To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

1G OGÓLNE - Grzanie silnika

Anonymous - 2007-08-23, 22:12

no i tak sobie obserwuje temat .MLODY 321 doszedles w koncu co jest grane?mam chyba cos w podobie ,ale u mnie termostat odpada bo go wogule nie mam ,a poza tym jak u ciebie :nowa uszczelka pod glowica,pompa wody,korek podcisnieniowy,chlodnica byla podmieniana na nowa,wentylator dziala,plyn jest i go nie ubywa.Jak klime wlacze to zalaczy sie drugi went i troche temp spada ,albo jak wezme na cieple powietrze przekrece.



GOLDI napisal
Cytat:
lambde zmien... i ustaw gaz od zera... masz teraz zbyt uboga mieszanke... i nawet jak przezucisz na paliwo tez Ci bedize grzac... uspokoi sie po przejechaniu kilku kilku nastu km na paliwie...


piszesz o ustawieniu gazu ,reset koma nie wystarczy?

Anonymous - 2007-08-23, 22:28

tak o gazie mowa :> trzeba go jeszcze raz wyregolwoac... reset kompa pomoze w przypadku benzyny... :>
SAMAEL - 2007-08-23, 23:31

no jak jest za ubogo to b?dzie si? grza? .... a propos po dw?ch dniach ci??kiej walki z tsi awd w automacie ustawili?my z Pap? gaz na 12 arf przy wot ..... opisz? jak przeszli?my drog? przez m?k? w prezentacji sekwencji w gsx'ie i to w automacie dla niedowiark?w ;)
Anonymous - 2007-08-23, 23:34

firmy K2 nazwy nawet nie pami?tam ... pierwszy lepszy z pu?ki w markecie :lol2:
Anonymous - 2007-08-23, 23:39

HouseM napisał/a:
Postanowi?em opr?cz wymiany p?ynu na nowy zala? preparat do p?ukania ch?odnic

Mo?esz opisa? czynno?ci jakie wykonywa?e? przy wymianie p?ynu?
Pozdrawiam

Anonymous - 2007-08-24, 23:47

1) wyjechalem autem przed gara?
2) odkr?ci?em korek wlewu p?ynu ch?od?cego
3) wla?em preparat i uzupe?ni?em wod? do znak?w min na zbiorniczku wyr?wnawczym
4) odpali?em silnik, w??czy?em ogrzewanie i poszed?em zapali? i zrobi? wyci?te dla dobra og??u
5) po ok 20 minutach wr?ci?em i zgasi?em silnik
6) czekaj?c a? wystygnie zjad?em obiad i znowu zapali?em
7) wstawi?em pod kranik ch?odnicy miednice i odkr?ci?em owy kranik
8) odkr?ci?em korek wlewu p?ynu ch?odz?cego bo la?o si? za wolno
9) Jak wyla?o si? wszystko zakr?ci?em kranik i nape?ni?em uk?ad wod? z kranu
10) odpali?em silnik na minute po czym spu?ci?em ca?y syf ponownie ( i tak 4 razy )
11) wla?em nowy p?yn marki glikogel z marketu Real z promocji
12) zapali?em ponownie papierosa .. a co tam :dance: :dance:

Anonymous - 2007-08-24, 23:52

palenie Cie kiedys zabije :P dobra post do usuniecia ;)
trucky - 2007-08-25, 00:37

HouseM ale te kupe to mogls zachowac dla siebie :jezyk:

sorry za OT (nie moglem sie powstrzymac :> )

SAMAEL - 2007-08-25, 22:25

kupa roboty ?e tak powiem :hahaha:
Anonymous - 2007-08-26, 11:34

trucky napisał/a:
HouseM ale te kupe to mogls zachowac dla siebie :jezyk:

sorry za OT (nie moglem sie powstrzymac :> )


chcia?em by? jak naj bardziej dok?adny w opisie :badcrack: :glupawka:

Anonymous - 2007-08-26, 15:45

kiedys ta dokladnosc ciebie zabije zeby wszyscy opisywali tak jak ty to by byl niezly ubaw na forum :hahaha:
Anonymous - 2007-08-30, 20:34

Problem rozwi?zany!!!!! Wymontowa?em Gaz... nie pomog?o!!! Odda?em autko do firmy Jetronic we Wroc?awiu, zrobili mi kompletn? diagnostyke komputerow?. Okaza?o si? ?e trzeba by?o wyregulowa? silnik bo by?a z?a mieszanka!!! Wymieni?em do tego sonde na NGK NTK (wcze?niej by?a bosha i okaza?o si? ?e mia?a za s?ab? cz?stotliwo??) i wszystko wr?ci?o do normy. Teraz ju? si? tylko ciesz? z jazdy moim ECLIPSEM
Anonymous - 2007-08-30, 22:10

No gratuluje mlody 321 .Ile dales za sonde i za regulacje mieszanki?

Pytanie jak sprawdzic sondy ,bo sa dwie
na czym polega regulacja miesznki ,czy jest mozliwosc zrobienia tego samemu?Jezeli nie to czy ktos z klubowiczow ma taka mozliwosc

Kurde moze i u mnie pomoze.PLEASE

Anonymous - 2007-08-30, 22:37

hmm a ja si? zastanawiam jacy to czarodzieje ze wyregulowali sk?ad mieszanki !? :ok:
Z potwierdzonych ?r?de? wiem ?e sk?ad mieszanki reguluje ECU ...
Czy?by pozmieniali Mapy paliwa ? ... To pewnie masz SMT6 albo jak?? ?wink? ??

