To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

2G OGÓLNE - LPG w GST

Wróbel12 - 2017-09-22, 17:31
Temat postu: LPG w GST
Witam
Czy silnik 4g63T (ten z GST) ładnie pracuje z gazem i czy w ogóle opłaca się tam założyć instalację i ile ewentualnie by kosztowała?(Eclipse chce używać jako główne auto więc przydałoby się założyć gaz żeby przynajmniej na tym oszczędzić, bo na częściach oszczędzać zamiaru nie mam)
Z góry dziękuję za informację. Próbowałem wyszukać podobnego posta, ale ostatni na ten temat (który znalazłem) był z 2009 roku więc raczej nieaktualny.

GOLDI - 2017-09-22, 17:45

Wróbel12 napisał/a:
Eclipse chce używać jako główne auto
taniej wyjdzie Cie kupno dupowozu i possiadanie GSt jako zabawki na wolna chwile niz ekslopatacja codzienna eclipsea ;)

w dzisiejszych czasach zagazowac wszystko sie da.. kwestia doporu komonentów takiej instalacji

Wróbel12 - 2017-09-22, 17:56

Aż tak drogie jest utrzymanie? rozumiem że części drogie, płyny też z górnej półki. Ale nie są to chyba wydatki, które powtarzają się w krótkich odstępach czasowych.
A orientujesz się może jaki jest orientacyjny koszt takich komponentów? Jestem młody, mam małe doświadczenie i ciężko mi znaleźć zrozumiałe informacje na ten temat.

GOLDI - 2017-09-22, 18:20

Wróbel12 napisał/a:
Aż tak drogie jest utrzymanie? rozumiem że części drogie, płyny też z górnej półki. Ale nie są to chyba wydatki, które powtarzają się w krótkich odstępach czasowych.
A orientujesz się może jaki jest orientacyjny koszt takich komponentów? Jestem młody, mam małe doświadczenie i ciężko mi znaleźć zrozumiałe informacje na ten temat.
to jest stare auto... najstarsza 2g maja juz 23 lata... i nie mlodnieja.. najmlodsze to juz pelnoletnie 18stolatki...

to stare silniki turbo o sporej awaryjnosci,,,
samochod nie mlody raczej nie jezdzony po bulki do sklepu.
czas pokazal ze slaby blacharsko, mocno kordujacy...
nie wiem jaki masz budzet ale poszkaj czego nowszego rownie "szybkiego" co nie zrujnuje Twojego młodego portfela lub Twoich rodziców ;)
rozumim fascynacje 2g w Twoim wieku bo sam dlugo pracowalem by wlasnie w podobnym wieku kupic sobie 2g.. ale ja kupilem 8-9latka wtedy o ile mnie pamiec nie myli.. a to spora roznica

jesli jeszcze mialbys jakas zajawke mechaniczna i troche rzeczy sam ogarnal.. ale piszesz ze masz male doswadczenie... to z gory odpusc.. szkoda Twojego zdrowia :)

Wróbel12 - 2017-09-22, 18:52

Dziękuję bardzo za informację, raczej sobie odpuszę niestety :/ . Nowsze ala ,,sportowe'' auta niestety wychodzą poza mój budżet (15-20tys za sam samochód).
GOLDI - 2017-09-22, 21:43

zalezy czego szukasz... czy samochodu który wygląda ? czy takiego który również coś tam pojedzie ? po prostej? w zakręcie ? szukasz coupe? dupowozu :) ? wiele propozycji jest w tym budżecie..
coś bo bedzie bezawaeryjne na "młody portfel" ;)

Wróbel12 - 2017-09-22, 22:56

Generalnie to szukam jakiegoś Coupe w ostateczności liftback, który ładnie wygląda, ale nie jest też totalnym mułem. No i ma to być samochód do codziennej jazdy, więc coś typu RX8 ze swoim spalaniem odpada z miejsca, sądziłem że z eclipse nie jest jednak tak źle. Obojętne jest to czy jest to Tylni czy przedni napęd i wolałbym manual.
GOLDI - 2017-09-22, 23:08

jak poszukasz to i Celice 7gen GTS znajidzesz w budzecie... wolnossace 192hp wiec wolnossace raczej bardziej bezawaryjne chociaz ten motor katowany raczej bedzie wymagal remontu... ale ogolnie caly samochod bedzie wymagal mniej nakladu niz 2g w codziennej eklploatacji

z hothatchy masz duzy wybor:

-clio ph2 , ph3, swietne szybkie wozidlo. na prawde szybkie jak na takiego kurdupla, lekkie zwinne, dobrze wywazone.

