1G OGÓLNE - Sprzegło ACT 2600
Adrian97 - 2019-02-05, 16:48 Temat postu: Sprzegło ACT 2600 Koledzy potrzebuje szybkiej odpowiedzi, Kupilem sprzegło kompletne ACT 2600 do mojego kliperka GSX do tego nowy zamach i OEM nowy wsprzeglik i pompke. Czy jeat mozliwosc ze nowa oem pompka i wysprseglik jest za slaby zeby to sprzeglo dzialalo poprawnie, bo nie mam sprzegla wcale ? prosze o szybka odpowiedz bo zalezy mi na czasie a stoje w miejscu.
OLO85 - 2019-02-07, 12:42
nie nie jest to możliwe, mam takie samo sprzęgło w 2g na seryjnych gratach i nie ma żadnego problemu.
jakie masz objawy?
Adrian97 - 2019-02-07, 15:18
Nowe sprzeglo, zamach act podobno wyszlifowany tak jak nowy czyli 0.610"(tak im powiedzialem ze ma byc), nowy wysprzeglik i pompka OEM prosto z USA objawy typowe dla nie umiejetnego ustawienia sprzegla i odpowietrzenia Czyli bierze przy samej podlodze..
Dalem do podobno najlepszego warsztatu mitsu w Wawie i auto stoi u nich 4 miesiace i robia mi sprzeglo . albo mnie oklamuja i robia po swojemu bo mowie im co maja robic i twierdza ze sie nie da
Oddalem auto bo biore slub i nie mam czasu i miejsca zeby to zrobic a widze ze wszystko trzeba robic samemu...
a moj kliperek to GSX 1G z 90r ale to chyba bez znaczenia, graty
w miare te same
GOLDI - 2019-02-07, 23:52
nie pamietam czy w 1g jest regulacja na trzepeniu pompy ? jesli tak to od tego zaczniej a jak nie to masz krzywa lyzke w skrzyni albo wyrobiona pod swozniem kulowym
Adrian97 - 2019-02-08, 01:28
z tego co wiem i z tego co pisza chlopaki z DSM tuners, to jed a jedyna regulacja sprzegla w 1G to ta nad pedalem sprzegla, moja teoria to zle mi odpowietrzaja i zle ustawiaja albo w zlej kolejnosci
w kazdym razie kupie nowa lych z kulka bo pod 2600 nie zaszkodzi
Danko - 2019-04-29, 20:31
Na 99% jest to kwestia regulacji pedalu w kabinie. Mialem to samo po wymianie kompletnego sprzegla z zamachem w gsxie.
Naciskajac sprzeglo wgl biegi nie wchodzily. Wystarczylo podregulowac pedal i chodzi jak zloto
|
|
|