Kalendarz (2010) - Samochód miesiąca - Czerwiec 2008 - by Pablo1o
lesiu117 - 2010-09-06, 17:26
Pablo1o, czy?by przymiarka do Rig Shot'a ? s? ju? jakie? zdj?cia?
Pablo1o - 2010-09-06, 20:05
Dok?adnie.
Jeszcze zdj?? nie ma . Jak b?d? to dam zna? i wklej?
lesiu117 - 2010-09-06, 21:04
Pablo1o, umieram z ciekawo?ci nie daj nam za d?ugo czeka?
Anonymous - 2010-09-09, 09:23
mi si? fotki silnika pod mach? podobaj? szczeg?lnie ?e to czerwie? ZAJE**** wygl?da
Pablo1o - 2011-01-03, 09:55
Projekt ruszy? z miejsca. Dzisiaj zdemontowa?em stary kolektor i pr?bowa?em spasowa? nowy. Musz? troch? rozwierci? otwory w kolektorze bo nie mog? go za?o?y? ale b?dzie dobrze. Nie wiem czy szpilki w kolektorze nie b?d? musia? skr?ci? ale to si? jeszcze oka?e Czeka mnie teraz troch? czyszczenia, kupno wiatraka i wsadzenia go przed ch?odnic? oraz spawanie wyj?cia z Wastegate.
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
SAMAEL - 2011-01-03, 10:32
je?eli b?dziesz szuka? p?askiego wiatraka wydajnego to na szyszkowej niedaleko masz euroklim?, w stron? opaczy zaraz za zakr?tem 90*
Pablo1o - 2011-01-03, 10:40
Tak tak , wiem . Ju? do nich dzwoni?em w Pi?tek . Maj? 10'' po 230 z?otych pchaj?cy
SAMAEL - 2011-01-03, 14:53
ale my?lisz ?e oryginalny si? stopi ? wida? ?e si? zmie?ci?o, wyj?ciem z WG da si? obej?? bez problemu ?eby w wentylator nie wychodzi?o, ew zarzuci? banda? i po problemie. pchaj?cy je?eli jest ch?odnica klimy b?dzie mniej wydajny
Pablo1o - 2011-01-03, 15:07
Nie ma ju? klimy Wi?c tu jest oki.
To jeszcze si? oka?e z tym wentylatorem jak ju? wszystko b?dzie na miejscu. Dzisiaj musze za?o?y? kolektor na miejsce a jutro do antykora
Timonek - 2011-01-03, 15:27
turbosmart to nie jest chinszczyzna?
Pablo1o - 2011-01-03, 15:54
Australia to raczej nie Chiny , prawda ?
Pablo1o - 2011-02-11, 07:25
Worek nowości
Uploaded with ImageShack.us
Pablo1o - 2011-02-16, 10:46
Część już wymieniona . Ale jeszcze sporo pracy zostało Ech kiedy ja go odpalę ...
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Black - 2011-02-16, 11:09
mysza - 2011-02-16, 11:56
No i wygląda pięknie. Teraz będziesz bezpieczny nie grozi Ci pęknięcie węża hehe
DedE - 2011-02-16, 12:39
Pablo1o napisał/a: | Ech kiedy ja go odpalę ... |
Do sezonu jeszcze troche zostało
A jak trzeba to zrobimy spota technicznego i pomożemy
Pablo1o - 2011-02-16, 12:44
Oprócz urwanej śruby przy turbinie i innych nieprzewidzianych rzeczy idzie mi ostatnio całkiem sprawnie. Marzy mi się go odpalić gdzieś za ok 10 dni. Zobaczymy czy się uda
Pablo1o - 2011-04-10, 21:22
No dobra. Kolektor jest już na swoim miejscu. Zdjęcia są kiepskiej jakości bo robiłem na szybko
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Jest jeden problem . Dosyć mocno poszło mi EGT. Teraz przy naprawdę emeryckiej jeździe mam EGT ok 660 stopni ( prędkość 70 Km/h i przyśpieszanie, bardzo bardzo wolne ). Mało tego jak tylko odpalę auto i przejadę się ze 30 metrów już temperatura wskakuje mi na okolice 600 stopni. Wcześniej na poprzednim kolektorze było zdecydowanie niżej
Anonymous - 2011-04-10, 21:46
ale to bardzo dobre egt przy dobrze wystrojonym samochodzie egt przy normalnej jezdzie klasuje sie na poziomie 700-800stopni gdzie ty w ogole masz sonde wkrecona egt? cos ciezko ja na zdjeciu wychaczyc
Pablo1o - 2011-04-10, 21:52
Jutro wrzucę lepsze zdjęcia to zobaczysz Jest wkręcony na połączeniu 4 rurek w jedną całość , tuż przy flanszy.
|
|
|