1G OGÓLNE - Zdjęcia 1G
wojtas - 2013-04-11, 11:12
Dziabaduch, wsadzaj lampy usa i bedzie miodzio
lubie te dwukolorowe malowania
cebem - 2013-05-06, 00:28
wojtas - 2013-05-10, 16:36
[ Dodano: 2013-05-28, 09:28 ]
[ Dodano: 2013-09-12, 12:52 ]
Divix - 2013-10-16, 23:53
Moj tak bardziej pod oryginał ;P
MATi - 2013-11-05, 17:04
First Love,fajnie sobie poprzeglądać zdjęcia z dysku
Tofik - 2013-11-16, 14:12
A pamiętacie toto takie plastikowe coś turbo co się co jakiś czas przewija przez allegro, co każdy z tego ma bekę?
Ja to myślałem że to chłop sam rzeźbił po piwnicach a to chyba jest konstrukcja niejekiego BOMAR Tuning
zlukajcie na tego czerwonego na pierwszym planie
a ostatni żółty to taka wizja
wojtas - 2013-11-16, 23:22
Tofik, czyli nie jest to własna szpachlotwórczość
ten żółty ma to samo body co czerwony
MATi - 2013-11-17, 08:08
jedyne body które mi się podoba to to , ale OEM polift Talon i tak urywa
a te wyższej są fuuj
GOLDI - 2013-12-18, 17:28
taka sytuacja
Tofik - 2013-12-18, 18:12
talon RWD??
Mindfucker
swoją drogą jesli taki zabieg tylko po to żeby mieć napęd na tył?? chyba da się to prościej ogarnąć niż pchać piec do bagażnika
http://www.youtube.com/watch?v=u8cVew7o2mI
http://www.youtube.com/watch?v=cNs5Mh9RLGM
http://www.youtube.com/watch?v=ukc6DCMpYdg
http://www.youtube.com/watch?v=O3k_a_RN__k
no chyba że to BiMoto 4x4
GOLDI - 2013-12-18, 18:20
rzeklbym sztuka dla sztuki mid ma swoje wady i zalety
filmiki wyzej to silnik i skrznia poprzecznie a wiec "spsuty" dyferencjal silnik poprzecznie a naped na tyl to nie zla droga to zadna droga
Pehdesign - 2013-12-18, 18:30
GOLDI napisał/a: | silnik poprzecznie a naped na tyl to nie zla droga to zadna droga |
a w podpisie co?? MR2
Tofik - 2013-12-18, 18:37
Pehdesign napisał/a: | a w podpisie co?? MR2 |
czujny jak ważka
GOLDI - 2013-12-18, 18:50
hehe niedopowiedzenia, a raczej czytanie z niezrozumienie paziu a dyskutujemy o dsmie z napedem na tyl a nie mr2 to po prostu chodzi o straty na poszczegolnych dyferencjalach sama przekladnia katowa juz generuje troche strat dlatego jesli silnik z przodu to tylko wzdluznie
w mr2 straty sa znikome, bo przelozenie na asfalt jest proste rzeklbym bezposrednie ...
Tofik - 2013-12-18, 19:12
GOLDI napisał/a: | to po prostu chodzi o straty na poszczegolnych dyferencjalach sama przekladnia katowa juz generuje troche strat dlatego jesli silnik z przodu to tylko wzdluznie |
a jak jest np w ferrari czy lambo czy innych autach z centralnym silnikiem umieszczonym wzdłużnie? napęd jest jak w MR2, ale silnik odwrotnie, do przeniesienia napędu też jest chyba potrzebna przekładnia kątowa która generuje straty. czy nie? bo nie wiem
GOLDI - 2013-12-18, 19:49
to zalezy...
np P1
zasada dzialania podobna tylko inne ulozenie... wzdluzne wiadomo ze lepsze mozna pchac wiekszy silnik i wieksza a zarazem wytrzymalsza skrzynie
feraśka
skrzynia na osi, silnik mid... kers pomijam
[ Dodano: 2013-12-18, 19:56 ]
gtr jest ciekawy...
dwa waly, skrzynia z tylu.
a najciekawsza wydumka awd to chyba na dzien dzisiejszy FF:
http://www.youtube.com/watch?v=4vPixQ1sMM0
Tofik - 2013-12-18, 20:22
GOLDI napisał/a: | zasada dzialania podobna tylko inne ulozenie... wzdluzne wiadomo ze lepsze mozna pchac wiekszy silnik i wieksza a zarazem wytrzymalsza skrzynie |
no dobra ale pomijając to że można dać większy silnik, skrzynie itp to zasada działania jest podobna czyli musi być przekładnia kątowa tak?
no ja bym to tak rozumiał na logikę
A czy podwójny wał w gtr'rze nie powoduje podwójnych strat na napędzie? wszak to 2 razy więcej elementów do wprawienia w ruch
BTW skrzynie z tyłu silnik z przodu miała już x lat temu alfa 75, podobno świetnie se prowadziła i rozkład mas niemal idealny
GOLDI - 2013-12-18, 20:37
Tofik napisał/a: | BTW skrzynie z tyłu silnik z przodu miała już x lat temu alfa 75, podobno świetnie se prowadziła i rozkład mas niemal idealny | nie mowie ze nie nawet prosiaki stare i kultowe w tej samej konfiguracji czynia cuda po torach
Tofik napisał/a: | no dobra ale pomijając to że można dać większy silnik, skrzynie itp to zasada działania jest podobna czyli musi być przekładnia kątowa tak?
no ja bym to tak rozumiał na logikę | porownuajc do dsma bedzie o jedno dwie przekladnie mniej
Tofik napisał/a: | A czy podwójny wał w gtr'rze nie powoduje podwójnych strat na napędzie? wszak to 2 razy więcej elementów do wprawienia w ruch | to na pewno ale w tej klasie samochodu tam elektronika dziala lepiej niz haldex takze nie kreci sie caly czas stale
MATi - 2013-12-18, 20:57
FF to dziwne auto , podobno przedni napęd jest odłączany jak wrzuca się 5 bieg...na niższych biegach działa jakby w 20%... w TopGear był fajny test tego Ferrari
a te dwa wały w gtr hmm
Tofik - 2013-12-18, 21:06
GOLDI napisał/a: | porownuajc do dsma bedzie o jedno dwie przekladnie mniej |
no napewno odchodzi most z dyfrem.
Swoją drogą, ciekawe jak w tych dsm'ach wypinają przód by przekazać 100% na tył.
GOLDI napisał/a: | to na pewno ale w tej klasie samochodu tam elektronika dziala lepiej niz haldex takze nie kreci sie caly czas stale |
no ale chyba kręci się kiedy dajesz w palnik, czyli de facto kręci się zabierając moc w chwli kiedy najbardziej jej potrzebujesz
|
|
|