- cooper r53, w budzecie, swietnie sie prowadzi, czesci wbrew pozorom tanie i dostepne, dosc sprytne agresywne dobrze prowadzace sie autko z duzym potencjalem rozwoju

lexus is200 - szalu z przyspieszeniem nie ma, ale 6 cylidrow w rzedzie sprawia ze moment jest od dolu i jakos to przyspiesza. na codzien nie potrzebujesz wiecej niz 9sec do setki no ale szalu nie ma ;) w budzecie dorwiesz wersje sport z torsenem wiec i z rwd bedziesz mial wiecej zabawy, duza mozliowsc personalizacji wnetrza gadzetow. dobrze sie prowadzi chodz troche ciezki, ale ladnie brzmi, dobrze wyciszony, jak na swoja klase, czesci tanie

do20k.. ciezko, naprawde ciezko.. ale znajdziesz jak poczekasz, poszukasz ep3. Honda. praktycznie bezawaryjne, szbkie, jak na 200hp to na prawde malo pali, swietne szybkie dobrze prowadzace sie auto..

z innych mx5 nb, mr2 zzw30 - kolene dobrze prowadzace sie tylno napedowki ;) a jak dziewczyne zabierzesz a weekendowa przejazdzke bez dachu to bedize chciala juz tylko tym jezdzic ;) i wbrew pozorom miekki dach dziala lepiej zima i latem niz pelny metalowy ;) - malo pala ;) mocy duzo nie ma ale sa lekkie co czyni je relatywnie szybkimi

opcji jest troche :ok:

nie psuj sobie zycia szukajac byle jakiego coupe :) "byle wygladalo" :) poczuj fun z jazdy samochodem. szczegolnie w zakretach ;) czerp radosc z jazdy ;)

trucky - 2017-09-23, 09:20

Ja bym dodał jeszcze BMW :lol2:

Np. cabrio

http://allegro.pl/bmw-ser...7.html#imglayer

W cabrio by trzeba zmienić lampy przednie na ori i jakieś fajniejsze koło wrzucić.

lub wersja coupe:

https://www.otomoto.pl/of...e-ID6z60mU.html

Silnik 2.8 to jeden z lepszych silników BMW, mam w swoim 5er, więc wiem co mówię, 100tys km w 2,5 roku bezawaryjnie mówi swoje :ok: Do tego w tej lekkiej e36 budzie robi na prawdę robotę, a na gazie pracuje świetnie. Spalanie w 5er na trasie potrafi nawet poniżej 8l/100km zejść, średnio koło 10-11l LPG/100km. A jak Ci kiedyś do głowy wpadnie szalony pomysł, to kładziesz kolejne 15tys i masz turbo i zdrowe 350-370KM bez otwierania silnika :> Tak, mam taki chory plan :serduszka: Ale za kilka lat jak na co dzień będzie inne auto, bo 40tys km rocznie uturbionym 2.8 już by za dużo kosztowało :hahaha:

Kadahir - 2017-09-23, 11:05

Myślę, że GOLDI wyczerpał temat. Ja od siebie mogę dodać jeśli chodzi o ecli że to auto ładnie wygląda i chyba tyle ( nie wiem jak tam gst czy gsx ). Znalezienie niektórych części w ecli graniczy z cudem np. wahacze na tył inne niż srl, rdzewieją na potęgę, skręt tira - powodzenia zaparkować na zatłoczonym parkingu, ludzie się patrzą jak na debila dopóki nie pokażesz im jak ecli skręca przy max. skręceniu kierownicy, w środku koło parowca :lol2: - kierownica zaraz przy nogach, z jego masą a zwłaszcza ciężkim przodem podsterowność w zakrętach twoim przyjacielem :hahaha: , hamulce jedno tłoczkowe w takim aucie szału nie robią, jadąc na jakiejś serpentynie w dół spróbuj wyhamować tego kloca jakim jest ecli ... w sumie to chyba tyle :>
GOLDI - 2017-09-23, 14:35

trucky napisał/a:
Ja bym dodał jeszcze BMW :lol2:

