To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

1G OGÓLNE - Grzanie silnika

SAMAEL - 2007-08-31, 23:03

i czas reakcji... wieeeem ... ale inaczej domowym sposobem jak jedynie "czy chodzi" nie sprawdzi :lol2:
Anonymous - 2007-08-31, 23:14

no ale taki test nie powiem nam czy sonda jest sprawna niestety :) on moze sprawdzic w pewnym stopniu dzialanie sondy ;) loggerem nie wybada :> ?
SAMAEL - 2007-08-31, 23:25

wybada ale.............. ani m?j OBD LOGGER ani m?j multiplexer nie by?y w stanie po??czy? si? z OLOwozem :?
Anonymous - 2007-09-01, 08:46

dobra Samael chyba niedlugo podjade do Ciebie to zobaczymy ,jezeli bedziesz w stanie cos sprawdzic bo z kompem nie mogles sie polaczyc.Pod koniec wrzesnia wpadne bo narazie poligon do 23 wrzesnia
Coodo - 2007-09-01, 08:59

HouseM napisał/a:
sk?ad mieszanki ustawiany przez ECU zale?y od :
1) Maf sensor,'a
2) Map sensor;a
3) sondy lambda,
4) czujnika p?o?enia przepustnicy
5) czujnika temperatury bezwzgl?dnej
6) czujnika ci?nienia atm.

Jakakolwiek ingerencja (kr?cenie ?rub? w przep?ywomierzu) w fabryczne ustawienia tych czujnik?w ?wiadczy jedynie o ma?ej wiedzy i sporej ignorancji technicznej Pomys?odawcy.

Eclipse to nie Golf II ani Ma?y fiat czy tuningowany Polonez.

Je?eli sk?ad mieszanki jest NIEPRAWID?OWY (W seryjnym silniku) nale?y przetestowa? poszczeg?lne czujniki i wymieni? uszkodzone.

Mieszanie przy pomocy ?winki albo standalone w Standardowym silniku jest r?wnie? ma?o m?dre. Lepszym rozwi?zaniem jest odpi?? wszystkie czujniki wtedy ECU sk?ad mieszanki b?dzie regulowa? na podstawie danych standardowych zapisanych w jego pami?ci.


Czy zak?adanie chip?w,power-box?w,przer?bka dolot?w,podkr?canie turbin,zak?adanie przelotowych wydech?w, itd... czy? nie jest to przypadkiem ignoracja fabrycznych ustawien silnika???
Czy ?wiadczy to o ma?ej wiedzy technicznej i jest ma?o m?dre?
Pisa?em koledze Olo ?e tam mo?na zmieni? sk?ad mieszanki bo sam w?a?nie j? tam regulowa?em,a by?o to spowodowane tym ?e po za?o?eniu sportowego dolotu (odkrytego filtra powietrza i power rury) silnik chodzi? na ubogiej mieszance(sonda pokazywa?a warto?ci zbli?one do 0,01 a po ustawieniu skladu wskazuje oko?o 0,05)i mia? tendencj? do szarpni?? a wszystkie czujniki mia?em w jak najlepszym porz?dku
Jezdz? ju? tak prawie rok i nic dziwnego z silnikiem si? nie dzieje... nie odnotowa?em zwi?kszonego zu?ycia paliwa lub przegrzewania si? silnika

SAMAEL - 2007-09-01, 19:57

olo od ko?ca tego tygodnia urlop do 28 :lol2:
A mi?szank? radze stroi? na szerokopasm?wc?...

Anonymous - 2007-09-01, 20:03

OK Samael to bede po 28.09


Coodo dzieki za pomoc mozliwe ze tak jak piszesz mam cos popieprzone z mieszanka bo mam stozek i wydech przelotowy

Anonymous - 2008-02-17, 13:22

Ja sie moze tu podepne... u mnie z temperatura wszystko jak nalezy mam pytanie odnosnie czujnika temperatury gdzie go szukac i czy da sie go sprawdzic jakims "domowym" sposobem??
problem tkwi wtym ze na zimnym silniku mam nizsze obroty niz na cieplym odwrotnie niz powinno byc.... :?

Coodo - 2008-02-17, 13:38

bob
1 sprawdz b?edy ecu
2 czyjnik temperatury jest pod termostatem w kszta?cie litery T
3 silniczek krokowy jak on bedzie uszkodzony to w?a?nie tak moze wyglada? objaw

Anonymous - 2008-02-17, 14:20

dzieki
wlasnie te dwie rzeczy mam na uwadze...

Timonek - 2008-05-18, 10:41

U mnie w Gs 1992 temperatura ca?y czas stoi lekko przed po?ow?, ale przy naprawde ostrym pa?owaniu przed d?ugi czas nachodzi ona na po?owe, nie wiem czy to dobrze?
Coodo - 2008-05-18, 17:19

nie masz powod?w do niepokoju


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group