SAMAEL - 2007-08-30, 23:24

OLO ja ci mog? sprawdzi? sk?ad mi?szanki na sondzie szerokopasmowej, AFR prosta sprawa. tylko ?eby go wyregulowa? trza mie? jak?? ?wini? (smt6, ecumaster, apexi) lub standalone'a ... ew eprom ale w tym jest cholernie ci??ko si? po?apa? .... olo sond? mo?na sprawdzi? podpinaj?c kompa ale niczym si? do twojego podpi?? nie mog? .... ale na AFR wyjdzie czy ma za ubog?/bogat? mi?szank
Anonymous - 2007-08-31, 15:48

OK Samael ,ale od czego sklad mieszanki mogl sie zmienic -od sondy???A domowymi sposobami nie da sie sprawdzic sondy?Jezeli nie to napewno sie niedlugo pojawie u Ciebie Samael
Coodo - 2007-08-31, 17:00

Olo w przep?ywce jest taka ?ruba (fabrycznie zalana jakim lakiem czy klejem)kr?c?c j? mo?esz zmienic sk?ad mieszanki... o ile masz sprawny przep?ywomierz i szczelny dolot
Anonymous - 2007-08-31, 22:29

sk?ad mieszanki ustawiany przez ECU zale?y od :
1) Maf sensor,'a
2) Map sensor;a
3) sondy lambda,
4) czujnika p?o?enia przepustnicy
5) czujnika temperatury bezwzgl?dnej
6) czujnika ci?nienia atm.

Jakakolwiek ingerencja (kr?cenie ?rub? w przep?ywomierzu) w fabryczne ustawienia tych czujnik?w ?wiadczy jedynie o ma?ej wiedzy i sporej ignorancji technicznej Pomys?odawcy.

Eclipse to nie Golf II ani Ma?y fiat czy tuningowany Polonez.

Je?eli sk?ad mieszanki jest NIEPRAWID?OWY (W seryjnym silniku) nale?y przetestowa? poszczeg?lne czujniki i wymieni? uszkodzone.

Mieszanie przy pomocy ?winki albo standalone w Standardowym silniku jest r?wnie? ma?o m?dre. Lepszym rozwi?zaniem jest odpi?? wszystkie czujniki wtedy ECU sk?ad mieszanki b?dzie regulowa? na podstawie danych standardowych zapisanych w jego pami?ci.

SAMAEL - 2007-08-31, 23:25

HouseM napisał/a:
sk?ad mieszanki ustawiany przez ECU zale?y od :
1) Maf sensor,'a
2) Map sensor;a
3) sondy lambda,
4) czujnika p?o?enia przepustnicy
5) czujnika temperatury bezwzgl?dnej
6) czujnika ci?nienia atm.

Jakakolwiek ingerencja (kr?cenie ?rub? w przep?ywomierzu) w fabryczne ustawienia tych czujnik?w ?wiadczy jedynie o ma?ej wiedzy i sporej ignorancji technicznej Pomys?odawcy.

Eclipse to nie Golf II ani Ma?y fiat czy tuningowany Polonez.

Je?eli sk?ad mieszanki jest NIEPRAWID?OWY (W seryjnym silniku) nale?y przetestowa? poszczeg?lne czujniki i wymieni? uszkodzone.

Mieszanie przy pomocy ?winki albo standalone w Standardowym silniku jest r?wnie? ma?o m?dre. Lepszym rozwi?zaniem jest odpi?? wszystkie czujniki wtedy ECU sk?ad mieszanki b?dzie regulowa? na podstawie danych standardowych zapisanych w jego pami?ci.



Nr but?w tego zawodnika :amen: Czasem ?a?uje ze admini nie mog? dawa? pochwa? :kwiatek: Napisa?e? to co chcia?em sam napisa? :-P
Jest dok?adnie tak jak m?wisz... kr?cenie jakimi? ?rubami czy dawanie ?wi? czy standalone do seryjnego silnika kt?remu co? dolega jest jak Bomba atomowa zrzucona na much? czyszcz?c? sobie n??ki na naszym steku .... ingerowanie w sk?ad mi?szanki ma jedynie sens kiedy poczynili?my jakie? przer?bki, a jak mocno ingerujemy w ecu mi?szank? i zap?on zalezy od przerubek i tyle. Masz seri? i co? nie halo to szukaj czemu nie halo...

OLO sond? mo?esz sprawdzi?, pod??czsz dok?adny multimetr/voltomierz pod sygna?owy kabelek sondy (niebieski bodajrze) i jedziesz na crusing, jak napi?cie zmienia si? od 0,2 do 0,9 jest ok, przy pe?nym depni?ciu powinno by? bogato. Cho? za pomoc? seryjnej sondy nie sprawdzisz afr.

Anonymous - 2007-08-31, 23:46

samaelu sonda to jie tylko zakres pracy od zera do jednego volta... liczy sie rowniez jej szybkosc...


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group