To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

3G OGÓLNE - Modyfikacje ,moc, osiągi - poprawa

Anonymous - 2008-11-17, 15:31

Kolego hammer znam ten temat , napisa?em ?e si? nie wypowiem gdy? , dopiero po konsultacji z samaelem b?de wiedzia? wi?cej.
Anonymous - 2008-11-17, 19:45

hammer667... dzieki :ok:
Anonymous - 2008-11-17, 20:38

Dobrze hammer.M?otkiem ich :amen: Za te teoretyczno hipotetyczne dyskusje na temat czego? czego wi?kszo?? nigdy nie kupi i nie zamontuje a szczeg?lnie ch?opak kt?ry jeszcze nie ma prawka.A tak wog?le m?ody to ty lepiej zacznij od zawieszenia,hamulc?w i dobrych opon.Zrozumia?by? o co chodzi w tym ca?ym tuningu jakby? si? ?mign?? latem na zlocie po torze w U???u.Opanuj do perfekcji te 200KM to pogadamy o o podnoszeniu mocy. :ksiadz: To tyle odemnie:)
trucky - 2008-11-17, 20:47

czapy666 napisał/a:
jakby? si? ?mign?? latem na zlocie po torze w U???u


100KM wystarczy do przyjemnego polatania...wiem co m?wi? :twisted:
sorry za OT :dance:

Anonymous - 2008-11-17, 20:48

Matiabisynia jak bedziesz mial juz to prawko to wpadnij do krk tym v6 :> przewieziemy Cie po zakretach ;) ze zwykly GS 140 kuni Cie zrobi jak chce ;) bo Czapy ma racje... najpierw trakcja czyli zawias i opony... potem moc... chyba ze chcesz byc tylko miSZCZem prostej ?
Anonymous - 2008-11-17, 22:33

Macie racje z tymi zawiasami nie pomy?la?em o tym .Nie chc? by? tylko szybki na prostych

Dzieki koledzy te rady dadz? mi wiele do my?lenia

hammer - 2008-11-17, 22:49

Matiabisynia napisał/a:
Macie racje z tymi zawiasami nie pomy?la?em o tym .Nie chc? by? tylko szybki na prostych

Dzieki koledzy te rady dadz? mi wiele do my?lenia


:ok: To kiedy na 18-tke nas zapraszasz ??

Szakal - 2008-11-17, 22:56

Cytat:
Dzieki koledzy te rady dadz? mi wiele do my?lenia

Mo?e chocia? jeden osobnik da sie zresocjalizowa? :P

Anonymous - 2008-11-18, 01:17

Hammer jestes merytorycznie nie poprawny :) +1 :jezyk:
Anonymous - 2008-11-18, 08:56

I tu jeste? w b??dzie czapy666 bo jak najbardziej dolot po premii zamawiam, to nie czesci do turbo by pomarzy? :protest:
Anonymous - 2008-11-18, 11:05

Wporz?dku :amen: Przecie? powiedzia?em wi?kszo?? a nie wszyscy.
Anonymous - 2008-11-18, 11:34

:lol2:
Marcin4g - 2008-11-18, 20:29

Chyba z turbo to nie by?o by tak prosto w v6, no nie? Ma?o miejsca
Anonymous - 2008-11-18, 20:31

Iwno napisał/a:
Ma?o miejsca
jak sie popiesci to sie zmiesci... nie widze tu zadnego problemu... miejsca jest sporo...
Anonymous - 2008-11-18, 22:45

W USA najpopularniejsze do V6 s? kompresory firmy Ripp.Sporo mocy mo?na nimi wycisn?? z fabrycznego silnika ale kosztuj? w granicach 4000$.
Anonymous - 2008-11-18, 22:51

czapy666 napisał/a:
.Sporo mocy mo?na nimi wycisn?? z fabrycznego silnika
no no no :) tzn :> bo nie bardzo rozumiem slowa "fabryczny silnik" ... czepiam sie ale na tym forum jest tendencja do rzucania koniami na prawo i lewo :> a malo kto liznal tuningu mechaniczego wlasnymi reakmi lub nawet na wlasnym bolidzie :>
Anonymous - 2008-11-18, 23:00

Cytat:
a malo kto liznal tuningu mechaniczego wlasnymi reakmi lub nawet na wlasnym bolidzie
Nie to co ja dzis :hahaha:
Anonymous - 2008-11-18, 23:03

finger, no wlasnie moze pochwalisz sie dolotem :P i odzyskanymi konmi :>
Anonymous - 2008-11-18, 23:07

Fabryczny silnik z V6 wytrzyma do 8PSI gdzie I4 da rade nawet do 15 PSI.

Przez fabryczny rozumiemy bez modyfikacji tlokow bo uklad paliwowy zawsze trzeba robic...

Anonymous - 2008-11-18, 23:10

No heheh dziurawy dolot potrafi zjesc 20 koni, dzis to przerabialismy ;-)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group