To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

4G64 (2,4l) - Zwiększenie mocy

Anonymous - 2008-08-29, 01:54
Temat postu: Zwiększenie mocy
turbina do G4 2.4 gs 06 jest to do wykonania ??? jak tak to jak i gdzie.
bo chip podobno nic mi nie pomo?e skoro turbiny brak

Anonymous - 2008-08-29, 08:49

Szykuj 8000-1200 tys zeby miec tylko na czesci a reszte na wysterowanie silnika. Mozesz uzyc czesci z 1G lub 2G ale wtedy bedziesz musial sie pozbyc A/C lub robic "przemeblowania" z wydechem.

Czesci od EVO 8 to podobna historia jak z 3G i silnikiem 4g64. Do wykonania to zawsze jest ale nawet nie bede sie wbijal w szczegoly jesli nie masz na wyzucenie przynajmniej ~20 tys. Moze znajdzie sie taniej ale musisz gorke zawsze miec kiedy myslisz "turbo".

Ps. Co zamiaerzasz? W ile celujesz?

Anonymous - 2008-08-29, 09:31

do pol bara wykonalne na seryjnym silniku :> komp wydaje mi sie ze jest chipowalny :> bynajmniej w 3,8l jest podobny sterownik jak w evo...

www.projectxs.pl :> oczywiscie ;)

Anonymous - 2008-08-29, 17:40

oooohoho ostre kwoty wchodz? w gre wi?c ju? ostyg?em .
chyba polatam jeszcze troszke a potem postaram si? o rx8:)zobaczymy jak to chodzi .
dzi?ki za info

Anonymous - 2008-08-29, 20:25

melon napisał/a:
a potem postaram si? o rx8
hmmm silnik wankla i minimalne spalanie 12 l :> no jak kto lubi :> ponoc cos poprawili w tych wanklach... w rx7 remont max co 100tysiecy w paru rx8 juz wiem ze jest podobnie :D
Anonymous - 2008-08-29, 23:24

przyj?ta zasada autem nie wi?cej ni? 2 latka.

znajoma ma rx8 oko?o roku i chwali bardzo .


turbinka do g4 troche za droga impreza tak jak napisa?e? a niemam poj?cia co mo?na pokombinowa? ?eby to lepiej si? zbiera?o

Anonymous - 2008-08-30, 07:53

Dolot, przepustnica, wydech, moze go odchudzic i bedzie szybciej sie zbieral...
Anonymous - 2008-08-30, 17:20

polecisz co? dobrego ???bo widze ze masz poj?cie co do modyfikacji aut
Anonymous - 2008-08-30, 17:26

melon, sam dolot, wydech , remap kompa i max 15 koni mozesz zyskac... i tez nie tanio... mysle ze w 5 tysiacach powinienes sie zamkanc :>
Anonymous - 2008-08-30, 21:14

GOLDI napisał/a:
melon, sam dolot, wydech , remap kompa i max 15 koni mozesz zyskac... i tez nie tanio... mysle ze w 5 tysiacach powinienes sie zamkanc :>


Dokladnie jak Goldi pisze... tuning nie jest tani. A szczegolnie wozu gdzie czesci ciagniesz z USA. Co do opcji to zobacz post o wydechach... tam opisalem kilka opcji ale to tylko 10KM (max).

Goscie w USA wkladajac to wszystko i zostajac N/A moga liczyc na max 20-30 KM (zalezy od aplikacji) ale to nie jest tanim kosztem. Albo turbo albo kupe kasy i cos ekstremalnego.

SAMAEL - 2008-08-30, 21:58

mo?na wi?cej ugra?, ale trzeba by pozby? si? przep?ywki i da? d?ugi dolot plus 4w1.
Anonymous - 2009-02-06, 19:38

SAMAEL, mam temacik do Ciebie co do pozbycia si? przep?ywki i dania d?ugiego dolotu plus 4w1.

w wolnej chwili napisz co? w tym temacie .

z czym to so? wi??e itd. pozdrawiam

SAMAEL - 2009-02-06, 23:23

proste r?wnanie,

ecumaster 500
strojenie z monta?em 500
map sensor 120, ale obczai?em ostatnio z diesla 3barowy jest ta?szy.
dolot ze z??czkami 300-400
sto?ek do wyboru

wydech
kolektor 4w1 d?ugi to koszt 1500z?, od cholery mierzenia jest by r?wnoodleg?o?ciowy wyszed?, a i stali idzie strasznie du?o jak s? 4ry runnery.

Anonymous - 2009-02-06, 23:28

SAMAEL napisał/a:
strojenie z monta?em 500
samaelu co to za streojenie za 5 stowek :) to nie oplacalne :) wiecej kasy na szerokopasmowki wydasz i na zcas poswiecony :>
SAMAEL - 2009-02-07, 01:01

c?? robi? na ulicy i narazie musz? sobie wyrobi? marke :P potem b?dzie dro?ej :jezyk:
Anonymous - 2009-02-07, 01:09

czyli co :p narazie bardziej wolontariat niz zarobkowo powaidasz:P
SAMAEL - 2009-02-07, 01:10

tak mam pierwsze kolektory te? p?? darmo robi?em dla testu ;)
Anonymous - 2009-02-07, 01:18

testy poprzez wdrozenie powiadasz:> nie boisz sie o negatywne skutki tkaich eksperymentow:> np wydech w N/a to nie opryski wiosenne :>
SAMAEL - 2009-02-07, 07:18

wszystkie grube sprawy jak sk?adanie silnika czy strojenie testowa?em zawsze na swoim najpierw, ale takiego kolektora do n/a do siebie nie zrobi?, dlatego pierwszy kolektor w ramach eksperymentu poszed? w cenie stali, do b18stki z integry wsadzonej do crx II. za 18X zrobi?o si? 204 :jezyk: z wydechem, i wyj?ta klasa profi street w tym roku, wi?c chyba ok jest. klient zaryzykowa? o czym zosta? poinformowany i si? op?aci?o. u cybera by?a pierwsza operacja d?ubania eclipsa n/a, i te? si? op?aci?a. kto nie ryzykuje ten nic nie osi?gnie :ok: ustalmy ?e wy buduj?c czarnego potworka te? idziecie nowym dla was szlakiem, bo takiego projektu jeszcze nie robili?cie ?
cyberluk - 2009-02-07, 11:27

I dodam, ?e by?em ca?kiem ?wiadomy, ?e co? mo?e si? zepsu?, wybuchn??, ale nie wyj?? tak jak trzeba. Je?eli w?a?ciciel si? zgadza, to czemu nie eksperymentowa?. Tym bardziej, ?e bez eksperyment?w nie pozna si? nowych ?cie?ek. Przecie? nie chodzi o to, ?eby ka?dy samoch?d by? taki sam.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group