POMOC I INFORMACJE TECHNICZNE - Przebicie ?
Anonymous - 2009-01-29, 17:31 Temat postu: Przebicie ? Na wooferze s?ysz? jak mi silnik pracuje wtf? Przebicie na kablu ? Jak to zlikwidowa? ?
Anonymous - 2009-01-29, 17:49
pociagnac mase bezposrednio od aku a nie z karoserii... kable sygnalowe pouscic po przeciwnej stronie samochodu niz pradowe... i problem zniknie... tak samo przewod remote wywal z sygnbalowych... to sa glowne przyczyny zaklocen
e! - 2009-01-30, 15:48
GOLDI, dobrze Ci gada... pewnie "zrobila sie" petla masy
Danko - 2009-01-30, 19:28
co to jest petla masy ?? nasuwa mi to na mysl jedna rzecz .......
e! - 2009-01-31, 11:46
http://felektr.katalogi.p...jest_-t324.html
Przyczyna moze tez lezec tym ze zle pociagles kable.. Zasilania i sygnalowe.. (jak GOLDI, wyjej wspomnial) Jak sa bardzo blisko siebie to pewnie na siebie oddzialuja Jak wogole masz kable pociagniete ?
Anonymous - 2009-02-04, 23:01
To nie jest petla masy petla masy to inne zjawisko uwielbiane przez akustykow gdzie np instalacja naglosnieniowa o poborze mocy 100kW nagle brumi i nie wiadomo dlaczego choc wszystkie kable sa ok i zaden nie ma zwarcia trzeba wtedy urzadzenia z trzecim bolcem (masa) zapiac do pradu tak ,zeby nie podpinac masy (gniazdko z dwoma pinami). Koledze raczej po prostu sie indukuje na sygnalowym prad ktory jest synchroniczny z pradem w silniku. Zreszta te obrazki jasno to tlumacza
e! - 2009-02-06, 23:19
to jak sie tworzy petla masy w samochodzie ?
Wozny - 2009-02-07, 08:16
A mo?e masz walni?ty filtr na wzmaku i w wooferze nie s?yszysz silnika tylko szczotki alternatora.
e! - 2009-02-07, 10:14
finger, masz racje
sorka za wprowadzenie w blad
Anonymous - 2009-02-08, 07:02
e! napisał/a: | to jak sie tworzy petla masy w samochodzie ? | Petla masy sie pojawia najczesciej gdy mamy do czynienia z urzadzeniami gdzie mamy pradowy, minus i mase (ten trzeci bolec). Wtedy pojawiaja sie petle mas. Nie jestem elektronikiem, pisze z doswiadczenia w branzy naglosnieniowej. Generalnie jak mamy wzmacniacz o malej mocy to mozemy sie podpiac pod karoserie, przy mocniejszym juz nie z prostego powodu. Zarowno pradowy jak i "masa" powinny byc odpowiedniej srednicy, a zapinajac sie pod karoserie nie stety mamy ten przewodnik bardzo rozny.
|
|
|