To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

Kalendarz (2010) - Samochód miesiąca - Czerwiec 2008 - by Pablo1o

lesiu117 - 2010-09-06, 17:26

Pablo1o, czy?by przymiarka do Rig Shot'a ? :) s? ju? jakie? zdj?cia? :)
Pablo1o - 2010-09-06, 20:05

Dok?adnie.
Jeszcze zdj?? nie ma . Jak b?d? to dam zna? i wklej? :)

lesiu117 - 2010-09-06, 21:04

Pablo1o, umieram z ciekawo?ci :) nie daj nam za d?ugo czeka? :P
Anonymous - 2010-09-09, 09:23

mi si? fotki silnika pod mach? podobaj? szczeg?lnie ?e to czerwie? :) ZAJE**** wygl?da :)
Pablo1o - 2011-01-03, 09:55

Projekt ruszy? z miejsca. Dzisiaj zdemontowa?em stary kolektor i pr?bowa?em spasowa? nowy. Musz? troch? rozwierci? otwory w kolektorze bo nie mog? go za?o?y? ale b?dzie dobrze. Nie wiem czy szpilki w kolektorze nie b?d? musia? skr?ci? ale to si? jeszcze oka?e :) Czeka mnie teraz troch? czyszczenia, kupno wiatraka i wsadzenia go przed ch?odnic? oraz spawanie wyj?cia z Wastegate.



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

SAMAEL - 2011-01-03, 10:32

je?eli b?dziesz szuka? p?askiego wiatraka wydajnego to na szyszkowej niedaleko masz euroklim?, w stron? opaczy zaraz za zakr?tem 90* ;)
Pablo1o - 2011-01-03, 10:40

Tak tak , wiem . Ju? do nich dzwoni?em w Pi?tek . Maj? 10'' po 230 z?otych pchaj?cy :)
SAMAEL - 2011-01-03, 14:53

ale my?lisz ?e oryginalny si? stopi ? wida? ?e si? zmie?ci?o, wyj?ciem z WG da si? obej?? bez problemu ?eby w wentylator nie wychodzi?o, ew zarzuci? banda? i po problemie. pchaj?cy je?eli jest ch?odnica klimy b?dzie mniej wydajny ;)
Pablo1o - 2011-01-03, 15:07

Nie ma ju? klimy :) Wi?c tu jest oki.

To jeszcze si? oka?e z tym wentylatorem jak ju? wszystko b?dzie na miejscu. Dzisiaj musze za?o?y? kolektor na miejsce a jutro do antykora :)

Timonek - 2011-01-03, 15:27

turbosmart to nie jest chinszczyzna?
Pablo1o - 2011-01-03, 15:54

Australia to raczej nie Chiny , prawda ?
Pablo1o - 2011-02-11, 07:25

Worek nowości


Uploaded with ImageShack.us

Pablo1o - 2011-02-16, 10:46

Część już wymieniona . Ale jeszcze sporo pracy zostało :/ Ech kiedy ja go odpalę ...



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

Black - 2011-02-16, 11:09

:ok:
mysza - 2011-02-16, 11:56

No i wygląda pięknie. Teraz będziesz bezpieczny :-) nie grozi Ci pęknięcie węża hehe :ok: :jezyk:
DedE - 2011-02-16, 12:39

Pablo1o napisał/a:
Ech kiedy ja go odpalę ...

Do sezonu jeszcze troche zostało :D
A jak trzeba to zrobimy spota technicznego i pomożemy :P

Pablo1o - 2011-02-16, 12:44

Oprócz urwanej śruby przy turbinie i innych nieprzewidzianych rzeczy idzie mi ostatnio całkiem sprawnie. Marzy mi się go odpalić gdzieś za ok 10 dni. Zobaczymy czy się uda :)
Pablo1o - 2011-04-10, 21:22

No dobra. Kolektor jest już na swoim miejscu. Zdjęcia są kiepskiej jakości bo robiłem na szybko :/


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us

Jest jeden problem . Dosyć mocno poszło mi EGT. Teraz przy naprawdę emeryckiej jeździe mam EGT ok 660 stopni ( prędkość 70 Km/h i przyśpieszanie, bardzo bardzo wolne ). Mało tego jak tylko odpalę auto i przejadę się ze 30 metrów już temperatura wskakuje mi na okolice 600 stopni. Wcześniej na poprzednim kolektorze było zdecydowanie niżej :/

Anonymous - 2011-04-10, 21:46

ale to bardzo dobre egt :) przy dobrze wystrojonym samochodzie egt przy normalnej jezdzie klasuje sie na poziomie 700-800stopni :) gdzie ty w ogole masz sonde wkrecona egt? cos ciezko ja na zdjeciu wychaczyc
Pablo1o - 2011-04-10, 21:52

Jutro wrzucę lepsze zdjęcia to zobaczysz :) Jest wkręcony na połączeniu 4 rurek w jedną całość , tuż przy flanszy.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group