2G OGÓLNE - Gdzie w 2g USA rozdzielaj? si? przewody do przeciwmgielnych?
elinwar - 2008-08-01, 20:15 Temat postu: Gdzie w 2g USA rozdzielaj? si? przewody do przeciwmgielnych? Witam, uda?o mi si? za?atwi? prze??cznik przecimgielnych od euro. Gdzie w 2g 420a rozdzielaj? si? kabelki na przecimgielne prz?d i ty?? W jaki spos?b ?ciaga si? ten detal gdzie jest tempomat, w??cznikprzecimgielnych oraz sterowanie lusterkami?
Anonymous - 2008-08-01, 20:43
elinwar napisał/a: | Gdzie w 2g 420a rozdzielaj? si? kabelki na przecimgielne prz?d i ty?? | nie da sie trzeba po kabelku do klebka miernik w lapsko i GO
kiepuczi - 2008-08-03, 12:40
przeciwgielne na tyl w 420A ??? od kiedy to wersja usa miala przecimgielne z tylu. W poniedzialek moge ci powiedziec jakie kolory kabli sa do przeciwmgielnych i gdzie je znalezc, jak popatzre na schematy. Ale musial bys mi o tym przypomniec na PM.
TEMPOMAT normalnie odkreca sie , trzeba wczesciej posciagac wszystkie linki. skomplikowana troche plontanina linek, ale nic trudnego zaczniesz odkrecac to zobaczysz jak to uidzie wszyztko. Jesli chesz calkowicie wyrzucic tempomat z samochodu musisz uzyc linki od gazu z wersji bez tempomatu inaczej nie da rady. Jesli chodzi ci o to to taka linka kosztuje 180-zl. Mozesz zamowic ja u mnie.
Anonymous - 2008-08-03, 13:15
kiepuczi elinwarowi chodzilo jednak o sprawe bardziej przyziemna czyli sciagniecie przycisku tempomat... a ta grupa przyciskow wyciaga sie cala... na podwazenie delikatne srubokrete
kiepuczi - 2008-08-03, 13:18
ach przycisk tempomatu , muisz najpierw wyjaca calosc , podwazajac calosc plaskim srubokretem , z tego co pamiatam pojedyncze przyciski albosa przykrecone od wewnatrz albo na wpinki .
elinwar - 2008-08-03, 17:55
Czaje. Dzi?ki ch?opaki... co do przecimglienych ty? w 420a to nie jest tak ?e poprostu ?wiec? si? mocnie zwykle mijania? Chce poprostu mie? mo?liwo?? w??czania np. tylko przeodu lub tylko ty?u. I nie wiem w kt?rym miejscu kable si? rozdzielaj? do zasilanie lamp ty? a prz?d.
Anonymous - 2008-08-04, 09:41
da sie rozdzielic... lecz tyl zawsze jest "dokladany" w jakis prosty lub inny sposob... w zaleznosci od zamyslen instaluajcego takie dodatkowe swiatelko... miernik w lape i probuj rozdzielac
elinwar - 2008-08-07, 09:18
Co? ju? wymy?li?em.... ot?? zmieni?bym instalacje. Podejrzewam, ?e ?atwo by by?o zmieni? instalacje przecimgielnych na przodzie.
Mam zamiar usun?? kable z przecimgielnych seryjnych. Wtedy wpi?? wszystko wed?ug schematu poni?ej:
?wiate? tylnich bym nie rusza?... zosta?y by na w??czniku aktualnym w aucie (pojednyczym), zas swiat?a z now? oinstalacja pod??czyl bym pod nowy w??cznik. Czy ma to szanse powodzenia? czy ktos widzi jakis blad w schemacie instalacji? Podejrzewam, ze swiatla by wtedy swieci?y niezaleznie czy w??czone sa mijania czy nie (a raczej napewno). I teraz mam pytanie czy jest potrzebny przekaznik gdzies?
Czyli tyl zostaje jak jest pod wlacznikiem, przod zmieniam wedlug instalacji na rysunku i podlanczam pod innym wlacznik. Uda sie?
Prosze o pomoc . Pozdrawiam.
Anonymous - 2008-08-07, 10:08
Ale przy Twoim schemacie to i tak oba swiatla beda wlaczaly sie razem i bezpiecznik daj na kablu "+" i przed wlacznikiem
jezeli chcesz miec oddzielne zalaczanie przednich i tylnych swiatel to musisz zrobic drugi wlacznik i podpiac go przed tym co jest na Twoim schemacie tak jakos:
elinwar - 2008-08-07, 10:27
Bartik racja nie wyrazi?em si? jasno... na schmeacie te 2 ?wiat?a s? to swiat?a przednie, prawe i lewe .
Najwiekszy problem bede mia? z bezpiecznikiem... napewno go sie daje tylko na plusie ? ;> moja wiedza elektryczna jest mizerna ale checi ogromne
Anonymous - 2008-08-07, 11:58
na pewno wystarczy jeden na "goracym" kablu drugi i tak nie bedzie mial sensu powinno byc jeszcze odpowiednio obliczone jaki bezpiecznik, jezeli dobrze kojarze to liczy sie to w ten sposob:
I=P/U
gdzie:
U=14.4V (napiecie)
P= moc wszystkich zarowek podlaczonych do schematu wyrazona w watach(W)
I=pobierany prad czyli Ampery(A)
elinwar - 2008-08-07, 12:19
No to na weekendzie jak dopomoze pogoda bedzie zabawa !
kamil4711 - 2008-09-28, 17:31
elinwar napisał/a: | No to na weekendzie jak dopomoze pogoda bedzie zabawa ! |
ja to zrobilem tak: sa dwa wsteczne swiatelka , w jednym wkladam czerwona zaroweczke i podlaczam do tylnych swiatel a kabelek podlaczam do wylacznikow podswietlanych zakupionych wczesniej w sklepie a co do pmlistych to powinienes miec seryjnie wyprowadzone wiazki i kostki , tylko poszukaj , powinny sie wlaczac , ale uwazaj jak je wlaczasz to automatycznie sie wylaczaja drogowe , ale to normalne , musisz poprobowac , dasz rade spokojnie , jak nie masz z przodu szkiel , to i tak powinienes miec kostki chyba ze maz inna wiazke , bo mozna podzielic instalacje na silnik i bude , powodzenia!
Wozny - 2008-10-09, 18:25
Je?eli moge co? doda? to:
Przeka?nik jest mile widziany poniewa? nie obci??a tak styk?w w wy??czniku przez co wy??cznik d?u?ej nam pos?u?y. Bezpiecznik tylko na przewodzie zasilaj?cym(+)5A w zype?no?ci Ci wystarczy chyba ?e planujesz ju? ubra? ekli na ?wi?ta jako choinke. Osobi?cie pociagnol bym nowa instalacje bo jest to o wiele prostsze rozwi?zanie. stare przewody odcinasz i izolujesz nowe doci?gasz a stary wy??cznik i tylne ?wiat?a ?wiec? osobno. Minus takiej operacji jest taki ?e jak zapalisz chalogeny (prz?d) to nie b?dzie Ci ?wieci?a kontrolka na desce. Kontrolka zostanie tylko na tylnych ?wiat?ach. Pozdrawiam.
|
|
|