To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

2G OGÓLNE - chip tuning

Anonymous - 2008-05-13, 12:54
Temat postu: chip tuning
jestem szczesliwym posiadaczem MIska 2g od kilku dni i poprzedni wlasciciel zrobil dolt i mowil ze zmienial walki rozrzadu na sportowe i wyrzucil katalizator ale nie czuje tej mocy .co mozna zrobic zeby wmiare tanim kosztem zwiekszyc moc?-moze ktos zna naprawde dobrego lekarza od MIskow ?:)
ziggi - 2008-05-13, 13:37
Temat postu: Re: chip tuning
Witaj nowy, jak na ''nowego'' przystalo wypadalo by sie najpierw przywitac i przedstawic na forum:
http://www.eclipse.net.pl...r=asc&start=200

nowy napisał/a:
co mozna zrobic zeby wmiare tanim kosztem zwiekszyc moc?

Tanio? Wyrzucic kanape, fotel pasazera, obicia, zapas i wszystko co sie da z wnetrza. Popularna jest tez metoda ''na vinyl'' - naklejki daja od 5 do 10 KM, w zaleznosci od wielkosci i umiejscowienia na samochodzie :lol2:
''Tanio zwiekszyc moc'' to oksymoron. Nie da sie tanio. Przeczytaj ten temat: Podnoszenie mocy w eclipse GS (4g63):
http://www.eclipse.net.pl...p?t=577&start=0
Znajdziesz tam wiele odpowiedzi i jeszcze wiecej pytan, ktore mam nadzieje zacheca Cie do lektury forum.

Jaki masz silnik? 4G63 czy 420A? Zajrzyj tutaj - Wszystko o: 1995-1999 (2G) Mitsubishi Eclipse/Eagle Talon:
http://www.eclipse.net.pl/viewtopic.php?t=16

PS. Witam w Klubie!

Pomogl?

Anonymous - 2008-05-13, 13:38

Polecam nalepki mocy - napewno tanio :jezyk:
Tak serio to nie da sie tanio i dobrze. Piszesz ze masz zrobiony dolot tzn zostala wstawiona power rura? Sportowe walki? :> I okresl ile mniej wiecej dla Ciebie znaczy tanio?

Witam kolejnego wlasciciele eclipse z W?oc?awka/okolic :lol2:

Anonymous - 2008-05-13, 14:13

tanio tzn nie chodzilo mi o naklejki.mam silnik 4g63. szukam kogos z okolic kto naprawde zna sie na silnikach i cos mi moze dorzdzi.a napisalem tanio zeby zaraz nie doradzano mi turbiny czy podtlenku azotu :) naprawde nie zalezy mi az tak na mocy ale ja nie czuje tej co "podobno " ja mam czyli okolo 150 km. ps sorki ze sie nie przedstawilem wczesniej ale juz to nadrobilem.
Szakal - 2008-05-13, 15:05

nowy napisał/a:
poprzedni wlasciciel zrobil dolt

A co z przep?ywk??
nowy napisał/a:
zmienial walki rozrzadu na sportowe

Przy wa?kach ju? trzeba grzeba? w elektronice i stroi? auto jak sie nie myle.
nowy napisał/a:
wyrzucil katalizator

I co ,wstawi? rure ,strumienice czy co? W N/A to bardzo "m?dre" posuni?cie ,ale jak kto woli :roll: Przy takich zabiegach og?lnie to nie spodziewa?bym si? wzrostu mocy bo ?le zrobiony dolot i tak zrobiony wydech to gwarancja skutecznego odj?cia HP

ziggi - 2008-05-13, 15:14

nowy, twoj brak odczucia mocy, tych seryjnych 140 patatajkow (w 2G), moze wynikac z tego co napisal Szakal, a co tyczy sie przerobek poprzedniego wlasciciela.
Zamiesc prosze zdjecie silnika, a w szczegolnosci dolotu. Chcialbym zobaczyc jak masz zrobiony ten stozek, konkretnie czy jest tam jeszcze przeplywomierz, bo jesli zostal usuniety i niczym nie zastappiony (zobacz projekt klubowicza cuberluk) to to juz nawet nie jest druciarstwo, tylko kompletna fuszerka.

Wydech w silnikach wolnossacych jest dokladnie wyliczony, a takie sobie usuwanie katalizatora tylko pogarsza sprawe. Spytaj sie poprzedniego wlasciciela dlaczego usuna kata, czy to bylo jego ''tjuningowe'' widzimisie, czy kat byl juz kompletnie zuzyty, a chcac przyoszczedzic wstawil prosta rure albo jakas strumienice. jesli ma jeszcze tego kata to sprobuj go od niego wyciagnac.

Na poczatek dobra droga dla bedzie powrot do tego co fabryka dala.

Anonymous - 2008-05-13, 18:31

dzieki chlopaki.moze macie racje ze zamiast pomoc to pogorszyl albo ja tak jezdze.tzn jak go kupilem (sroda )to nie krecilem go wyzej jak 6000 obrotow i zmiana biegu bo wyczytalem ze najczesciej wystepujaca usterka jest przegrzanie.bardzo mi sie ten model podoba i nie kupilem go zeby sie na nim wyzywac. napiszcie jakies dobre zaklady mechaniczne to sprawdze co poprezdni wlasciciwel porobil ?
Anonymous - 2008-05-13, 20:27

Witaj w klubie. :ok:

Zacznij troche sie doksztalcac. Forum dysponuje duza baza danych na temat roznego rodzaju "tjuningu" - tego bardziej skutecznego i i tego mniej. Eclipse nie jest modelem sportowym gdzie mozna uzyskac pryrosty mocy w latwy i tani sposob. Proponuje ci zebys spedzil z 2-3 wieczory wertujac strony na temat tego silnika zeby uzyskac dobra baze na to czego mozesz sie spodziewac.

Jesli twoj model jest zadbany to proponuje sprawdzic (jak koledzy radza przy pomocy zdjec) co zostalo zmienione i ewentualnie co mozesz zrobic startujac z tego pulapu.

6000 obrotow to jeszcze nie katowanie silnika. Jesli bedziesz wiedzial czym jezdzisz to bedziesz mogl sobie pozwolic na wiecej. Powiem to samo co ci powie wielka grupa klubowiczow: Zadbaj o niego, a dostarczy ci wiecej frajdy z jazdy niz bys sie tego spodziewal" :ok:

Pozdrawiam.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group