To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

1G OGÓLNE - Zdjęcia 1G

wojtas - 2013-04-11, 11:12

Dziabaduch, wsadzaj lampy usa i bedzie miodzio
lubie te dwukolorowe malowania :ok:

cebem - 2013-05-06, 00:28


wojtas - 2013-05-10, 16:36



[ Dodano: 2013-05-28, 09:28 ]




[ Dodano: 2013-09-12, 12:52 ]

Divix - 2013-10-16, 23:53

Moj tak bardziej pod oryginał ;P


MATi - 2013-11-05, 17:04

First Love,fajnie sobie poprzeglądać zdjęcia z dysku :roll: ;(




Tofik - 2013-11-16, 14:12

A pamiętacie toto takie plastikowe coś turbo co się co jakiś czas przewija przez allegro, co każdy z tego ma bekę?
Ja to myślałem że to chłop sam rzeźbił po piwnicach a to chyba jest konstrukcja niejekiego BOMAR Tuning

zlukajcie na tego czerwonego na pierwszym planie



a ostatni żółty to taka wizja


wojtas - 2013-11-16, 23:22

Tofik, czyli nie jest to własna szpachlotwórczość :ok:
ten żółty ma to samo body co czerwony

MATi - 2013-11-17, 08:08

jedyne body które mi się podoba to to , ale OEM polift Talon i tak urywa :ass:




a te wyższej są fuuj :jezyk:

GOLDI - 2013-12-18, 17:28

taka sytuacja




Tofik - 2013-12-18, 18:12

talon RWD??
Mindfucker :D

swoją drogą jesli taki zabieg tylko po to żeby mieć napęd na tył?? chyba da się to prościej ogarnąć niż pchać piec do bagażnika :roll:

http://www.youtube.com/watch?v=u8cVew7o2mI
http://www.youtube.com/watch?v=cNs5Mh9RLGM
http://www.youtube.com/watch?v=ukc6DCMpYdg
http://www.youtube.com/watch?v=O3k_a_RN__k

no chyba że to BiMoto 4x4 :D

GOLDI - 2013-12-18, 18:20

rzeklbym sztuka dla sztuki :) mid ma swoje wady i zalety ;)

filmiki wyzej to silnik i skrznia poprzecznie a wiec "spsuty" dyferencjal ;) silnik poprzecznie a naped na tyl to nie zla droga :P to zadna droga :P

Pehdesign - 2013-12-18, 18:30

GOLDI napisał/a:
silnik poprzecznie a naped na tyl to nie zla droga :P to zadna droga :P


a w podpisie co?? MR2 :ksiadz: :jezyk:

Tofik - 2013-12-18, 18:37

Pehdesign napisał/a:
a w podpisie co?? MR2


:hahaha: :hahaha: :hahaha:

czujny jak ważka :hahaha:

GOLDI - 2013-12-18, 18:50

hehe niedopowiedzenia, a raczej czytanie z niezrozumienie paziu ;) :) a dyskutujemy o dsmie z napedem na tyl a nie mr2 ;) to po prostu chodzi o straty na poszczegolnych dyferencjalach ;) sama przekladnia katowa juz generuje troche strat :) dlatego jesli silnik z przodu to tylko wzdluznie ;)
w mr2 straty sa znikome, bo przelozenie na asfalt jest proste ;) rzeklbym bezposrednie ...

Tofik - 2013-12-18, 19:12

GOLDI napisał/a:
to po prostu chodzi o straty na poszczegolnych dyferencjalach sama przekladnia katowa juz generuje troche strat dlatego jesli silnik z przodu to tylko wzdluznie


a jak jest np w ferrari czy lambo czy innych autach z centralnym silnikiem umieszczonym wzdłużnie? napęd jest jak w MR2, ale silnik odwrotnie, do przeniesienia napędu też jest chyba potrzebna przekładnia kątowa która generuje straty. czy nie? bo nie wiem :roll:

GOLDI - 2013-12-18, 19:49

to zalezy...

np P1


zasada dzialania podobna tylko inne ulozenie... wzdluzne wiadomo ze lepsze :) mozna pchac wiekszy silnik i wieksza a zarazem wytrzymalsza skrzynie ;)

feraśka
skrzynia na osi, silnik mid... kers pomijam ;)

[ Dodano: 2013-12-18, 19:56 ]
gtr jest ciekawy...
dwa waly, skrzynia z tylu.

a najciekawsza wydumka awd to chyba na dzien dzisiejszy FF:
http://www.youtube.com/watch?v=4vPixQ1sMM0

Tofik - 2013-12-18, 20:22

GOLDI napisał/a:
zasada dzialania podobna tylko inne ulozenie... wzdluzne wiadomo ze lepsze mozna pchac wiekszy silnik i wieksza a zarazem wytrzymalsza skrzynie


no dobra ale pomijając to że można dać większy silnik, skrzynie itp to zasada działania jest podobna czyli musi być przekładnia kątowa tak?
no ja bym to tak rozumiał na logikę

A czy podwójny wał w gtr'rze nie powoduje podwójnych strat na napędzie? wszak to 2 razy więcej elementów do wprawienia w ruch :roll:

BTW skrzynie z tyłu silnik z przodu miała już x lat temu alfa 75, podobno świetnie se prowadziła i rozkład mas niemal idealny :)

GOLDI - 2013-12-18, 20:37

Tofik napisał/a:
BTW skrzynie z tyłu silnik z przodu miała już x lat temu alfa 75, podobno świetnie se prowadziła i rozkład mas niemal idealny
nie mowie ze nie ;) nawet prosiaki stare i kultowe w tej samej konfiguracji czynia cuda po torach ;)

Tofik napisał/a:
no dobra ale pomijając to że można dać większy silnik, skrzynie itp to zasada działania jest podobna czyli musi być przekładnia kątowa tak?
no ja bym to tak rozumiał na logikę
porownuajc do dsma bedzie o jedno dwie przekladnie mniej

Tofik napisał/a:
A czy podwójny wał w gtr'rze nie powoduje podwójnych strat na napędzie? wszak to 2 razy więcej elementów do wprawienia w ruch
to na pewno ;) ale w tej klasie samochodu tam elektronika dziala lepiej niz haldex :) takze nie kreci sie caly czas stale ;)
MATi - 2013-12-18, 20:57

FF to dziwne auto , podobno przedni napęd jest odłączany jak wrzuca się 5 bieg...na niższych biegach działa jakby w 20%... w TopGear był fajny test tego Ferrari

a te dwa wały w gtr hmm :wtf:

Tofik - 2013-12-18, 21:06

GOLDI napisał/a:
porownuajc do dsma bedzie o jedno dwie przekladnie mniej


no napewno odchodzi most z dyfrem.
Swoją drogą, ciekawe jak w tych dsm'ach wypinają przód by przekazać 100% na tył.

GOLDI napisał/a:
to na pewno ale w tej klasie samochodu tam elektronika dziala lepiej niz haldex takze nie kreci sie caly czas stale


no ale chyba kręci się kiedy dajesz w palnik, czyli de facto kręci się zabierając moc w chwli kiedy najbardziej jej potrzebujesz :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group