To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

2G OGÓLNE - ga?nie przy hamowaniu

Pat - 2008-06-02, 00:40
Temat postu: ga?nie przy hamowaniu
chodzi mi o to ?e dzi? przy oficjalnych testach jak da?em talonowi op?r to przy hamowaniu gas?.
Pablo powiedzia? ?e na starym forum by? poruszany ten temat aczkolwiek niestety nie uda?o mi si? go odnale??.
orientujecie si? mo?e czy to po prostu tak powinno by? ?
ewentualnie co mo?e by? tego przyczyn??
generalnie auto zachowuje si? dobrze i w miar? zdrowo(nie liczac popalonych zawor?w)
na ja?owym trzyma elegancko 850 i przy zwyk?ej je?dzie te? jest okej.
dopiero jak przeci?gn??em go przez 3 pierwsze biegi i da?em mu w hample (z wci?ni?tym sprz?g?em) to on po prostu zgas?. potem odpali? i by?o elegancko ale przy drugiej pr?bie to samo

MATi - 2008-06-02, 09:25

Mia?em kiedy? co? takiego ale u mnie to by? komp ....trzeba by?o pod wtyczke i ustawia? obroty bo ich nie trzyma? ....r?wnie dobrze moze by? krokowy... mi ga?nie ju? od p?? roku i przywyk?em :ksiadz:
Pat - 2008-06-02, 10:15

ale gdyby by? krokowy to by nier?wno chodzi? na ja?owym a on chodzi dobrze zar?wno jak jest zimny i jak jest ciep?y. ga?nie dopiero przy wdepni?ciu hampla w pod?og? i to nie takim po normalnej je?dzie tylko jak go si? przeci?gnie mocniej
kiepuczi - 2008-06-02, 10:42

moze byc sonda lambda albo nieszczelnosc. Silniczka tez tak do konca bym nie wykluczal. najlepiej sprawdzic jest sonde .
cyberluk - 2008-06-02, 10:45

N?wka sztuka za?o?ona - Denso z tego co pami?tam ;)
Pat - 2008-06-02, 11:23

a najlepsze jest to ?e ca?y czas b??d sondy wywala:/
mo?e Sam dzisiaj co? zaradzi i b?dzie wszystko tip top

Anonymous - 2008-06-02, 12:55

Moze to dziwnie zabrzmi ale sprawdz kondycje przewodow podcisnienia/krokowy bo moze przy rozgrzanym silniku fizyka cieplna robi swoje i sie rozszczelnia gdzie nie powinien. Dlugo juz masz ten problem?
MATi - 2008-06-02, 13:19

U mnie krokowy jest walniety ale czasami dzia?a normalnie a czasami wariuje i g?ownie po agresywnej szybkiej jezdzie ...jak dam po hamulcach ostro na sprzegle to tez potrafi zgasn??... tak?? krokowca tak odrazu nie wykluczaj...
Pat - 2008-06-02, 13:45

allias napisał/a:
Moze to dziwnie zabrzmi ale sprawdz kondycje przewodow podcisnienia/krokowy bo moze przy rozgrzanym silniku fizyka cieplna robi swoje i sie rozszczelnia gdzie nie powinien. Dlugo juz masz ten problem?


generalnie to ja zauwa?y?em ten problem dopiero wczoraj gdy? samochod?d naby?em nieca?y miesiac temu a dopiero od wczoraj zacz?? je?dzi? jak tsi awd a nie jak caro :]
u Sama przy zmianie kolektora i monta?u zewn?trznego wg w?o?yli?my now? sond? denso tylko ?e ca?y czas wyskakuje b??d obwodu sondy lambda i mam nadzieje ?e dzisiaj wieczorem co? nam si? uda z tym zrobi?. no a ga?niecie odkry?em r?wnie? wczoraj przy okazji test?w nowego kolektora i reszty grat?w.
no nic zobaczymy co mi Sam dzisiaj powie i jak po ponownej regulacji b?dzie si? zachowywa?.

Anonymous - 2008-06-02, 20:23

patALLAH napisał/a:
w?o?yli?my now? sond? denso tylko ?e ca?y czas wyskakuje b??d obwodu sondy lambda


Dedykowana do tego auta czy to jakas uniwersalna? Bo jesli uniwersalka to proponuje sprawdzic kable to raz a drugie to wymagana impedancje ukladu grzalki sondy (jesli to jest 4-ro zylowa) bo jesli jest roznica w odczytach to dlatego zglasza blad obwodu. ECU takie rzeczy wylapuje.

Kto wie czy zle nie podlaczona i dlatego gasnie...

