To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

2G OGÓLNE - 2G, warto? Eklipsiarze, pom??cie...

Anonymous - 2008-07-09, 09:38
Temat postu: 2G, warto? Eklipsiarze, pom??cie...
Witam, jestem nowa na forum.
Czytam w w?tkach informacje na temat eclipse, ale s? one wsz?dzie porozsiewane, nie mog? znale?? nic w jednym miejscu... :roll:
Z pewno?ci? powiel? w?tek, ale prosz? o wyrozumia?o??... :kwiatek:

P?ki co jestem jeszcze posiadaczk? auta marki honda, ale powa?nie my?l? nad zakupem Eclipse wersji do 1999 roku.
W zwi?zku z tym mam kilka pyta?.
Jakie tam s? modele i pojemno?ci silnik?w?
Jakie jest przy nich spalanie auta?
Cz??ci naprawy s? drogie? I jaka jest ich dost?pno???
Na co zwraca? uwag? przy zakupie?
Oraz osi?gi...
Czy dajmy na to te 160ps przy do?? topornej wadze auta wystarcza na dynamiczn? jazd??
Zdaj? sobie spraw?, ?e to ju? nie b?dzie takie szybkie jak obecna honda w turbo, ale mimo wszystko warto mie? samoch?d kt?rym bezpiecznie szybko mo?na wyprzedzi?.
Bardzo prosz? o odpowied?.
Mitsu nigdy nie mia?am, jednak zawsze mi si? marzy?o. Mam zatem nadziej?, ?e nie zostan? wyzwan? od hondziar, :lol2: tylko kto? owych cennych inormacji mi udzieli.
B?d? wdzi?czna. :amen:

Pablo1o - 2008-07-09, 10:02

Witamy

Na pocz?tek proponuje ten link:
http://www.eclipse.net.pl...502c1a4cf#36841

reszta by?a wa?kowana po 1000 razy wi?c najszybiej znajdziesz to w opcji szukaj :)

Pat - 2008-07-09, 10:03

1) GS - 150HP 2,0 LITRA
GST - 210 HP 2,0 TURBO
GSX - 210 HP 2,0 TURBO AWD
2) zale?y jak? masz nog?. w mie?cie gs pali? mi oko?o 11, teraz gsx kot?uje ko?o 15 ( przy czym cz?sto go nie katuje i nie przeci?gam po obrotach)
3) kwestia ori czy zamienniki czy jakie? mocniejsze graty. mo?na tanio i kiepsko mozna dro?ej i porz?dnie. tw?j wyb?r. najtaniej wychodzi zasysa? ze stan?w bo servis mitsu zrujnuje ka?dego. par? os?b w klubie si? tym zajmuje. dla chc?cego nic trudnego
4) na to co w przypadku gdy kupujesz 10 letnie auto:] przede wszystkim rdza, zawieszenie, na s?uch stan g?owicy,sprz?g?o oraz jak bardzo jest przekoszony:> paski, filtry, oleje i tak pewnie do wymiany
5) zale?y na kt?ry si? zdecydujesz i w jakim stanie go kupisz. GS powy?ej 8 do 100, GST teoretycznie 6,5 a GSX teoretycznie 6,7

Anonymous - 2008-07-09, 10:20

Wiem, wiem... wa?kowane.
Przegladam w?a?nie w?tki. Sorry za za?o?enie kolejnego w?tku o tym samym, ale du?o tego.
A propo rdzy w por?wnaniu do hondy...
S?ysza?am, ?e blacha Mitsubishi jest w lepszym stanie.. Czy to prawda?
Spalanie nienajgorsze, zw?aszcza ?e obecny samoch?d pali mi 13l w mie?cie.

patALLAH, to teoretycznie brzmi obiecuj?co :D

Powa?nie zatem zastanawiam si? nad GS. No trudno osi?gi mo?e nie jakie? wybitne...
Ale za turbo dzi?kuj?, ju? mi bokiem wychodzi ;)
Prosz? jeszcze o wyt?umaczenie mi jednej sprawy.
Eagle Talon, to to samo co mitsu?
Warto wiedzie?, nie chc? si? nadzia? na jaki? lichwiony samoch?d ca?y w podrabianych cz??ciach.
B?dzie ci??ko... ale przeznaczam w miare rozs?dne pieni?dze.
Jestem dobrej my?li.

Sprzedaje mo?e kto? Eclipse z forum? :serduszka:

Pat - 2008-07-09, 10:24

to samo. r??ni si? ospojlerowaniem, ?wiat?ami i par? detali wewn?trz.
tylko ze masz dwie wersje silnikowe 420a i 4g63 bez turbo. o tym musisz si? u kogo? bardziej kompetentnego dowiedzie? bo na temat r??nic czysto technicznych mi?dzy nimi niestety nie za wiele wiem bo zawsze mia?em 4g63. od 420a ekspertem jest Goldi :>

http://www.eclipse.net.pl/viewtopic.php?t=1946

Pablo1o - 2008-07-09, 10:32

Je?li mia?a? w hondzie Turbo to w Eclipsie te? b?dziesz chcia?a te? mie? a jak kupisz GS-a to uturbienie jego jest bardzo kosztowne wi?c zastan?w si? czy napewno chcesz GS-a ... :) :)


Blacha jest w super stanie .

Pat - 2008-07-09, 10:35

oj co? o tym wiemy co Pablo ? :P tyle ?e ja na ?atwizn? poszed?em :>
a jak ju? masz to turbo to chcesz jeszcze wi?cej...

