To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

3G OGÓLNE - Obroty na zimnym

sypamitsu - 2017-07-05, 19:21
Temat postu: Obroty na zimnym
Witam, pali mi się kontrolka engine service soon i po sprawdzeniu w serwisie wykazało cewka zapłonowa dwubiegunowa 3/6 błąd. Na zimnym jak odpalam to jest skok na chwile do 2000 obrotów i spada do 1500 zaraz, i w miare jak się silnik nagrzewa to obroty się normujom, pózniej jest dobrze. Autem nie szarpie wyczówalne są tylko lekkie falowania wskazówki obrotów. Gdzie szukać? żeby na zimnym unormowało się te ssanie? czy to przez te cewki?tak faluje na zimnym?
Tofik - 2017-07-06, 08:50

No dobra, ale gdzie widzisz coś nienormalnego w odpalaniu zimnego silnika? Bo jak dla mniie to dosc prawidlowo wszystko przebiega
sypamitsu - 2017-07-06, 19:27

Tofik napisał/a:
No dobra, ale gdzie widzisz coś nienormalnego w odpalaniu zimnego silnika? Bo jak dla mniie to dosc prawidlowo wszystko przebiega


niby tak, ale mam za każdym razem czekać 5 minut aż się auto rozgrzeje? zimom rozumiem ale latem? coś jest nie tak. pali od strzału ale powinien chodzić równo. Musze sprawdzić dobrze cewki, krokowiec i przepływomierz, jak zakupiłem auto to nie miałem takich skoków obrotów po odpaleniu. Silnik chodził równo. :roll:

kruk42 - 2017-07-07, 10:08

Nie mam doświadczenia z tym modelem ,ale każdy inny model musi chwilę pochodzić zanim się rozgrzeje. Obroty po odpaleniu masz wręcz książkowe. Osobiście nie szukał bym dziury w całym. Z forum wiem że takie mody za ciekawie się nie kończyły. nie ruszał bym tego.
Begrezen - 2017-07-07, 10:53

Mam mieszane uczucia jak czytam ten temat. Niby sypamitsu pisze o tym że ma skoki obrotów (falowanie?) i że silnik nie chodzi równo, ale jak czyta się opis to odnosi się wrażenie że żadnego falowania czy skoku obrotów nie ma.
Na zimnym u mnie (2g 4g63) po odpaleniu normuje się w okolicy 1300obrotów, ale podczas toczenia podbija jeszcze wyżej. Wraz z nagrzewaniem się silnika, obroty maleją, by w końcu przy optymalnej temperaturze mieć te 900obrotów czy ile tam jest. Uważam że jest to normalne, żadnego falowania ani nic z tych rzeczy.
Jeśli tak wyglądają skoki obrotów, to nie widzę żadnego problemu.

Co innego jak by Ci np. falowały na postoju od 1500 do 2000 obrotów bez przerwy aż do nagrzania się silnika.
Jak to więc jest u Ciebie sypamitsu?
Bo jeśli po zakupie auto na zimnym nie przekraczało 1000obrotów, to właśnie to wydawałoby mi się dziwne :P a teraz jest normalnie :ok:

trucky - 2017-07-07, 11:52

sypamitsu napisał/a:
mam za każdym razem czekać 5 minut aż się auto rozgrzeje?


Ale po co? Odpalasz i ruszasz i tyle, dopóki zimny to nie kręć go wysoko, a silnik się rozgrzeje w czasie jazdy. Nic niezwykłego :)

kruk42 - 2017-07-07, 14:07

Dosłownie :lol2:
sypamitsu - 2017-12-13, 20:10

kruk42 napisał/a:
Nie mam doświadczenia z tym modelem ,ale każdy inny model musi chwilę pochodzić zanim się rozgrzeje. Obroty po odpaleniu masz wręcz książkowe. Osobiście nie szukał bym dziury w całym. Z forum wiem że takie mody za ciekawie się nie kończyły. nie ruszał bym tego.


Ok, widocznie jest wszystko wpożądku, po prostu myślałem że po odpaleniu na zimnym ma za duze obroty :dance: bo po odpaleniu ma 1500 a po ruszeniu z parkingu np podbija do 2000 ale w miare jak sie silnik rozgrzewa to zaczyna maleć, na rozgrzanym silniku podczas jazdy utrzymuję wartość 1000\obrotów. :paker: Dzięki za pomoc i poradę! :beer:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group