Pat - 2008-06-03, 00:30

nie no u Kiepucziego bra?em. 4 ?y?owa. podobna najlepszy wyb?r do talona z oryginalna wtyczk? do gsx'a.
nie wiem co tam mo?na by?o zepsu? przy pod??czeniu, wkr?casz na smar i wpinasz w gniazdo.
no c?? nigdy nie mo?e by? tak ?e plug&play ;(
niestety nie uda?o mi sie dzisiaj wyja?ni? tego, aczkolwiek mam nadziej? ?e w tym tygodniu wszystko si? oka?e i ju? b?dzie elegancko

SAMAEL - 2008-06-03, 02:50

pat taka sprawa. mam nadziej? ?e odpowie ci na wszystkie twoje pytania....

masz bova atmosferycznego tak ?
wcze?niej nie mia?e? do?adowania tak ?
teraz masz do?adowanie i bov ma co upuszcza?, znaczy to ?e przep?ywka liczy powietrze a ty jej wszystko bovem psujesz... jak by? po wci?ni?ciu hampla po odpuszczeniu z pe?nego buta doda? gazu to by nie zgas?. a tak to go zalewa i zdycha, te? tak mia?em i do ko?ca panewkowej afery tak si? czasem zda?y?o, metoda to mocniej skr?ci? bova albo pu?ci? go z powrotem w obieg. lub si? przyzwyczai? ?e po odpuszczeniu buta trzeba przegazowa? w okolicach 1500-2000rpm kiedy spadaj? obroty jak hamujemy.

cyberluk - 2008-06-03, 10:55

SAMAEL napisał/a:
pat taka sprawa. mam nadziej? ?e odpowie ci na wszystkie twoje pytania....

masz bova atmosferycznego tak ?
wcze?niej nie mia?e? do?adowania tak ?
teraz masz do?adowanie i bov ma co upuszcza?, znaczy to ?e przep?ywka liczy powietrze a ty jej wszystko bovem psujesz... jak by? po wci?ni?ciu hampla po odpuszczeniu z pe?nego buta doda? gazu to by nie zgas?. a tak to go zalewa i zdycha, te? tak mia?em i do ko?ca panewkowej afery tak si? czasem zda?y?o, metoda to mocniej skr?ci? bova albo pu?ci? go z powrotem w obieg. lub si? przyzwyczai? ?e po odpuszczeniu buta trzeba przegazowa? w okolicach 1500-2000rpm kiedy spadaj? obroty jak hamujemy.


W?a?nie, nie skojarzy?em, ?e BOV'a masz w powietrze... Dok?adnie tak jak m?wi Samael wtedy si? robi...

Tom - 2008-06-12, 17:56

mam podobny problem co uzytkownik patALLAH. przejade ok. 15-20 km i potem auto zaczyna gasnac przy hamowaniu, jak odpowiednio wczesnie wcisne sprzeglo to nie zgasnie, ale tak nie powinno byc. Na jalowym 850 obrot?w wiec tu jest ok. Dodatkowo wyskoczy?a mi wczoraj kontrolka silnika, po podlaczeniu do kompa "mechanik" stwierdzi? ze do wymiany jest czujnik predkosci, bo taki pokaza? kod b??du (dalej faluje mi wskazowka predkosci). "mechanik" powiedzia?, ze czujnik predkosci ma takze wp?yw na to ze auto gasnie. Ma racje? (dzis kotrolka nie swieci.. ciekawe czemu...)

Czy wymieniaj?c czujnik predkosci wszystkie te problemy moga sie zakonczyc?

Anonymous - 2008-06-12, 18:40

Nie koniecznie... Nie jestem pewien jak jest w 2G i czy predkosc bedzie miala wplyw na prace silnika ale z tego co wiem predkosc jest rejestrowana przez ECU ale nie ma wplywu na bezposrednie parametry silnika.

Rownie dobrze moglbys jezdzic bez niego... masz obroty silnika (do ktorych jest dostosowywana mieszanka), ilosc zasysanego powietrza (to samo), obciazenie silnika i jeszcze pare mniej lub wiecej waznych parametrow ale jakby nie patrzec to predkosc jest swego rodzaju "elementem ubocznym" tego co silnik osiaga.

Tom - 2008-06-12, 18:59

czyli co moze powodowac jeszcze ze auto gasnie? krokowy? ale na ja?owym trzyma OK, wiec powinien byc dobry...?? i tak jak pisalem nie gasnie od razu po wyjechaniu z garazu, tylko po kilkunastu km.

chcialem odlaczyc ten czujnik prekosci, ale po wyciagnieciu akumulatora natrafilem na tak? podstawke na 4 srubach i tylko jedn? szlo odkrecic... reszte za ch**a, bo nie dosc ze dojscie tragiczne to chyba od dolu zasyfione :/ wiec podziekowalem.

Anonymous - 2008-06-12, 19:55

stawialbym na czujnik temperatury... krokowy odpada...
Anonymous - 2008-06-12, 23:14

GOLDI napisał/a:
stawialbym na czujnik temperatury... krokowy odpada...


Dobry punkt zaczepny...

A co do tych srub to przygotuj sie na rozwiercanie. Normalne ze ze w Mitsu sruby 4.3 Grade nie nadaja sie do niczego... :wtf:

Tom - 2008-06-13, 08:38

GOLDI napisał/a:
stawialbym na czujnik temperatury... krokowy odpada...


dodatkowo strasznie duzo bierze mi teraz plynu ch?odz?cego. Czy uszczelka glowicy moze byc uszkodzona? bo jakie? gulgotanie tez slychac... Dlugo jezdzilem bez, ale temperatura silnika podobnie jak teraz byla i jest prawidlowa.

Anonymous - 2008-06-13, 19:02

Czy te gulgotanie slychac tylko przy zimnym silniku? Czy caly czas?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group