od kogoś pożyczyć sprawną, lub CPU? Chodzi o to żeby sprawdzić czy zaskoczy, a nie narażać Cię na koszty.


mam jeszcze jednego 1g na chodzie i przepływke przełożyłem cpu też i nic nie dało, myślę że coś z zapłonem ponieważ jak bawiłem się zapłonem to odpalił ale cicho w wydech strzela, obroty są za niskie, nie ma mocy i obroty falują bardzo nisko aż gaśnie. Aparat zapłonowy?

kruk42 - 2017-04-01, 22:06

Nie pisałeś o zapłonie. Niskie obroty ustawisz śruba przy przepustnicy. Tą z czarnym kablem. Wyższe i tak na siebie bierze komputer. Spróbuj nawet na wolnych rozgrzać silnik aż załączy wentylatory. Potem na kilka sekund odłącz akumulator. Zresetuje to komputer. Niestety w zapłonie ani krokowy Ci nie pomogę :?
schemat9 - 2017-04-01, 22:52

kruk42 napisał/a:
Nie pisałeś o zapłonie. Niskie obroty ustawisz śruba przy przepustnicy. Tą z czarnym kablem. Wyższe i tak na siebie bierze komputer. Spróbuj nawet na wolnych rozgrzać silnik aż załączy wentylatory. Potem na kilka sekund odłącz akumulator. Zresetuje to komputer. Niestety w zapłonie ani krokowy Ci nie pomogę :?


nie pisałem o zapłonie bo byłem drugi raz w garażu sprawdzić właśnie zapłon ponieważ nie daje mi spokoju to auto, remontowałem go od września 2016 do teraz oczywiście w wolnych chwilach i zawsze coś a chciał bym już pojeździć tym autem. Na noc odłączyłem akumulator do naładowania może to coś da a jak nie to zresetuje komputer tak jak piszesz

jan - 2017-04-01, 23:41

Może powiem coś oczywistego ale Ty chłopie podłącz się pod kompa. Szybko będziesz wiedział co nie gra.
kruk42 - 2017-04-02, 09:44

W pierwszym poście pisałeś że auto stało 3 dni i jeździło normalnie. Teraz że od września 2016 stoi. Jestem w takim razie za Janem :ok: podłącz się pod kompa.
schemat9 - 2017-04-02, 17:30

kruk42 napisał/a:
W pierwszym poście pisałeś że auto stało 3 dni i jeździło normalnie. Teraz że od września 2016 stoi. Jestem w takim razie za Janem :ok: podłącz się pod kompa.


auto remontuje od września ale od około miesiąca już jeździ i ciągle coś wychodzi, zostało mi tylko siłowniki tylnej klapy wymienić i plastiki w bagażniku pozakładać. Jutro zresetuje komputer i jak nic nie da to laweta i do mechanika, dam znać co było

kruk42 - 2017-04-02, 17:54

Ok. Powodzenia i daj znać. Te auta są naprawdę super jak się je trochę pozna :ok:
jan - 2017-04-02, 20:25

kruk42 napisał/a:
są naprawdę super jak się je trochę pozna

:ok:

schemat9 - 2017-04-09, 19:54

Witam, przyczyna awarii odnaleziona, przeskoczył pasek rozrządu o jeden ząbek co mnie dziwi bo nie dawno założyłem nowy kompletny rozrząd, głowica na szczęście nie ruszona. Czekam na nowy rozrząd i auto wróci na drogę.
kruk42 - 2017-04-09, 19:59

I super :ok: bez wybebeszania silnika. :ok: do zobaczenia na trasie :lol2:
kawior1gturbo - 2017-04-09, 22:39

schemat9 napisał/a:
przeskoczył pasek rozrządu o jeden ząbek co mnie dziwi bo nie dawno założyłem nowy kompletny rozrząd


No tak, jak się źle ustawi napięcie paska, to może się tak wydarzyć. Dobrze, że nie pękł.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group