Np. cabrio

http://allegro.pl/bmw-ser...7.html#imglayer

W cabrio by trzeba zmienić lampy przednie na ori i jakieś fajniejsze koło wrzucić.

lub wersja coupe:

https://www.otomoto.pl/of...e-ID6z60mU.html

Silnik 2.8 to jeden z lepszych silników BMW, mam w swoim 5er, więc wiem co mówię, 100tys km w 2,5 roku bezawaryjnie mówi swoje :ok: Do tego w tej lekkiej e36 budzie robi na prawdę robotę, a na gazie pracuje świetnie. Spalanie w 5er na trasie potrafi nawet poniżej 8l/100km zejść, średnio koło 10-11l LPG/100km. A jak Ci kiedyś do głowy wpadnie szalony pomysł, to kładziesz kolejne 15tys i masz turbo i zdrowe 350-370KM bez otwierania silnika :> Tak, mam taki chory plan :serduszka: Ale za kilka lat jak na co dzień będzie inne auto, bo 40tys km rocznie uturbionym 2.8 już by za dużo kosztowało :hahaha:


tak zapomnialem o 328i :) mimo obiegowej opini spolecznej ktora przynalezy do marki... ostatnio zakupilismy sobie 318is do firmy celem budowy samochodu do is cup :) zrobilem tym samochodem z 200km i jestem zachwycony, prowadzeniem, wyciszeniem i dynamika jak na taki maly motor.. a to najgorszy z seriii 3

328i to na prawde swietny samochod i chyba popelnilem blad nie wybierajac go jako swojej "zabawki" jakis czas temu :) ale moze zmienie zdanie jak w przyszlym roku rozwine temat swojej... ale 328i... chcialbym na chwile dluzej ;) mimo iz logika czesto przewyzsza wybor samochodów sercem i kieruje w strone e92 ;) ale to inna bajka...

trucky - 2017-09-23, 17:00

GOLDI napisał/a:
328i to na prawde swietny samochod i chyba popelnilem blad nie wybierajac go jako swojej "zabawki" jakis czas temu


Znając Ciebie na serii się nie skończy więc raczej poszedłbym w e36 325 z M50B25 bez vanosów, myślę że wiesz o czym mowa :>

A e92? Fajne, przyjemne auto, ale albo 330d albo 335i, wszystko niżej, no nie robi roboty. No chyba że M3, ale to już kompletnie inna liga :ok:

GOLDI - 2017-09-24, 18:51

trucky napisał/a:
GOLDI napisał/a:
328i to na prawde swietny samochod i chyba popelnilem blad nie wybierajac go jako swojej "zabawki" jakis czas temu


Znając Ciebie na serii się nie skończy więc raczej poszedłbym w e36 325 z M50B25 bez vanosów, myślę że wiesz o czym mowa :>

A e92? Fajne, przyjemne auto, ale albo 330d albo 335i, wszystko niżej, no nie robi roboty. No chyba że M3, ale to już kompletnie inna liga :ok:

dokladnie wiem o czym mowisz :) takie 2jz w bmw ;) bez otwierania dmuchasz i wyniki zbierasz ;) swietny silnik a znajdzie sie go na kazdym zlomie :) wybralbym jednak opcje m50b25 tu ;) czyli single vanos ;)

e92 tak :) tylko s65b40 :) - tylko mam wrazenie ze zaczely juz drozec :D

trucky - 2017-09-24, 19:50

GOLDI napisał/a:
e92 tak tylko s65b40 - tylko mam wrazenie ze zaczely juz drozec


Zdecydowanie zaczęły, już w momencie gdy pierwsze M3 F80/M4 F82 wyjechały na drogi z R6 z turbo. Ludzie wtedy bardzo docenili ostatnie M3 z wysokoobrotowym N/A, do tego dźwięk najnowszego M3/M4 niestety nie powala, a V8 jak to V8 :twisted:
Oczywiście pomijając fakt, że najnowsze M są genialnymi autami.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group