4G63/4G63T (2.0l) - uszczelka kolektor-turbo
wojtas - 2017-06-01, 08:55 Temat postu: uszczelka kolektor-turbo jako, że mi już 3 albo 4 uszczelkę wydmuchało/przepaliło postanowiłem oddać kolektor i turbo na polerkę na krasnobrodzką.
tylko, ze nie chcą całej turbiny, a samą część gorącą.
i pytanie - czy dobrym pomysłem jest rozkręcanie starej 16g i potem ponowne jej składanie?
czy bezpieczniej sam kolektor przeszlifować i dać taką uszczelkę?
http://www.topendpower.pl...+td04-td05.html
mamy obawy, że rozkręcenie starej 16'tki będzie sie potem wiązało z kolejnymi problemami - nieszczelności, jakieś wycieki i znając kaprysy tego auta finalnie szukanie nowej dmuchawki
macie jakieś doświadczenia, sugestie?
Hot - 2017-06-01, 10:36
Z jakimi problemami? Cześć gorąca pasuje tylko w jednym położeniu. Wyważenia jak dla mnie nie ma opcji żeby zmieniło. Cześć zimna i gorąca to tak naprawdę tylko obudowy. Ja bym się nie przejmował i rozkręcał spokojnie
jagos - 2017-06-08, 13:55
wojtas, ja bym wolal splanowac niz przeszlifowac Mowilem Ci- rozkrecaj turbo i zanos na krasnobrodzka. Tylko kup od razu uszczelke 4bolt pod downpipe bo trzeba to rozkrecic.
|
|
|