Anonymous - 2008-07-09, 10:40

No panowie p?ki co w tej hondzie mam 240ps przy mniejszej masie... wi?c obawiam si? ?e w zwyk?ym GS mi rumak?w troche braknie :(
Ale przera?a mnie ile to pali... a ja potrzebuje mnie? autko na codzie?...
A powiedzcie mi jak z awaryjno?ci? GSX jest?
Napewno moje przerobki i tuningi nie umywaj? si? do seryjnego turbo...

Pat - 2008-07-09, 10:50

wszystko zale?yod tego w jakim stanie go kupisz. to jest loteria.
ja mam swojego tsi awd jakie? 2 miesiace i jak na razie nie zrobi?em g?owicy kt?ra mnie ogranicza bo si? okaza?a pekni?ta i pare dni temu wysypa?o mi si? sprz?g?o. ponadto mam choink? na desce rozdzielczej(poduszki, abs, sonda)
a tak to jest w miar? :ok: zobaczymy co z niego b?dzie wychodzi?o

Anonymous - 2008-07-09, 10:54

Eee to pryszcz :D
Byleby nie okaza?o si?, za jednym razem trzeba robi? i turbo i silnik - jak mia?am w przypadku obecnego auta... :(
Niestety nale?y si? liczy?, ?e jest to auto u?ywane.
Jakimi? bzdetami mog? si? ch?tnie zaj??...
Interesuje mnie najbardziej ?ywotno?? tego turbo... Bo niestety ale GSX nie b?dzie je?dzi? dziadek po rogale do sklepu w weekendy.. :roll:
Musz? wiedzie? przed zakupem jak najwi?cej, zatem czytam dalej w?tki. Lektury mam ?e ho ho. :)

Pat - 2008-07-09, 10:56

akurat ori uzywane turbo do 2g nie jest drogie :]
wszystko kwestia w jakim stanie kupisz i jak sie b?dziesz z nim obchodzi?a

Anonymous - 2008-07-09, 11:01

Kusisz tym GSX :D :ok:

A w?a?nie, w tym GSX silnik jest taki sam co w GS + turbinka Garetta? Czy jeszcze co? innego?
W wyposa?eniu s? te? zegary? Boost, EGT?

Cholera i zabawa w turbo od nowa :serduszka:

Pat - 2008-07-09, 11:05

tak to jest 4g63 z turbin?. niekt?re awd maj? fabryczne szpery lsd.
zegar?w jako takich nie ma.
jest tylko boost z tym ?e on pokazuje nie wed?ug ci?nienia tylko obci?zenia silnika.
wi?c zabawa jest praktycznie od pocz?tku :jupi:

Anonymous - 2008-07-09, 11:12

No to w zegary raczej wzgledem bezpiecze?stwa nale?y si? wyposa?y?.
A ile to turbo dmucha?

Czuj?, ?e si? napalam na GSX :wtf:

Pat - 2008-07-09, 11:19

to jest t25. male?stwo. w serii bodaj?e 0,6 bara. z tego co si? dowiadywa?em mozna je ustawi? na 1bar w miar? bezpiecznie ale ?adnych rewelacyjnych przyrost?w mocy nie bedzie. generalnie to pewnie zdrowego gsx'a w serii mo?e Ci si? uda? na 220-230 wykr?ci
Anonymous - 2008-07-09, 11:29

Obecnie mam T4, wi?c w por?wnaniu do tej moja to wielka locha :hahaha:

S?dz?, ?e T2 spokojnie wystarczy...
A ma?e jest pi?kne :D
Wiesz, marzy mi si? seryjna moc.
Ju? ?adnych grubych przer?bek.

Ale ?eby dmuchn?? 1 bar, to chyba nie ob?dzie si? bez kutych t?ok?w, korb... ? :roll:
No chyba, ?e motory Eclipse takie wytrzyma?e i uradz? tyle...
M?wie - nie znam si? (jeszcze). Hondowskie, seryjne silniki si? topi? przy takim do?adowaniu. - Znam z autopsi :D
W kucizn? si? nie b?d? bawi?, 0,6 brzmi zacnie :)

Pat - 2008-07-09, 11:38

silnik wytrzyma spokojnie.
na serii spokojnie t?oki, korby i wa? wytrzymaj? i 300hp. kwestia wysterowania.
u mnie tak afr ustawili ze g?owica si? zgrza?a i p?k?a przy czym ?adnych specjalnych mod?w nie by?o.
to nie jest honda :jezyk:

Pablo1o - 2008-07-09, 11:45

patALLAH napisał/a:
tak to jest 4g63 z turbin?. niekt?re awd maj? fabryczne szpery lsd.
zegar?w jako takich nie ma.
jest tylko boost z tym ?e on pokazuje nie wed?ug ci?nienia tylko obci?zenia silnika.
wi?c zabawa jest praktycznie od pocz?tku :jupi:


Dla u?ci?lenia dodam ?e to nie do ko?ca GS + turbinka :/ Niestety. I je?li my?lisz o kupnie GS-a i p??niejszym dodaniu do niego turbinki to ... :/ Lepiej od razu kup wersj? turbo:/

Anonymous - 2008-07-09, 11:49

Cytat:
to nie jest honda

Oj ju? bez z?o?liwo?ci :D
W?a?nie si? nawracam na s?uszn? mark? ;)

Nie generalizujmy tak markami... My?l? te?, ?e 1.6, a 2.0 te? robi swoje...
Poza tym, ka?dy kto szczerze kocha sw?j samoch?d niezale?nie od marki uwa?a, ?e jest najpi?kniejszy ;)

[ Dodano: 2008-07-09, 11:52 ]
Pablo1o, wiem jaki jest koszt uturbienia seryjnego samochodu w n/a ...
Kolektor, obrurowanie, turbina, strojenie, zegary... + robocizna

My?l? ju? nad seryjnym turbo w Eclipse.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group