3G OGÓLNE - Modyfikacje ,moc, osiągi - poprawa
Anonymous - 2008-11-17, 15:31
Kolego hammer znam ten temat , napisa?em ?e si? nie wypowiem gdy? , dopiero po konsultacji z samaelem b?de wiedzia? wi?cej.
Anonymous - 2008-11-17, 19:45
hammer667... dzieki
Anonymous - 2008-11-17, 20:38
Dobrze hammer.M?otkiem ich Za te teoretyczno hipotetyczne dyskusje na temat czego? czego wi?kszo?? nigdy nie kupi i nie zamontuje a szczeg?lnie ch?opak kt?ry jeszcze nie ma prawka.A tak wog?le m?ody to ty lepiej zacznij od zawieszenia,hamulc?w i dobrych opon.Zrozumia?by? o co chodzi w tym ca?ym tuningu jakby? si? ?mign?? latem na zlocie po torze w U???u.Opanuj do perfekcji te 200KM to pogadamy o o podnoszeniu mocy. To tyle odemnie:)
trucky - 2008-11-17, 20:47
czapy666 napisał/a: | jakby? si? ?mign?? latem na zlocie po torze w U???u |
100KM wystarczy do przyjemnego polatania...wiem co m?wi?
sorry za OT
Anonymous - 2008-11-17, 20:48
Matiabisynia jak bedziesz mial juz to prawko to wpadnij do krk tym v6 przewieziemy Cie po zakretach ze zwykly GS 140 kuni Cie zrobi jak chce bo Czapy ma racje... najpierw trakcja czyli zawias i opony... potem moc... chyba ze chcesz byc tylko miSZCZem prostej ?
Anonymous - 2008-11-17, 22:33
Macie racje z tymi zawiasami nie pomy?la?em o tym .Nie chc? by? tylko szybki na prostych
Dzieki koledzy te rady dadz? mi wiele do my?lenia
hammer - 2008-11-17, 22:49
Matiabisynia napisał/a: | Macie racje z tymi zawiasami nie pomy?la?em o tym .Nie chc? by? tylko szybki na prostych
Dzieki koledzy te rady dadz? mi wiele do my?lenia |
To kiedy na 18-tke nas zapraszasz ??
Szakal - 2008-11-17, 22:56
Cytat: | Dzieki koledzy te rady dadz? mi wiele do my?lenia |
Mo?e chocia? jeden osobnik da sie zresocjalizowa?
Anonymous - 2008-11-18, 01:17
Hammer jestes merytorycznie nie poprawny +1
Anonymous - 2008-11-18, 08:56
I tu jeste? w b??dzie czapy666 bo jak najbardziej dolot po premii zamawiam, to nie czesci do turbo by pomarzy?
Anonymous - 2008-11-18, 11:05
Wporz?dku Przecie? powiedzia?em wi?kszo?? a nie wszyscy.
Anonymous - 2008-11-18, 11:34
Marcin4g - 2008-11-18, 20:29
Chyba z turbo to nie by?o by tak prosto w v6, no nie? Ma?o miejsca
Anonymous - 2008-11-18, 20:31
Iwno napisał/a: | Ma?o miejsca | jak sie popiesci to sie zmiesci... nie widze tu zadnego problemu... miejsca jest sporo...
Anonymous - 2008-11-18, 22:45
W USA najpopularniejsze do V6 s? kompresory firmy Ripp.Sporo mocy mo?na nimi wycisn?? z fabrycznego silnika ale kosztuj? w granicach 4000$.
Anonymous - 2008-11-18, 22:51
czapy666 napisał/a: | .Sporo mocy mo?na nimi wycisn?? z fabrycznego silnika | no no no tzn bo nie bardzo rozumiem slowa "fabryczny silnik" ... czepiam sie ale na tym forum jest tendencja do rzucania koniami na prawo i lewo a malo kto liznal tuningu mechaniczego wlasnymi reakmi lub nawet na wlasnym bolidzie
Anonymous - 2008-11-18, 23:00
Cytat: | a malo kto liznal tuningu mechaniczego wlasnymi reakmi lub nawet na wlasnym bolidzie | Nie to co ja dzis
Anonymous - 2008-11-18, 23:03
finger, no wlasnie moze pochwalisz sie dolotem i odzyskanymi konmi
Anonymous - 2008-11-18, 23:07
Fabryczny silnik z V6 wytrzyma do 8PSI gdzie I4 da rade nawet do 15 PSI.
Przez fabryczny rozumiemy bez modyfikacji tlokow bo uklad paliwowy zawsze trzeba robic...
Anonymous - 2008-11-18, 23:10
No heheh dziurawy dolot potrafi zjesc 20 koni, dzis to przerabialismy
|
|
|